Sonntag, 4. November 2007

SEBZELI GRATEN



Hayat acisiyla tatlisiyla devam ediyor,üzüntümü paylasip yorumlar biraktiginiz icin hepinize tesekkür ederim.Bugünlerde mutfakla fazla hasir nesir olmadim , olmakda hic icimden gelmedi.hazirlnamasi zaman almayan kolay seylelerle gecistirdim.Sebzeleri hazir posetten aldim,yapimi pratik zaman almayan bir yemek oldu.
malzemeler,karnibahar,brokoli,havuc,200 ml krema,200 gr kasar rendesi,2 yemek kasigi un,bir cay bardagi süt,karabiber, bir kasik tuzot,sarimsak tozu(bir dis sarimsak)

Ben hazir posetlerde az haslanmislardan aldim,siz sebzelerinizi ayri ayri cok yumusak olmadan haslayin.hasladiginiz sebzeleri tepsiye alin,kremayi,sütü,unu,sarimsagi,karabiberi bir kasik tuzotu cirpin sebzelerin üzerine dökün.Kasar rendesinide esit sekilde sebzelerin üzerine yayin,180 derecede ömceden isitlmis firinda üstleri kizarana kadar pisirin.Siz isterseniz besamel sos yapabilirsiniz sebzelerin üstüne,ben bütün malzemeyi cirpip sebzelerin üzerine döktüm,böyle biraz daha hafif oluyor.




Kommentare:

fidaneli hat gesagt…

ooo full enerjı harıka besleyıcı bır yemek olmus cnm elıne sağlık..

sevgıler
fıdan

semra mutfakta hat gesagt…

ellerine sağlık cnm çok sağlıklı ve lezzetli görünüyor.

Anneminkiziyim hat gesagt…

canim merhabalar, ziyaretin ve yazdiklarin icin cok tesekkürler, ellerine saglik harika bir sebzeli graten olmus, sevgiler...

nil-nennenmutfakta hat gesagt…

slm canım Çok güzel bir görüntü olmuş.Şahane ve bol vitaminli bir sebze yemeği.Ellerine sağlık...

arzumcum hat gesagt…

tam bir besin deposu.harika olmuş.eline sağlık.

http://defnehobi.blogcu.com/ hat gesagt…

canım biraz toparlanmana sevindim.hayat devam etmek zorunda.sebzeli graten çok güzel görünüyor.resimler süper..ellerine sağlık.

nino hat gesagt…

ellerien saglik canim

M.AKIN hat gesagt…

selamlar garnitürlerei yemesi çok güzel olur ben çok severim ama sizinkinin sadece yemesi değildir görünüşüde bir harika tırtıllı bıçakla kestiniz sanırım ellerinize sağlık
sevgilerimle

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım ellerine sağlık harika bir sebze yemeği olmuş çiğ bile yenecek görüntüsüne bayıldım kucak dolusu sevgiler

Tijen hat gesagt…

Oooh rengarenk. Graten zaten güzeldir, bir de bu kadar renkli olunca daha ne ister ki insan?

kelebekli saniyeler hat gesagt…

çok faydali ve çok lezzetli, canim ellerine saglik çok guzel gozukuyo, sana guzel bir hafta dilerm sevgilr ve optum.

http://akasyakokusu.blogcu.com/ hat gesagt…

canım benim naparsın işte hayat devam ediyor:(((
insan üzgün olunca eli işe varmıyor:((ellerine sağlık aldım payımı canım..

guldencehobi hat gesagt…

Günaydin canim:)
Sebzeli tariflere bayilirim,gratenlerde en severek tükettiklerimizden.Cok istah acici bir sekilde sunumun olmus,kutlarim.
Vallahi öyle az falanda deyil,kocaman bir porsiyonunu aldim:)Dayanamadim ne yapayim.Artik sen baska yaparsin kendine,bu kadar güzel yaptigina göre:))))
Sevgilerimle hoscakal canim.

nurcan hat gesagt…

ELLERINE SAGLIK ARKADASIM
GRATEN HARIKA OLMUS RENKLER DERSEN SUPER:)
www.yenitadlar.blogcu.com

hayatsu hat gesagt…

çok farklı ve besleyici görünüyor.eline sağlık.insanın canı sıkkın olunca gerçekten hiç bi iş yapmak istemiyor ama çare yok.takdir-i ilahi..

SEVİL ALTUNEL hat gesagt…

slm arkadaşım
beni arayıp sorduğun için çok teşekkür ederim.biliyosun babama bakmaya gidiyorum ve blogspotlada ilgileniyorum bloguda bırakamadım derken işi çoğalttık.yine harika lezzetler yaratmışsın ellerin dert görmesin sevgiler..

yemegim hat gesagt…

CANIM BIZLER ICINDE COCUKLAR ICINDE COK BESLEYICI BIR YEMEK ELLERINE SAGLIK SEVGILER...

kitchensweetkitchen hat gesagt…

Çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.

yemedeyanindayat hat gesagt…

Harika görünüyor. Ellerine sağlık.

BETÜL hat gesagt…

merhaba
cnm ellerine sağlık ne güzel ne hafif olmuş sevgilerimi bıraktım :)

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

Merhaba Canım,
Dediğin gibi hayat devam ediyor,geride kalanlar bir şekilde bu duruma uyum sağlamaya çalışıp,günlük rutin işlere devam ediyor.
Sebzeli graten nefis görünüyor,ellerine sağlık.
Sebze yemeyenler bile bu şekilde severek yiyebilirler.

ikizlerinannesi hat gesagt…

cok harika olmus ellerine saglik ben bayilir buna benimkiler yemezki bende kendime yaparim artik coktandir yapmamistim yarin yapayim iyiki hatirlattin sevgiler öptüm canim

disal hat gesagt…

slm canım...

sen ne yaptın yaaa...

ben bunu yersem 50 yıl daha yaşarım...

tam enerji...ellerine sağlık....

Aybike Ceylan hat gesagt…

Ellerine saglik, ne kadar pratik ve saglikli bir tarif.

Sevgilerimi gonderiyorum.

gülgibiyim hat gesagt…

Ellerinize sağlık harika görünüyor..

guldencehobi hat gesagt…

Canim cok tesekkür ederim,olusuma gecmisolsun dileklerin ve yorumun icin.
Cok sükür cok cok iyi,kötü bir durum yok.
Sevgilerimi gönderiyorum canim.

Anonym hat gesagt…

Canım, başın sağolsun.Çok üzüldüm.
Yalan dünya. Bir anda insanın yaşamı değişebiliyor. Hayata sarılmak lazım.
Ellerine sağlık. Graten çok güzel görünüyor.Sevgiler.

guldenelkan.blogcu.com

ceyt hat gesagt…

ellerine sağlık canım.çok lezzetli görünüyor.etli yemeklerden daha iştah açıcı.
sevgiler

füsun hat gesagt…

çok hafif ve çok sağlıklı bir tarif ellerine sağlık arkadaşın içinde çok üzüldüm başınız sağolsun hoşcakal

Anonym hat gesagt…

inan bu yemeğe bayıldım,acilen deniycem,ellerine sağlık.ne zaman istersen buyur gel ben sana kekte yaparım,çayda arkadaşım.
ohhbe

hunerlieller hat gesagt…

selam görüntü muhteşem..eline saglık.

banu gökşin hat gesagt…

canım basın sağolsun Allah sabır versin yalan dunyada yasıyoruz oyalanıyoruz iste . ama hayata devam etmek zorundayız..

tarifin çok guzel ellerine sağlık. sevgiler..

Anneminkiziyim hat gesagt…

Canim merhabalar, severek icli köfte makinasini sen buyur al bir günlük ne demek, nasil olsa arkadaslardan yeni geldi, evde duruyor, sevgiler...

selin hat gesagt…

Selam Baharçiçeği,
Bloglar arası tura çıkmıştım. Sana rastladım. Üzüntüne en içten duygularımla katılıyorum canım. Başın sağolsun. Allah geride kalanlara sabır versin.
Bu arada sofra görüntülerin gerçekten harika. Çok beğendim. Ellerine sağlık. Aslında vatan hasretiyle dolu olduğuna inanıyorum. Ama bu yemekler ve güzel dostlarınla biraz olsun bu hasretini dindirdiğini düşünüyorum. İzin verirsen ben de dostlarının arasına katılmak ve mutfakta yaptıklarımı sizlerle paylaşmak isterim. Ben seni arkadaş grubuma alıyorum. Tekrar ve sık sık görüşmek üzere, sevgiyle kal...

Özlemhan hat gesagt…

Merhaba öznurcum başınız sağolsun üzülmek gideni geri getirmiyor.bu hastalıktan bir ay önce eniştemizi kaybettik genç yaşta mekanları cennet olsun.harika bir tarif olmuş çok besleyici hemen denemek lazım

ferhunde hat gesagt…

Selam,
Arkadaşınıza çok üzüldüm,Allah
sabır versin,
Vallahi harika lezzetler yapıyosun
tariflerinde her şey bir arada,
Ellerine sağlık,Sevgiler Canım..

nil-nennenmutfakta hat gesagt…

Hayırlı Cumalar dilerim.Sevgiler...

bocuruk hat gesagt…

Ne kadar besleyici, pratik ve sağlıklı bir yemek olmuş. Eline sağlık:)
Sevgilerimle...

cafe gusto hat gesagt…

canım çocuklar için nefis bir yiyecek bu keşke yeseler...
sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin