Donnerstag, 20. November 2008

HAVUCLU KEREVIZ SALATASI VE ILK KAR YAGDI

Hepinize hayirli bereketli cumalar.Kereviz salatasini yapali cok oldu,yazin yapmistim havalarin cok sicak oldugu günlerde.Serinletici hafif bir salata olmustu.Simdi havalar sogudu ama yinede saglikli besleyici bir salata özelliklede diyet yapanlar icin.
Susamcörekotu arkadasimizin ev sahipligi yaptigi p.d.c. s. etkinligine gönderiyorum,,daveti icin tesekkür ediyorum.


1 adet kereviz
2 adet havuc
1 bardak yogurt
1 dis sarimsak,tuz taze nane
Kerevizle havuc rendelenir,yogurt cirpilir,sarimsak ve tuzu ilave edildikten sonra yogurta kereviz ve havuc rendesi ilave edilir.Salata tabagina alinir,üzerine cicek sekli verilmis havuc dizilir,nane yapraklariyla süslenir .





Balkonumuzdan kar görüntüsü



Kommentare:

sevil hat gesagt…

canım günaydın tamam ben bildirdim sevgili susamçörekotuna verdiğin destek için porselendemlik çay saati adıona tşk ederim allaha emanet ol

akasyakokusu hat gesagt…

canım günaydın.kerevizi ben çok severim.antalya sıcak memleket olduğu için geneli sebze tüketirdik biz.
Kerevizin yeşil kokusu pişmişi bayılırım.eşimde evlenince tanıdı ve sevdi.
nasıl pişerse pişsin çok severim.salatasınıda meze niyetine yemesi çok güzel olur.helede bir tutam dereotuda acaip yakışıyor bence.
canım benim ellerine sağlık salatanıda tabağınıda yerim senin:)

derya hat gesagt…

Canım enfes bir salata sunumda muhteşem ellerine sağlık,hayırlı cumalar öptüm...

Ayseden/Yemek Atölyesi hat gesagt…

Salatan tam baharı havası gibi cıvıl cıvıl...
Ellerine sağlık

Leyla Poyraz hat gesagt…

Off off off bayılırım salatanın her çeşitine..havuçlu,kerevizli salatada muhteşem olmuş..ellerine sağlık canım...sanada hayırlı cumalar..

zehra hat gesagt…

cok guzel gorunuyor ellerınıze saglık

Ayse Pamuk hat gesagt…

Ben henüz bu salatayı denemedim ama yarın yapacağım ellerine sağlık

Sevil Altunel hat gesagt…

canım bu tarifle ev halkına kereviz keriz gibi yedirilir valla:))) ellerine sağlık..sevgiler..

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

Kerevizle pek aram yoktur ama havuçla birlikte salata fikri hoşuma gitti :) denemeliym bunu
Ellerine sağlık.
Sevgiler

Huriye hat gesagt…

Canim salatan sahane olmus,ellerine saglik,kerevizi salata da yerim ama yemekte bir turlu yiyemiyorum:))ama bunu yerim,ah bir olsa:))babacina az da olsa sevindim çunku konusa biliyor en azindan deniyor,allahtan umit kesilmez insallah çok daha iyi olacak...opuyorum seni bir tanem...

Anonym hat gesagt…

HAYDİ KIZLAR ETKİNLİĞE
Sevgili arkadaşım,beni kırmayıp P.D.Ç.S.ETK.30.a birbirinden güzel tariflerle katıldığınız için müteşekkirim,elinize gönlünüze sağlık.Tekrar katılımınızı bekliyorum,çayım hala sıcak ve taze!!! Ev sahipliğimden memnun olursunuz inşallah.
SEVGİ VE SELAMLARIMLA
Susamcorekotu.blogcu.com

hazalca hat gesagt…

eline sağlık canım,ben kerevizi ve havucu soteleyip yapıyorum,yemek yerine geçiyor ama bir de bunu deniycem.sevgiler

akasyakokusu hat gesagt…

Canım iyi geceler.
sana mutlu pazarlar dilemeye geldim..

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim selam
bizim buralarda ayni vasiyette her yer bembeyaz ne kadar güzel demi cocuklar dün aksama kadar karda oynadi ...
amcaya tekrar gecmis olsun canim insallah tamamen iylesir
salatanda enfes ve besleyici ellerine saglik sevgiler iyi pazarlar

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum,

Bende çok severim bu salatayı, çok da şık hazırlamışsın. Ellerine sağlık. Kar çok güzel görünüyor. Babanın en kısa sürede tüm sağlığına kavuşmasını diliyorum.

Sevgilerimle.

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim geldim geldim..ama ben anca yolu aşıpta geldim erimiştir karlar.
ne güzel ohh her yer gelinlik giymiş bembeyaz olmuştur.
burda ne karııı anam yağmur bile bir iki kere anca yağıyor..
Bolu'yu özledim karını özledim...Haydaaa laf Bolu'ya geldi nerden nereye..
canım benim babacık nasıl oldu az iyi gibi yazmışsın ama son durumlar nasıl acaba..
Allah sağlık sıhhat versin canım..haftan bereketiyle gelsin..kocaman öptüm..

defneylebirlikte hat gesagt…

buralara daha yağmadı ama her an bekliyoruz.salata da bu aralar en sık yaptığım salata.tadı nefis oluyor.ellerine sağlık..

yildiz hat gesagt…

Aynen burasi gibi,cuma sabahi bir uyandik her taraf bembeyazdi.Gerci eriyip gitti ama,simdi cok soguk.
Bu soguk zamanlarda da bol vitaminli sebze-meyve tüketmek lazim.Tipki havuc,kereviz gibi.Ellerine saglik canim.
Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

kereviz salatası muhteşem görünüyor canım..lezzetini tahmin ediyorum ellerine sağlık..
öpüyorum iyi haftalar..

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim salata harika görünüyor, tam benlik. Kerevizle yapılan her türlü yemeği, salatayı severim. Hele de böyle iç açıcı süslenmişse harika olur:).
Ellerine sağlık.
Sevgiler..
aslı

bahar hat gesagt…

ya çok leziz olmuştur eminim. bizim evimizdede çok sevilen bir salata çeşididir.

SARI PAPATYALAR hat gesagt…

canım ellerine sağlıkkerevizi bende çok severim benim için pencerenin önüne oturup bir bardak çayını alıp omanzarayı doya doya seyredermisin on yıldır kar görmüyorum malum izmire kar yağmıyorsevgiler

Anonym hat gesagt…

HAYDİ KIZLAR ETKİNLİĞE
Sevgili arkadaşım,beni kırmayıp P.D.Ç.S.ETK.30 1.hafta da birbirinden güzel tariflerle katıldığınız için müteşekkirim,elinize gönlünüze sağlık. 2.hafta bugün başladı,tekrar katılımınızı bekliyorum,çayım hala sıcak ve taze!!! Ev sahipliğimden memnun olursunuz inşallah.
SEVGİ VE SELAMLARIMLA
Susamcorekotu.blogcu.com

yesildomates hat gesagt…

canım baban için çok sevindim..inşallah bi an önce sıhhatine kavuşur...

karı görünce bi tuhaf oldum..yaz gelir kışı özleriz kış gelir yazı..bende şu an karı özledim...

ellerine sağlık.....salatan nefis görünüyor...

gülizar hat gesagt…

Görüntüsü çok güzel olduğunu zaten belli ediyor.Ellerine sağlık...

yasemin hat gesagt…

mmmh bayilirim havuc salatasina ellerine saglik cnm ;)

ÖZGÜLÜNTARİFLERİ hat gesagt…

Öznurum salatan nefis gorunuyor ellerine saglik canim.
ev halkina kerevizi sevdiremedim bende salatasini yaparak yediriyorum:)
havuclu olmasi daha da albenili olmus:)guzel bir fikir.


Yeni Adresim''www.ozguluntarifleri.com''eski baglanti adresimi yenisiyle degistirirsen sevinirim:)Canim.

Kucak Dolusu Sevgilerr.

hdidem95 hat gesagt…

canım rabbim şifasını versin inşallah babanızın buarada ne çok yağmış kar burayada yağdım yağacağım diyor :) çok soğuk salatanda nefis olmuş ellerine sağlık sevgiler

akasyakokusu hat gesagt…

Canım iyi geceler olsun..İki gündür gündüz elektrikler kesiliyor onarımmı var ne..
Anca iş gördüm çocukları yatırdım dolaşıyordum..
Senide göreyim dedim.
Sağlık sıhhat dileyip gidiyorum canım..Kocaman öptüm.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin