Sonntag, 6. Mai 2012

ROKALI CILEKLI SALATA ;;;; HAFTA SONU GEZISI

Cilekli  pasta  yapmistim ,pastadan  artan  cilekleri   nasil  degerlendirsem diye  düsünürken  bir  dergide  aylar  önce  gördügüm  roka  cilek  salatasi   aklima  geldi. Ben salataya    cevizle  dolmalik  biberde ekledim  hem  görüntü  olarak  hem  lezzet  olarak birbirini  tamamladi.

200  gr  cilek
1 bag   roka
1 bardak iri  cekilmis  ceviz
1 adet  sari  dolmalik  biber
4 yemek  kasigi  balsamik  sirke
zeytinyagi,tuz,
Yikanmis  roka  el  ile  parcalanarak  derin  bir  kaseye  alinir.
Cilekler ,sari  dolmalik  biber  küp küp  dogranir.Iri  cekilmis  cevizler  eklenir.
Balsamik sirke,zeytinyagi,tuz karistilarak  salatanin üzerine gezdirilir.






Hafta  sonu  gittigimiz  gezimizden  bir  kac  fotograf  






Kommentare:

zeymuran hat gesagt…

ellerıne sağlık canım harıka bır salata olmus özellıkle çilekli olması benım ıcın bır artı daha

YEMEK SEVDAM (ELİF) hat gesagt…

Nefis bir salata olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

hazalca hat gesagt…

afiyet olsun arkadaşım.artık burda da işin hilesi çıktı.hiç bişeyin eski lezzeti yok.

Hayat Cafe Tarifleri hat gesagt…

Fotoğraflar güzel,salata güzel,baktım kaldım..
Adanada can çektiriyor ama yaa..:))
Çok öpüyorum canım benim..

made in funda hat gesagt…

ne güzel görüntüler.....güzel bir gün geçirmişsiniz ama ben tabağa bayıldım...

Cafe Kanelo hat gesagt…

Merhaba,
Ne güzel bir salata olmuş, ellerinize sağlık.Sevgiler:)

derya hat gesagt…

Canım harika bir salata olmuş bahar gibi ellerine sağlık sevgiler.

sarımutfak-hande hat gesagt…

sayfana geldim içim açıldı fotoların hepsi harika salata enfes olmuş ellerine sağlık

MAVİANNE hat gesagt…

bayıldım fotolara :))
çilek ne kadar yakışıyor değil mi salataya
çoğunlukla kullanırım
çok da güzel olur
sevgiler

feray hat gesagt…

Sayfanda salatanda bahar gibi açmiş Öznurcum ellerine sağlık.
Sevgiler..

Fincan Teyze hat gesagt…

ççilekle - roka aklıma gelmezdi ikisini yanyana getirmek.
ellerine sağlık mutlaka deneyeceğim. Ayrıca fotoğraflara bayıldım. izlemeye alacağım... görüşmek dileğiyle.

ye-mek.net hat gesagt…

Harika bir salata olmuş. Ellerinize sağlık,

suezgecmutfakta hat gesagt…

Cilek zamani güzel bir tarif ellerine saglik...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin