Montag, 23. März 2009

SEBZELI TAVUK CORBASI VE ISVICRE GEZIMIZDEN GÖRÜNTÜLER


Sebzeleri bu sefer blenderden gecirmedim,sebzeler böyle hem renkli hemde daha diri oldu.

1 paket hazir dondurulmus sebze,havuc,bezelye,karnibahar
1 cay bardagi tel sehriye
2 bardak tavuk suyu
1 bardak sicak su
1 yemek kasigindan az tereyag
karabiber,tuzot,sarimsak tozu.limon suyu
Tencerede tereyag eritilir,tel sehriye hafif kavrulur,dondurulmus sebzelerde eklenir.tavuk suyu sicak su ve baharatlari eklenir, sebzeler fazla yumusamadan pisirilir,sicacik afiyetle icilir.Sebzeler tazede olabilir,o zaman haslama süresi zaman aliyor dondurulmus sebzeyle 5 dakikada harzilaniyor corba.






Isvicrenin bir sehri olan Base'le geldik. Sehrin merkezi olan Aeshenplatz'i gezdik.Almanyayla hemen hemen ayni olan mimari yapisiyla kültürler arasinda pek fark olmayan Isvicrede Almanca konusuluyor.Diyalekt olarak biraz degisik konussalarda yazim ayni.



Basel'in belediye binasi



















isvicrenin cikilotasi ve saatleri meshurdur






Kommentare:

leydielif hat gesagt…

Ne güzel fotoğraflar çekmişsiniz hepside birbirinden güzel . Hele çikolatalar onları görmek yetti zaten bana. Tam bir çikolata hastasıyım diyebilirim kendime :)
Çorbada çok güzel görünüyo elinize sağlık sevgiler...

Papatya Prenses hat gesagt…

ablaaaaa vitrine ay aman pcye yapışcaktım az daha:)
çikolatalar pastalar enfes:) ve bütün fotolar. sondaki çorba sönük mü kaldı ne:)
ellerine sağlıkkk:)

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

canım senin sayende bizde gezmiş kadar oluyoruz:) paylaşımın için teşkrler...çorbada nefis olmuş ellerine sağlık..kocaman sevgiler

MUTFAKISTAN hat gesagt…

Canim ne guzel resimler paylasmissin yine
baden baden'e gitmissin cok severim orayi
Turkiyede mendil acan sokak sanatcisi yokki yaniliyorsun
corba cok besleyici olmus eline saglik
sevgiler

derya hat gesagt…

Öznurcum yine muhteşem bir gezi ve her zamanki gibi harika görüntüler.Ne kadar güzel yerler var dünya üstüne çikolatalara bittim sevgiler...

disal hat gesagt…

canım ne kadar güzel yerler gezmişsiniz....bende olsaydım dedim içimden....

çorbanda harika ....

sebzeler ışıl ışıl...

ellerine sağlık....

SOFRAOZLEMİ hat gesagt…

çikolarda gözüm kaldı.çocukluğum aklıma geldi.hey gidi günler hey.oralar hiç değişmemis sanki
kaşarlı pizza içinde kocaman bir afiyet olsunnnn.

çorba mis gibi olmuş ellerine sağlık canım.

atesböcegi hat gesagt…

isvicre kazan siz kepce ne güzel gezmissiniz. Tesekkürler bu güzel tur ve paylasim icin canim.
Su cikolata dükkanini soyasim geldi. Ardindan pizza ve ayran ne iyi gitmistir. Afiyetler olsun. Hollanda turunu merakla bekliyorum canim. sevgiler

MUTFAKISTAN hat gesagt…

tesekkurler canim
sevgiler

akasyakokusu hat gesagt…

Canım baharımçiçeğim bacım günaydın...
sayende bende turladım..gezdiğin gördüğün nefes aldığın yerler senin olsun bacım..bana çikolataları ver..hemde tavşanlı olsun..
resimlere imrendim burası olsa o kaldırımda çöpten geçilmezdi..bir yandan temizlerler bir yandan vatandaş yer içer sokağa ya tükürür ya çöpünü atar..neyse bu konu uzun çorba enfes aynen senin gibi yapıyorum..ama sebzeleri haşlamada böyle çorbada daha küçük doğruyorum...eline sağlık öptüm..

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

çok besleyici bir çorba olmuş.ellerine sağlık
resimler ve isviçre'de harika :)

gülizar hat gesagt…

Canım ellerine sağlık,çorba gerçekten sağlıklı bir çorba,ayrıca gezinizdeki resimlerde çok güzel özellikle çikolatalar :)))

rana hat gesagt…

canım ne iyi etmişsin bizim gibi gidemeyenler için paylaşımın için teşekkürler bayıldım çok güzel görüntüler emeğine sağlık çikolatalarda ayrı bi lezzet o konuya hiç girmiyeyim ağzım sulandı :) buarada blogcu arkadaşlarımızdan birinin eşine malesef ciddi bi hastalığın teşhisi konmuş bunu büyük bi üzüntüyle öğrenmiş oldum onlar bundan sonra büyük bir mücadele verecekler ve inşallah bu savaşı kazanacaklar onlara bu anlamda bi nebze faydalı olabilmek adına başta onların niyetine olmak üzere tüm hastalarımıza 4444salat-ı tefriciye ile şifa için destek olmayı düşündüm şayet sende testek olmak istersen lütfen sayfama uğrarmısın okuycak olursan lütfen yorum bırak sevgilerimle..

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum çorban çok besleyici ve leziz olmuş. Ellerine sağlık. Fotolarada bayıldım. Hele çikolatalar hımm. nefisler. Valla bu bakımdan çok şanslısın. Pizzayla ayran ise şahane görünüyor. Afiyet şeker olsun canım. Sevgiler, öptüm kocaman..

birsence hat gesagt…

ohhh ne güzel bir gezi olmuş...resimlerde harika...mutlu günler diliyorum....

Sıdıka... hat gesagt…

çorba çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım..
resimlerin harika hele çikolatalar daha harika...
hmmmmm
süperler valla : ))

rana hat gesagt…

canım yasin okumamız bitti okuma sadece tefriciye kaldı allah razı olsun çok teşekkür ederim hassasiyetin ve desteğin için okuyabilirsek bu cumaya bitirelim inşallah arkadaşım tekrar teşekkür ederim sevgilerimle..

MAVİANNE hat gesagt…

resimlere bayıldım
canım o çorbayı yapsam ben çocuklar yemez yaaa
mutlaka blendırdan geçecek
ama ben severim
ellerine sağlık

defneylebirlikte hat gesagt…

kaşarlı pizzaya bayıldım.gezimişsin tozmuşsun oh ne güzel.resimler sayesinde biz de gördük.saoğlasın canım.çorbanda misler gibi.ellerine sağlık.diğer tarifini sabırsızlıkla bekliyorum.

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Çorban nefis olmuş kızım bayııyor bu tür çorbalara bende yapmalıyım ellerine sağlık canım...
Gezdiğin yerler harika bayıldım keyfiniz daim olsun canım...
Sevgiler...

rana hat gesagt…

canım sayfamdaki dua sen ve senin gibi arkadaşlarımın desteğiyle bitti hamdolsun allah kabul etsin allah razı olsun tüm hastalarımıza şifa olsun inşallah tüm vefat edenlerimizede rahmet olarak RABBİM kabul etsin amin. çok teşekkür ederim arkadaşım sevgilerimi bıraktım .

pelin'ce hat gesagt…

Fotoğraflar harika,görmüş oldum sayende....
Çorba da tam benim zuzulara göre,ellerine sağlık...

Sevgiler..

Betül hat gesagt…

Çorban da fotoğraflarda çok cezbedici. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

hunerlieller hat gesagt…

bol vitaminli ve saglıklı nefis bir çorba olmuş..ellerine saglık..resimlere bakarken sanki sizinle gezmiş gibi oldum:)resimler harika..görüşmek üzere.

birdutmasali hat gesagt…

her resim harika, amaaaaa
en çok çikolatalara takıldım ne yalan :))))
sevgiler canım...
çorban enfes bu arada.

Sevil Altunel hat gesagt…

canım çok yoğun günler geçiriyorum.uğrayamadım kusuruma bakma.yine herşeyin bir harika..ellerine emeğine sağlık arkadaşım.her şey gönlünce olsun..sevgilerimle..

feray hat gesagt…

Harika yerler çok da güzel resimlemişsin.
Hele çorban o da çok güzel olmuş ellerine sağlık.
Sevgiler canım..

Semra Çebi hat gesagt…

herşey güzel cnm ama benim gözüm pizzda kaldı doğrusu.Sabah sabah blog gezersen olacağı budur değilmi:)

mutfaktayim hat gesagt…

Harika yerler görüp gezmişsin bayıldım pastalar çikotalatalar diyecek yok zaten. Bu arada çorbada güzel görünüyor.

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

hayatımmmmmmm ne güzel geziyorsun valllaaaaa maşallah :))) çorbada nefis görünüyor çin çorbası gibi iri doğranmış sebzeler...ellerine sağlık bebişim..öpüyorum sevgilerimle..şu gezilerinde istanbulada gelsende görsek seni:))

Yaren hat gesagt…

Görüntüler harika,gezmis kadar olduk. Corbada nefis görünüyor. Hollandayida bir güzel gezince insal.senden resimlerini görecez.Saba iyi olculuklar ,viel spaß.Sevgiler.

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim bizim buralarda kar varya donuyoruz resmen o masallah gez sen bende davet sofralarini senlendireyim:)) sicacik corbada su havada iyi gider yani ellerine saglik sevgiler hayirli cumalar

hazalca hat gesagt…

bayılıyorum yaşam tarzına gerçekten.hem çok güzel geziyorsun,hem de mutfakta harikalara imza atıyorsun.arkadaşım seninle gurur duyuyorum

şirinem hat gesagt…

gezi resimleride çorbada harika görünüyorlar helede çikolatalar :))


Sabır ve sevgilerin birleştiği Dostlukların daha çok büyüdüğü Belki yorgun belki yoğun Yinede mutlu ve umutlu Güzellikler dolu günler Seninle Olsun

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin