Dienstag, 3. November 2009

HAVUC TATLISI VE ORMANDA PAZAR GEZIMIZ



Sevgili Asli'nin düzenledigi bisküvili tatlar etkinligine göndriyorum,kolayliklar diliyorum.
500 gr havuc
1 bardak tozseker
1 paket pötübör büsküvi
1 paket vanilya sekeri
1 bardak cekilmis ceviz
1 bardak hindistan cevizi
Rendelenmis havuc tencereye alinir seker ve vanilya sekeriyle suyu cekinceye kadar kisik ateste pisirilir.
Bisküvi ve ceviz rondoda iri sekilde cekilir,sogumus havuclarin üzerine eklenir ve yogrulur.
Ceviz büyüklügünde parcalar alinir ve yuvarlanip hindistan cevizine bulanir,iyice soguyunca servis edilr.












Kommentare:

mutfaktakizaman hat gesagt…

canim bugun ayni duygulari paylasmisiz demekki;))
bizde soyle bir orman gezisi yapalim cigerlerimize bol oksijen islesin dedik...

dedigin gibi okadar guzel renkler hakimdiki sonbahara dair...

resimler cok guzel bende yayinlamayi dusunuyorum fakat cokca manzara cekemedim:Sdaha cok kendimizi cektik;)hihi

ellerine saglik canimm tabak sahane...
sevgilerimle

Ilker Erdem hat gesagt…

Merhaba, tabak cok guzel gorunuyor ellerine saglik. Diger fotograflarda guzel. Sevgiler

birdutmasali hat gesagt…

nerede olursak olalım,
doyumsuz renkler bunlar..
kısa süre sonra sadce çıplak ağaşlar kalacak ayakta.
ve sonra yine güzel baharlarrrr...

derya hat gesagt…

öZNURCUM ELLERİNE SAĞLIK HARİKA GÖRÜ
NÜYOR.SUNUMDA MÜTHİŞ.MANZARALARA BİTTİM ÖPÜYORUM...

pembe tatlar hat gesagt…

Ne güzel bir pazar geçirmişin bütün olumsuzlukları unutturmuştur...
Ellerine sağlık canım katılım için tşkr ediyorum katılım için tşkrlr yine beklerim...

ebrulitatlar hat gesagt…

Tatlılar çok güzel görünüyor. Manzara ise harika. Ne güzel bir yerde oturuyorsunuz Öznur'cum. Bizim belgrad ormanlarına benziyor görüntüsü. Temiz, mis gibi bir hava. Ellerine sağlık canımcım, öperim. sevgiler..

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

ah ah ben de çok istemiştim dün Emirgan'a gideyim diye ama :(

Fotoğraflar çok güzel ablacım ve tatlı da öyle:)

Ellerine sağlık..

disal hat gesagt…

ismin güzel fotoğraflar eklemişsin...

tarifin nefis ellerine sağlık..

sizin orman yürüyüşlerinize bisiklet sefalarınıza hayranım zaten...

bayıldım canım...darısı bana...yürüyüş yani:)

burcunokta hat gesagt…

Canım havuç tatlın süper görünüyor, ellerine saglık. sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

canım benim nasılsın görüşmeyeli..ben daha yeni döndüm merak etmişsin,trden dönmek canım istemedi bu defa inan:) tatili uzattım birazcık:) tatlın nefis olmuş ellerine sağlık çok öpüyorum..

akasyakokusu hat gesagt…

Off..çok güzel baım yaaa.
huzur var bu ormanda..sesiz sakin..içine çektiğin o havayı,yaprakların hışırtısını kapadım gözlerimi...hayal ediyorum şimdi..
bizlerde beton yığınları arasında bakınalım taşlara:)))tadını çıkar canım benim..iki parçada bisküiden aldım..tşkler..

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim böyle gezmeler insana tüm yorgunlugunu unutturur dogrusu cok iyi yapmissiniz tatlinda enfes ellerine saglik sevgiler öznurum....

Özlemhan hat gesagt…

Öznnurcuğum ne güzel manzaralar görüntülemişsin Ellerine sağlık Türkiyeden almanyaya kucak dolusu sevgiler öpücükler

Huriye hat gesagt…

Canim tatlin harika gozukuyo..eline saglik. Orman gezileri çok guzel oluyor bende pazar gunleri esimle giderim 2 hafta da bir, temiz hava baska oluyor...opuyorum seni.

iremlemekanlar hat gesagt…

havuç tatlısı çook güzel gözüküyor elerinize sağlık sevgiler

Tijen hat gesagt…

Nasıl içimi açtı orman. O temiz havayı deriiiin derin içime çekmek istedim!

Deniz bacın hat gesagt…

Canısı merhaba,eline sağlık ,tatl enfes görünüyor.Orman görüntüleri harika,Gesi'ye benziyor.Biz de sık sık oraya gidiyoruz,sarı sarı yaprakların üzerinde gezinmek gibisi yok!

gülizar hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK BAHAR ABLA,HAVUÇ TATLISINI BENDE ÇOK SEVERİM.GÜZEL BİR HAFTA DİLEĞİYLE.

DUSBAHCESI hat gesagt…

Pasta Susleme Teknikleri Etkinligi icin bir davet bu! Gosterin dunya aleme pasta nasil suslenirmis :)

Beni yalniz birakmayacaginizdan eminim...

Hollandadan sevgiler!
www.dusbahcesi.blogspot.com

pembe tatlar hat gesagt…

Merhabalar...
Etkinlikte beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ediyorum...
Sevgilerimle..:)

hazalca hat gesagt…

bekle geliyorm bende:))önce ormanda peşinize takılıp ormanda gezicem,sonrada tatlını bitirecem.sevgiler

~Semra Mutfakta~ hat gesagt…

bir karadenizli olarak yeşili doğayı ne kadar sevdiğimi tahmin edersin cnm.gerçekten çok güzel görünüyor.bol bol oksijen almışsınız ne kadar güzel olmuş.
Havuç tatlısıda ayrı bir güzel,ellerine sağlık.
(bu arada artık buralardayım ve ara vermek yok senide beklerim.)

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

hatırlıyorumda seni ilk tanıdığımda da böyle bir orman gezizisinden dönmüştünüz karı-koca, çocuklarınız ızgarayı yakmış yemekleri hazırlamıştı. Sanıyorum blogcudaydık o zamanlar. Demekki eski arkadaşız dedim:)))

Havuçlu tatlı bilgim ve çok sevdiğimiz bir lezzet, akşam için bir tat arıyordum buldum.

Sevgilerimle

sarı mutfak-hande hat gesagt…

nefis olmuşlar
ellerine sağlık cnm

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim,
harika bir sonbahar görüntüsü ve vitamin bombasi bir tatli . payalasim icin tesekkürler....

Ümmü Abdullah hat gesagt…

tatlılarda sonbaharda, ağaçlar da, yapraklarda, yollarda hepsi çoook güzeller... bayılırım böyle yollu orman manzaralarına ama gitmeye pek fırsat bulamayız :( benim içinde keyfini çıkarsaydın. faceten buldum , artıkın kurtulamazsın benden :)güzelliklerde buluşmak dileği ile...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin