Samstag, 23. Mai 2009

ALMAN MANTISI KUSKONMAZ VE UCAN BALONLAR VE BAHAR GEZISI


Ögle yemegimiz bugün Alman mutfagindandi,Almanlarin sebzeli mantisi ( gemüse maultaschen) kuskonmaz ve haslanmis patatesdi.Kuskonmazlar tuzlu sebzeli suda haslandi,alman mantisi haslandiktan sonra siviyagli salcali sos yapildi,patatesler haslandi ve tabaktaki yerini aldi.Kuskonmazin faydalari saymakla bitmiyor,sadece bu ayin sonuna kadar bulunabilen kuskonmaz Almanlar tarafindan kapis kapis aliniyor.















Kommentare:

pembe tatlar hat gesagt…

Ayy ne güzel bir sunum canım...
kuşkonmazı bende çok severim.
Bu arada balonlarda çiçeklerde harika...
Mutlu hafta sonları:)

zehra hat gesagt…

ne guzel resımler bunlar boyle masallah ayrıca tabakta cok cazıp gorunuyor:)

defneylebirlikte hat gesagt…

ÖZNURCUĞUM ÇİÇEK RESİMLERİNE BAYILDIM CANIM.MANZARALAR NE HOŞ.BALONU DA BİRDEN KARŞINDA GÖRMEK HOŞ BİR DUYGU OLSA GEREK.YAPRAK DÖKÜMÜNÜYSE BEN DE HİÇ KAÇIRMAM CANIM.TABAKTAKİ HERŞEYE BAYILDIM.NEFİS.ELCEĞİZERİNE SAĞLIK..BU ARADA ÇOK ÖZLETİYORSUN KENDİNİ HABERİN OLSUN.SICACIK SEVGİLER...

derya hat gesagt…

Öznurcum ben tabağı alsam olurmu ellerine sağlık resimler süper öpüyorum..

özgülün tarifleri hat gesagt…

öznurcugum alman mantisini cok merak ettim, nefis gorunuyor.
cicekler harika hersey cok guzel tum hayatin bahar tadinda gecsin canim
sevgilerimi gonderiyorum.

Papatya Prenses hat gesagt…

Ortancalara bayıldım,tabi diğerlerine de:)

Balonla reklam yapmak ne güzel bir fikirmiş öyle:)

Patatesin sunumu da çok sevimli olmuş, ellerine sağlık ablacım..

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

ÇİÇİKLER BALONLAR HARİKA.. RESİMLER VE PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER CANIM.. PATATES ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR..

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, kac gündür bloguna giremiyordum, beni disari atiyordu. Zaten anneminkiziyim blogum elden de gitti tamamen sinirlerim ayyuga cikti. Simdi anneminkiziyim-maharetlerden yaziyorum. Diger bloguma bir tiryaki radyosu yüklüyeyim dedim ordan virus aldim sanirim silindi nezanim blogum, tüm tariflerde gitti. Cok eskiden bir yedekleme yapmistim. Gelmezse artik onu kayda gecerim. Paylasimin cok güzel, yemekler ve balon, cicekler her seyi cok güzel paylasmisin ellerine saglik, sevgiler....

birdutmasali hat gesagt…

öylesine güzelki resimler..
hele ortancalar..
gözlerim takılı kaldı.....

atesböcegi hat gesagt…

hmmmm... kuskonmaz cok severim. hele corbasini.
resimler bir harika. daldim gittim öyle. sanki balon beni aldi götürdü uzaklara. doganin görüntüleri süperdi. ALLAHimiza sükürler olsun ne güzellikler yaratmis bizler icin. Tesekkürler paylastigin icin canim benim. kocaman sevgiler canim.

hazalca hat gesagt…

ne güzel sayende bahardan haberdar oldum.çünkü anemin ameliyatıyla uğraşırken baharı filan farkedemedim.blogda yazmadım gerçide annemin göğsü alındı,hastanede daha ama ben döndüm mecburen.iznim o kadardı.durumu iyi şimdi.bu yıl böyle hastalıklarla geçiyor.ne bileyim vardır belki onda da bir hikmet

burcunokta hat gesagt…

Canım nihayet bu gün sorunsuz sayfana girebildim, cuma günden beri her sayfanı aştıgımda başka sayfalar geliyor ve senin sayfana giremiyordum, neyse sorun gitmiş.
canım yemek sunumun harika, ben kuşkonmazı hiç denemedim ama uzman lar çok faydalı oldugunu söyliyor,seninde dedigin gibi.
manzaraya bayıldım hele sarı çiçekli yanlarında küçük agaçlar sıralı olan, çiçeklerin hepsi birbirinden güzel Rabbim ne güzel yaratmış insan huzurla dolar bunları seyrettiksıra.
Ben daglara tepelere bayılırım, neyazıkki Hollanda bunlara mahrum, canım bu manzaralarla içim açıldı, fotograf çeken ellerin dert görmesin.sevgiler.

Sevil Altunel hat gesagt…

canım ne güzel resimler..paylaşımına teşekkürler.ayrıca mantı hangisi:)) anlayamadım.şükür ben sağlıklıyım canım sen merak etme...sevgiler..

Baharcicegi hat gesagt…

manti bizim manti gibi degil,ici cesitli sebze ve lapne penirinden yapilmis,tabagin kenarindaki büyükce duran salca soslu,sen kaysei mantisi gibi minicik manti bekliyorsun Almanlarin her isi pratik onlar ugrasmazlar calistiklari icin kolay seyleri tercih ediyorlar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin