Mittwoch, 18. Februar 2009

KREMALI KASARLI BRÜKSEL LAHANASI VE HOLLANDA GEZIMIZDEN GÖRÜNTÜLER

Brüksel lahanasini zeytinyagli olarak havucla yapiyordum, birde firinda deneyim nasil olacak dedim ve sonuctan memmun kaldim. Ister yemek olarak ister et, tavuk yemeklerinin yanina yapilabilir.
500 gr brüksel lahanasi
3 adet patataes
200 ml krema
1 cay bardagi süt
200 gr rendelenmis kasar
bir kahve kasigi tuzot,bir cay kasigindan az sarimsak tozu karabiber



Brüksel lahanasinin dis yapraklari cikarilir yikanir,yaklasik 5 dakika tuzlu suda haslanir diri kalacak sekilde ocaktan alinir.Patateslerde lahananin büyüklügünde küp küp dogranir. Firin tepsisine krema süt ve baharatlar cirpilir ,haslanmis brüksel lahanasi ve patatesler ilave edilir.Istilmis firina sürülür,pismeye yakin kasar rendesi üzerine konur kasarlar kizarinca firindan cikarili



Alkmaar



.






Kommentare:

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Yemeğin pratik ve lezzetli olmuş ellerine sağlık arkadaşım...Hollanda resimlerin çok güzel eskiye yolculuk yapmış ve gelmişsin sanırım...Eski komşunuzuda bulman çok hoş olmuş...Bende doğduğum yeri Bulgaristanı görmeyi çok istiyorum kısmet bakalım bir gün olur...
Sevgiler...

meliha hat gesagt…

Çok çok güzek yerler ama haklısın insanın ailesi,annesi, babası yoksa hiçbiryerin tadı yok.çok güzel fotoğraflar canım yaa ne olur tekraar böyle fotolar koy bakmak öyle güzel ki
bu lahanalardan henüz yemedim. ama çokda merak ediyorumen yakın zamanda yapıcam.
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

atesböcegi hat gesagt…

Bayilirim brüksel lahanasina. Zaten firinlanmis sebzelerde cok güzel oluyor. Bu sekli hic denememistim. Muhakkak en kisa zamanda denemem lazim.
Ayyyy... sag ol canim, bizi Hollanda turuna davet ettigin icin. Cok güzel görüntüler. Ne hos bir gezi olmus.
Sevgilerimi gönderiyorum

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim cok güzel bir tarif bende firinda sebzeleri bunun gibi yaparak yemegi cok seviyorum.
Hoolanda gezinizide Fotolardan bizde görme imkani bulduk. eski arkadasinizla tekrar bulusmanizda cok güzel. Bende bir kere Hollandaya gittim, sehrin her bir yani sularla kapliydi, hatta iki evine arasinda nehir geciyor, evlerin arka kapisindan kayiklara binilip diger komsulara gidiliyordu, cok ilginc gelmisti bana, birde Amsterdamin yaninda bir pazar vardi ki internationel, cook büyüktü gez gez bitmedi, umarim o pazara gitmisken sende gezme imkani bulmussundur, sevgiler...

yesildomates hat gesagt…

yemeğin çok lezzetli görünüyo..
ellerine sağlık canım..
resimler anılarla birleşince harika şeyler çıkmış ortaya..
ama malesef geçmişi birtürlü geri getiremiyoruz..
sadece akıllarımızda güzel bir şekilde kalıyo...
herşey burdan harika görüüyo arkadaşım..
seni kocaman öpüyorum...

leydielif hat gesagt…

insanın doğduğu büyüdüğü yerleri görmesi eski komşularla bir raya gelmesi eski anıları yaad etmesi kadar güzel şeyler olabilir mi bende memlekete gittiğimde sizin gibi sık sık fotoğraf çekerim ayrıca sizin fotoraflarda çok şahane olmuşlar sevgiler..

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

Henüz bu lahanalrdan tatmak nasip olmadı ama gerçeten tadını merak ediyorum resimler harika ama ne demişler ben doğduğum değil doyduğum yere bakarım...

disal hat gesagt…

ah öznurcum...hepimizi çocukluğuma götürdün....

ben şimdi eski yaşadığım yere gitsemde bahçeli evlerimizin yerinde apartmanlar var....o kadar değişmiş ki...garip oldum şimdi bak....

ellerine sağlık....değişik bi tarif olmuş..brüksel lahanası hiç yemedim...denemek lazım...

öpüyorum seni..

birdutmasali hat gesagt…

Eskiler anmak, o eski lezzetleri tekrar tatmak iyi gelmiştir sana canım.bazen iç acıtsada anılar güzeldir.
elelrine sağlık, fırın lahana süper.
sevgiler NuNu

Sevil Altunel hat gesagt…

harika görünüyor arkadaşım..kimbilir tadı nasılda nefistir.ellerine emeğine sağlık..görüşmek dileğiyle..sevgiler..

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznur'cum harika bir tarif bu, ellerine sağlık..
Hollanda gezi resimlerinizde çok ama çok güzel..
Öpüyorum seni..

filiz hat gesagt…

selam hemşerim ne güzel gezmişin
anılarıntazelenmiş darısı başıma diyeyim,sevgiler.

GELİNCİK MUTFAK hat gesagt…

ellerine sağlık canım..değişik bir tarif...hollandayı bizede tanıttığın için teşekkürler...

defneylebirlikte hat gesagt…

harika bir gezinti yaptım sayende canım.çok sağol.tarifin de harika.bir gün ben de yapacağım bu brüksel lahanasından.ellerine sağlık...

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

Brüksel lahanasını fırında hiç denemedim en sevdiğim hali salatası eminim kremalıda nefis olmuştur.
gezi fotoğraflarıda çok güzel

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

bende çok seviyorum brüksel lahanasını kıymalı yapıyorum kremalıda denemek çoktandır aklımda iyiki hatırlattın:) süper görünüyor ellerine sağlık canım....Hollanda resimlerinde harika...öpüyorum canım

HÜLYA hat gesagt…

çok gzüel bir gezi olmuş resimlerden de belli.. ama insanın sevdikleri olmayınca tadı olmuyor ...yinede yeniden oralarda olmak çocukluğu yadetmek güzeldir.

Bürksel lahanası süper görünüyor beşamel sosla denemek iyi fikir..ellerinize sağlık sevgiler

bahar hat gesagt…

Brüksel lahanası için iyi bir seçenek olmuş. Bu arada Hollanda benim de çok görmek istediğim bir ülke.insanlarının gayet medeni ve mutlu olduğunu duymuştum.

hdidem95 hat gesagt…

bayılırım brüksel lahanasına ellerine sağlık canım ayrıca güzel dileklerin için çok tşk ederim sevgiler

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim ne güzel bir gezinti olmus hemde eskileri yad etmissiniz insanin hatirlari canlaniyor ne güzel ve zamanin ne kadar cabuk gectiginin farkina variyor demi
neyse brüksel lahananda enfes cok severim ellerine saglik sevgiler iyi pazarlar

papatya prenses hat gesagt…

Her zaman kigibi fotoğraflara bayıldım:) Gözümüz gönlümüz doydu:)

Ama brüksel lahana için aynı şeyi söyleyemiycem:)

Ellerine sağlık ablacım,hayırlı pazarlar..

hazalca hat gesagt…

anıları tazelemek ne güzel olmuş.insana çok iyi geliyor değilmi?bürüksel lahanasını hiç bu şekilde denememiştim.ben hep haşlayıp zeytinyağı ve limonla yiyordum.tarifi çok beğendim ama deniycem.sevgiler

Tijen hat gesagt…

Evet evet bu şekilde ben de çok severdim kesin. Denemeye değer bir tarif bu komşum, ellerine sağlık.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin