Samstag, 28. Februar 2009

ISPANAK CORBASI VE AVUSTURYA'DA N KAYAK MANZARALARI


Doyurucu saglikli sicacik bir ispanak corbasi,ilk defa yaptim kizimla esimden begeni aldi,oglum sebze yeme özürlü oldugu icin agzina bile almadi. Cogunluk begendigine göre arada bir pisecekler listesine alindi ispanak corbasi.

500 gr ispanak,ben dondurulmus paketlerden kullandim
1 adet sogan
1 yemek kasigi dolusu un
1 cay bardagi süt
5 bardak su
yarim cay bardagindan az siviyag
sebze bulyon,veya et bulyon,ben ikisindende kullandim
karabiber,tuzot
Tencereye siviyag eklenir,sogan rendelenir un'da ilave edilerek kavrulur. Sicak suyu eklenir dondurlumus ispanaklar ilave edilir (taze ispanaktan yapilacaksa yikanir incecik kiyilir) et bulyon,sebze bulyon eklendikten sonra sütü ilave edilirken cirpacakla hizlica cirpilir.karabiber tuzot ilavesinden sonra corba özlesinceye kadar pisirilir,bilenderden gecirilen ispanak corbasi sicacik servise hazirdir.Üzeri icin ben hazir kizartilmis ekmek tanecikleri ekledim sizde firinlanmis küp küp ekmekcikler koyabilirsiniz






dagin en tepesi










Kommentare:

MUTFAKISTAN hat gesagt…

vitamin corbasi cok guzel olmus
bende hic denemedim iyi fikir canim
eline saglik.
Mantilari afiyetle yersiniz artik
en iyisini yapmissin.
Kayak merkezi cok guzel kaymasanda o guzellikleri seyretmek bile super olurdu.Ben avusturyada baden baden adli kasabayi gordugumde iste burada yasarim omur boyu demistim karli dagin eteginde kurulmus orayi animsadim
sevgiler canim

Papatya Prenses hat gesagt…

Kurt çok korkunççç:)

Kar manzaralarına bayıldım,biz hasret kaldık burda:(

Çorbada enfes görünüyor,ellerine sağlık ablacım..

mavianne hat gesagt…

canım mantıyı duyunca fenaşlaştım
kayserilinin elinden mantı yemek harika olur
sizin yaptığınız mantının lezzeti hiçbirinde yok
manzaralar süper
ıspanak çorbasını hiç denemedim
güzel görünüyor
iyi pazarlar

şirinem hat gesagt…

canım arkadaşım ellerine sağlık çorba süper gözüküyor evet nedense çocuklar pek severek yemiyor ıspanağı ama oldukça besleyeci ve şifalı gözüküyor.:)

Anonym hat gesagt…

baslik ilgimi cekti geldim benim oglum okul gezisiyle avusturya da su an. aklim orda insallah iyi gecer onunkide sizinkilerin iyi gecmis belli :D
iyi pazarlar
emine

Sevil Altunel hat gesagt…

canım benim işte analık budur..sen tam bir türk kadını profilini çok uzaklardada olsa mükemmel bir biçimde gösteriyorsun.kutlarım.çorbada tam çocuklara göre besleyici hemde vitaminli olmuş..ellerine sağlık harika görünüyor..kokusu buraya kadar geldi.mmmm mis gibi sevgiler

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

benim kızda sebze yeme özürlü ama ben ayıla bayıla yerim ellerine sağlık canım kurta uyuz oldum o ne öle cansızda olsa korkutuyor kara manzaraya gelincede harika tek kelimeyle harika

ebrulitatlar hat gesagt…

Çok besleyici ve vitaminli bir çorba olmuş Öznur'cum. Hem çorban hemde mantılar için ellerine sağlık canım. Sevgiler, selamlar..

defneylebirlikte hat gesagt…

resimler harika.sayende biz de gitmiş kadar olduk.mantıları ve temiziği de yapman iyi olmuş.ellerine salık.çorba da nefis....sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Çok vitaminli bir çorba olmuş canım ellerine sağlık...ayrıca resimlerde harika paylaşımın için teşkrler...öpüyorum iyi haftalar

atesböcegi hat gesagt…

Ayyyy... ne hos görüntüler. nede zevkli olmustur bu gezi.
Oh, sende bu firsati degerlendirip manti yapmissin.
Corbana bayildim, mutlaka deneyecegim. Ellerine saglik canim.

Cacik tabiki biz türklere ait, yunanlilar koyu yaptigi icin bende koyu kivamda banmalik yaptigim icin öyle yazdim. onlar tabi konmak istiyor bizim yemeklerimize ama izin vermeyiz. Dikkatin icin tesekkürler canim. Hosuma gitti, aman ne olursun yanlis birseyler yazarsam uyar beni.
Güzel bir hafta diliyorum canim. sevgiler...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

ıspanak genelde bizim evde sevilmesine rağmen, çorbasını hiç denenemiştim.
enfes görünüyor
ellerine sağlık :)

hazalca hat gesagt…

hımmm nefis bir çorbaya benziyor.benimkilerde ıspanak yeme özürlü olduğu için ıspanağı pek tüketemiyoruz.manzaralarda harika gerçekten.bayanların kaderi zaten değilmi,herkes eğlenirken iş yapmak.neyse çocuklar eğlenince biz de eğlenmiş kadar oluyoruz.

meliha hat gesagt…

Harika manzaralar bunlar yaa ama inan görünce evde bile üşüyesim geldi.bende senin yerinde olsa aynısını yapardım sıcacık evde otur.
ıspanak çorbasını hiç yapmadım ama seveceğime eminim ama evdekiler beğenirmi bilmem
ellerine sağlık canım
sevgiler

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

Oznurcugum oncelikle annem icin iyi dileklerine cok tesekkur ederim.
Evlatlarinin masallahlari var Allah bagislasin.
ispanak corbasi nefis gorunuyor vitamin deposu sıklıkla yaparim.
ellerine saglik canim.

Kucak Dolusu SEVGİLER.

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim corban enfes
ama benimkilerde azicik sebzeden yana oertli yemezler yani ama mis gibi yenmezmi ya ellerine saglik
senin yerinde ben olsam bende gitmesdim niyemi bende bilmiyorum kaymayida o yüzden neyse canim cok güzel olmus olurdu aslinda kayabilsek:))
sevgiler hayirli günler

hunerlieller hat gesagt…

kar manzaraları harika..bu soguklarda böylesi besleyiici nefis bir çorba yapmışsın.ellerine saglık.benim oglumda sebze yemeyenlerden:(kurttt çok ürkütücü:))görüşmek üzere...

birdutmasali hat gesagt…

ah hasret kaldık kara..
sayende özlemlerimizi giderdik :)
çorba mis gibi..ellerine sağlık canım.
sevgiler

pel!n hat gesagt…

Nefis bir çorba ellerine sağlık...
Fotoğraflara ayrıca bayıldım,bizde çok özledik kar yağışını.
Benim bloga yorum bırakmakta sorun yaşıyormuşsun,sebebini bende anlamadım...

Sevgilerimi yolluyorum...

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim ben çok severim ıspanak çorbasını, bence kaçırılmaması gereken bir lezzet..
Ellerine sağlık, sunumu da çok şık olmuş:).
Sevgiler...
aslı

KARDELEN hat gesagt…

ne güzel fotoğraflar bayıldım doyrusu....teşekküler canım...

Tijen hat gesagt…

Oooh keyfiniz daim olsun efendim!

Melek* hat gesagt…

çorba özellikle bebekler için çok iyi vitaminli olur. kayak manzaralarıda çok güzel sende olsadınya:)

akasyakokusu hat gesagt…

caanım benim canım bacım..ben geldim sen yoksun..halamı mantı yapıyorsun banada yolla birazını.
ne güzel fotolar ben gitmiş gibi oldum dediğin gibi bende kayak bilmiyorum onlar kayacak ben ya bekliycem yada senin gibi niye geldim diyecem:)))
çorba enfestir eminim..bende brokoli çorbası yaptım ilk kez..buğulama yada salata yapardım hep..eline emeğine sağlık bahar bacım çiçek bacım..

Leyla Poyraz hat gesagt…

canım çorba harika olmuş..ellerine sağlık..kar manzaralarınada bayıldımm..hepsi çok güzel..Sevgilerle..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin