Sonntag, 18. Januar 2009

PEYNIRLI DOMATES DOLMASI

5 adet orta kücüklükte domates
1 bag maydanoz
200 gr peynir
karabiber,sarimsak tozu
Domateslerin icleri cikarilir,peynir rendelenir ince kiyilmis maydanoz ve karabiber ve sarimsak tozu peynire ilave edilir.icleri bosaltilmis domateslere peynirli harctan kasikla konur,kahvaltida afiyetle yenir.34. Porselen demlik cay saati etkinligine ev sahipligi yapan zehra arkadasimiza gönderiyorum.


Gecen pazar esimle ormanda yürüyüs yapmistik



Kommentare:

elma şekeri hat gesagt…

Domatesler nefis manzara harika...

Sevgilerimle...

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

DOMATESLER ÇOK ŞIK DURUYOR ELLERİNE SAĞLIK KARIN GÖRÜNÜMÜ İSE BEMBEYEAZ HARİKA

papatya prenses hat gesagt…

Domatesler kar yağmış gibi manzara uygun olmuş:)
Fotoğraflara ise bayıldım ablacım..

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

Domatesler harika ama ben resimlere bayıldım canım. O karlar altındaki ormanda yürümek için bayağ birşey veririm şu anda :)
Sevgiler

derya hat gesagt…

Canım dolmalar enfes ellerine sağlık manzarada süper mutlu haftalar öptüm...

Tijen hat gesagt…

Kar da nasıl dinlendirici bir şeydir. Üşürsün soğuktur ama sıcacık bir yere girdiğinde, boğazından sıcacık bir çay geçtiğinde ardından...

Aynur hat gesagt…

Dometes dolmalari cok guzel gozukuyo ama bi o kadar guzel olan bisey varsa oda kar ve orman:) Bayilirim kar yagisina. Dun gece yagmis birazcik bizim buralara. Ama sunu sevmiyorum: Hani kar yagiyo almanyada sonra bir donuyo aylarca cikmiyo o guzel degil. Ben yagisini seviyorum yagsin lapa lapa :)

selamlar

disal hat gesagt…

ben daha bandırmada hiiç kar görmedim .ne zaman yağacaksa..merakla bekliyorum...

fotoğraflar harika çıkmış canım..bayıldım....domateslerde nefis..ellerine sağlık...

anka hat gesagt…

Çok romantik..Peynirli domatesler de çok güzel görünüyorlar.Hafif,kilo aldırmayan bir yemek..Ellerinize sağlık..

defneylebirlikte hat gesagt…

oy oy yerim ben bu domatesleri.müthiş...

Anonym hat gesagt…

CANIM ELLERİNE SAĞLIK BU GÜZEL DOLMANLA BLOGUMA AYRI BİR RENK VE TAT KATTIN ÇOK TŞK EDERİM TEKRAR BEKLERİM SAĞLICAKLA KAL..

FZEHRA.BLOGCU.COM

yildiz hat gesagt…

Burda böyle kar yagmadi,gecen yilda
yagmamisti.Cocuklar kari unuttular.
Kahvalti icin,güzel bir secim domatesler,ellerine saglik canim.

www.kelebeklisaniyeler.com hat gesagt…

Domatesler sahane,manzaralar sahane daha ne olsun,valla kari gorunce bir anda içim açildi (çok severim),optm canim:))

mavianne hat gesagt…

manzara süperrrrrrr
senin mantar domatesten halaa yapamadım ama yapacağım çok hoşuma gitti

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Domatesler de manzara da şahane, ellerine sağlık Öznur'cum..

meliha hat gesagt…

Domateslerin görüntüsü ayrı güzel, karın ayrı,hangisine bakacağımı şaşırdım.önce o domates dolmasını yemeli,sonra o karda yürümeli

ellerine sağlık
sevgiler.

filiz hat gesagt…

selam hemşerim nasılsın,uzun aradan sonra adres değişikliğiyle tekrar sizlerleyim,bende beklerim efem,hamdiyehome.blogspot.com

MUTFAKISTAN hat gesagt…

domatesler harika,orman ve kar harika ne guzel goruntuler canim biz kar gormeden bahar gelecek sanirim tadini cikar ,sevgiler

nino hat gesagt…

canim ellerine saglik ama kara hasret biri icin oldum bennnnnnnnnnnnnnnnnnn

sema hat gesagt…

Kar görüntülerine bayıldım.Resimleri bile insanı büyülüyor. Domates dolmalarında çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.

hazalca hat gesagt…

manzara da,doğa da harika.biz egede kar yüzü göremiyoruz.zaten annemin rahatsızlığıyla uğraşıyoruz.maalesef meme kanseri olmuş.neyse bu manzaraya bu hastalık yorumu yakışmayacak.sevgiler

hunerlieller hat gesagt…

manzaraya bayıldım..yıllardır kar görmedim.antalyda yaşan biri olarak oraları görmek ve yagan karda uzun yürüyüşler yapmak isterdim:)domates dolmasıda pek güzel görünüyor.ellerinize saglık.sevgiler...

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

Sunum çok şık olmuş.
Karlı orman manzarasıda harika görünüyor.Biz bu yıl bu karın yarısını göremedik daha,ama aumutluyum kartopu oynayabileceğim kadar kar yağacak bu şehrede:)

sanong hat gesagt…

canim merhaba nasilsin? Kayinpederin nasil oldu insallah daha iyidir.domatesler nefis gözüküyor ellerine saglik saglikli mutlu güzel günler diliyorum kendine iyi bak öptüm

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

bu gün burası bahar gibi, henüz doru dürüst kar görmedik bile. Domates dolmaları güzel görünüyor ama domatesi çiğ olarak biraz zor tüketiyor bizim ev. Sevgilerimle

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, domatesler harika görünüyor. Kar manzaralarida cok güzelmis, bizim burda böyle kar olmadi, sizde iyi yagmis canim, sevgiler....

SEVİL hat gesagt…

MERHABA Canımcım;
34. Ev sahibemiz olan ZEHRA (fzehra.blogcu.com) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ.
BU ARADA benim sitemdede bundan sonra porselen demlikte yayınlanmış tüm tarifleri bulabileceksin seninkide bunlar arasında yer aldı bile tşk ederim iyi haftalar http://birdemliksohbet.com
Sevgilerimle SEVİL SAHİN

ÖZGÜL hat gesagt…

Domatesli dolmasi nefissss olmus canim renkler goruntu ic acici
ellerine saglik.

manzara muthissss ,uzun zamandir kar gormedim desem yalan olmaz:)))

paylasimin icin tesekkurler canim.

SEVGİLER.

SOFRAOZLEMİ hat gesagt…

domateslerede bayıldım ama kar manzaları harika.keşke burada yağsa.

sevgiler

sarımutfak hat gesagt…

çok güzel olur bende yaparım ellerine sağlık cnm
sevgiler

GELİNCİK MUTFAK hat gesagt…

domateslerin çok güzel görünüyor..ellerine sağlık canım...burdada kar yağsa şahane olacak... kar kokusunu özledim...karda yürümeyi özledim..

safiyece hat gesagt…

selam arkadaşım güzel bir hafta sonu dilerim www.safiyece.blogcu.com.bloguna ilk girdim galıba çok güzel ve farklı tariflerin var peynirli domates dolması ilk kez gördüm ellerine saglık nefis ve güzel gözüküyorlar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin