Freitag, 11. Dezember 2009

KIYMALI PIDE VE SONHARDAN KALAN ORMAN GÖRÜNTÜSÜ




1 bardak süt
yarim bardak siviyag
1 paker maya
tuz.bir tatli  kasigi seker
yarim bardak ilik su,alabldigi kadar un
ic harci

300 gr kiyma
2 adet domates
2 adet yesil biber
1 kasik karisik biber ve domates salcasi
1 adet sogan,
1 adet yumurta
bir kac dal maydanoz, bir dal feslegen karabiber,kirmizi pul biber bir dis sarimsak
Hamur icin derin bir kaba malzemeler eklenir yumusak bir hamur yogrulur,mayalanmasi icin sicak bir yerde bekletilir
Kiymaya rondodan iri sekilde cekilmis,domates,biber,maydanoz,feslegen,sogan,eklenir,baharatlarida ilave edilir iyice karisririlir,kiyma sert bir kivam alirsa cok az siviyag ve su ilave edilir
Hamurdan limon büyüklügünde parcalar alinir,merdaneyle acilir,ortasina kasikla kiymali harctan yayilir. Pidenin iki ucu birlestirilir ,diger iki ucuda birlestirilerek pide sekli verilir.Üzerine yumurta sürülür isitilmis firinda üzeri kizarana kadar pisirilir.

Yine güzel bir pazar gününde ormanda gezerken






Kommentare:

derya hat gesagt…

Öznur'cuğum canım sonbahar manzarala
rına bayılırım bir sonbahar kızı ola
rak:))Pideler harika ellerine sağlık
öpüyorum...

disal hat gesagt…

şu sizin ormana bayılıyorum öznur...

harika canım çekiyor valla..ne kadar güzel manzaralar....

sarısı ayrı güzel,karı ayrı güzeldir zaten...fotoğraflar şahane...

bizde küçükken pide yaptırmaya giderdik....çocukken herşey daha tatlıydı...

ellerine sağlık..nefis görünüyor...
öptüm seni arkadaşım...

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canım pideler harika ellerine sağlık....

Orman resimlerine bayıldım kart postal gibi..

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

EVDE KENDİ YAPTIĞIN HER LEZZET BENCE ÇOK DAHA GÜZEL ÇOK DAHA LEZİZ OLUYOR. SENİN PİDELERİNDE ARKADAŞIM ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK..
ORMAN RESMİ KARPOSTALDAN FIRLAMIŞ GİBİ DERLER YA AYNEN ÖYLE GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL...PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER ARKADAŞIM..
SEVGİLER..

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Pideler nefis görünüyor, ellerine sağlık.
Ormanda ne güzel görüntüler yakalamışsın, sararan ve dökülen yapraklar muhteşem bir görüntü oluşturmuş.

birdutmasali hat gesagt…

AH BANA ÇOKK İYİ GELİYOR BU GÜZEL RESİMLERİN.
birde o mis gibi pideden alabilseydim kimseler görmeden :(((

burcunokta hat gesagt…

Canım pideler çok lezzetli görünüyor.
Manzaralar harika , çok güzel fotalamışsın, ellerine saglık. sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Bende yapıyorum ve çok severim harika görünüyor ellerine sağlık canım..görüntülerde muhteşemm..kocaman sevgiler

defneylebirlikte hat gesagt…

ne güzellll ne güzel.bayıldım resimler ve de pideye.

soft bowl hat gesagt…

Becerikli Arkadaşım Merhaba ;
http://birseninmutfagi.com
Ve
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarafından 15 aralık 2009 ve 15 ocak 2010 tarihleri arasında KEK KALIBI KULLANILARAK HAZIRLANAN TARİFLER YARIŞMASI yapılacaktır.
Hazırlamış olduğumuz tarifleri görselliğine önem vererek yayınlayıp tarifinide sitenizde yayınlamanız şarttır.Kekinizin resmini ve tarifini http://softbowlsilikonkekkaliplari.blogspot.com/ sitemizde yayınlanacaktır.
16 ocak 2010 - 1 subat 2010 tarihleri arasında oylama yapılacaktır.
1 subat saat 14:00 de birinci açıklanıp hediye olarak SOFT BOWL KEK KALIPLARI gönderilecektir.
Bu yazıyı okuyan tüm site sahipleri DAVETLİDİR....

SİTEMDEKİ BANNER KODUMUZUDA SİTENE EKLERSEN SEVİNİRİM…

TAZE NANE hat gesagt…

Pide çok ama çok lezzetli görünüyor.
Ama o muhteşem orman resimleri inanılmaz güzel.

hazalca hat gesagt…

hey gidi çocukluğumuzun kayserisi.mahallenin odunlu fırınlarında ekmekler,pideler pişirtir,gelene kadar yarısını yolda yerdik....eline sağlık

Betül hat gesagt…

Pideler de orman görüntüleri de harika.

gülizar hat gesagt…

Bahar abla ellerine sağlık valla çok güzel görünüyorlar alttada orman resimleri ohhh ne ala ne ala

GÜLSÜM IŞIK hat gesagt…

ÇOK GÜZEL BİR YERMİŞ NERESİ MERAK ETTİM DOĞRUSU ORMAN ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.....

Anonym hat gesagt…

cok güzel olmus kiymali pideler .Arkadasinizin yaptigi Kremali bögürtlenli pasta ve Cikilotali pastanin tariflerini bekliyorum .



sevgilerle sibel

nurşen hat gesagt…

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN
GÖNDEREN: http://nursen-yemek.blogspot.com/

50. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com

http://gelibolu17.blogspot.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

21 ARALIK 2009 - 4 OCAK 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://nursen-yemek.blogspot.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 50.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.

ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN
http://gelibolu17.blogspot.com
ARKADAŞIMIZA YORUM BIRAKSINLAR...
SEVGİLER

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

E Türkiye'de de böyle rahatça yürüyüş yapabileceğim ormanlar az ablacım:)

Pide enfes ötesi görünüyor, ellerine sağlık..

Baharcicegi hat gesagt…

hosgeldiniz Sibel hanm,
Arkadasim bu aralar noel hazirliginda cok yogun en kisa zamanda tarifini soracagim pastalarin
sevgiler

SERAP hat gesagt…

Almanya blogcular bulusmasi düzenleniyor...Haberin varmi diye soracaktim...Almanyanin neresindensin? Bulusma icin "sevimin sayfasi" ni ziyaret edebilrsin.
Bulusmamiz NRW- Dortmund sehrinde olacak.katilabirsen seviniriz

akasyakokusu hat gesagt…

Bacıma çay getirdim..tavşan kanı hemde..sende pide bende çay var..yer içer ormana yürüyüşe gideriz..canım benim düğün kimin düğünü...bitmedimi işler..offf ne aksamıştır işler..varsın hayrolsun sonunda rahata erersin..
ben iyiyim canım ayın 24.ünde tetkikim var...belki kendimi sıkıyorum ondan..bilemedim artık..küçük oğlan çooook yoruyor beni..dünden beri kafam dağınık..babamda aklım dahada ilerliyor hastalığı..kemik kanserine çevirmiş..iki güne acile gidiyor ayda bir iğne oluyormuşş..neyse içini karatmayım kal sağlıcakla..ööööpptümmm..

Tuğba hat gesagt…

Şu ormanda piknik yapmalı,piknikte de senin pideleri afiyetle yemeli:)
Ellerine sağlık canım,resimlere baktım baktım bayıldım.
ben de beklerim,sevgilerimle..

Leyla Poyraz hat gesagt…

Orman resimleri çok güzel çıkmış..baktıkça içim açılıyor..pidelerde muhteşem..ellerine sağlık canım..Sevgiler..

Ballı Cimcime hat gesagt…

Pidelere bayıldım, resimlere hayran hayran baktım. Herşey blogunda harika canım, sevgilerimi selamlarımı yolluyorum. iyi seneler...

beste hat gesagt…

merhaba, cok guzel orman; doga uzun yuruyusler omrumuze omur katiyor, karli da cekin fotograflari o zaman da baska guzel:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin