Montag, 11. Oktober 2010

CIKOLATALI KREMALI KEK

Hepinize yeni bir haftaya baslarken huzur dolu bir hafta diliyorum arkadaslar.
Biz güzel bir pazar gecirdik,önce tiyatroya gittik,hava güzeldi arkadaslarla ormanda yürüdük acik ve temiz hava bizi aciktirinca güzel bir yemekle günü noktaladik.
4 yumurta
1 bardak siviyag
1bardaktan az süt
1 paket vanilya
200 gr sütlü cikolata
1 cay bardagi cekilmis toz badem
1 bardak seker
1 paket kabartma tozu
3 yemek kasigi kakao
2,5 bardak un, az gelirse eklenenir
kremasi,200 ml sivi krema,200 gr quark(labne peyniri)1 paket vanilya sekeri,1 paket krem sertlestirici,1 cay bardagi seker,damla cikilota.Ben cikilota cipsi kullandim üzeri icin

Yumurta,seker cirpilir 3,4 dakika kadar ,siviyag,süt,eritilmis cikolata,vanilya,toz badem,kakao eklenir cirpilmaya devam edilir.Kabartma tozu un beraber elenerek ilav edilir, cok az cirptiktan sonra yaglanmis firin tepsisine esit sekilde kek hamuru yayilir.Isitlimis 170 derece firinda pisirilir.
Sivi krema mikserle koyu bir krema kivamini alincaya kadar mikserle cirpilir,seker,vanilya sekeri ,quark eklenir cirpilir.Krema sertlestiricide eklenir cirpilir.
Sogumus kekin üzerine krema sürülür,üzerine damla cikolata serpilir.Ben damla cikolata yerine cikolta cipsini ufalayarak kremanin üzerine serptim.

Dün tiyatroya gittik,büyük bir keyifle izledik,oyuncularin hepside cok profesyolellerdi her dakikasi bol kahkahali gecti.

Tiyaronun ismi Das Ailesi( Familie Das) bu sevimli ailenin oglu bir Alman kiza asik oluyor ve olaylar basliyor.
Anne önce babayi ikna ediyor,sonra Türk geleneklerine göre dünür gidiliyor ,nisani kinayi kiz tarafina yaptiriyorlar dügünü Das ailesi yapiyor , göz aciklgi yapip esyanin cogunu Alman gelinin babasina aldiriyorlar.
Tiyatro yari Almanca yari Türkceydi, oyunun sonuna dogru güzel bir mesaj vererek bitirdiler.Alman vatandasligina gecis zorlandi, vatandasliga gecmek isteyenlere 100 soru soruyorlar.Bu sorulari bilmek icin burda liseye gidilse ancak bilinir belki ,kaldiki cogu vatandasimiz Almancayi bile zor konusurken bu sorulari nasil bilecekler.Maksat vatandasliga gecmeyi zorlastirmak .


Tiyatrodan sonra hava sicacikken birazda yürüyüs yaptik sonrasinda yeni bir Türk restoranti acilmisti oraya gittik
Ben disarda et pek yemedigim icin igzara cupra yedim

Cocuklar Adana kebab yediler
Esim sac kavurma yedi,ordan cikista sicak birseyler iceleim dedik,bir Kafede cappucino icerek evimizin yolunu tuttuk.

Kommentare:

papatya68 hat gesagt…

selam Öznurcuğum gününüz gerçekten güzel geçmiş Rabbim her gününüzü güzel geçirmeyi nasip etsin canım
kekin de nefis görünüyor kreması değişik olmuş ellerine sağlık yanındaki halkalar ne acaba?:)
Almanya da daha yeni zorlaştırılıyor vatandaşlık burada vatandaşlık almak söz konusu bile olamaz vermiyorlar:((
neyse sevgilerle kal canım

Betül hat gesagt…

Herşey çok güzel görünüyor, gezi, tiyatro, kek de öyle.

derya hat gesagt…

Canım tiyatro izlemek harika bir ke
yif sizler adına çok sevindim.Kekte
süper ellerine sağlık öpüyorum.

yemekbiraşk hat gesagt…

gerçektende güzel bir gün olmuş :)
sevgiler

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim ne güzel bir gün geçirmişsiniz; dolu dolu..Çok sevindim sizlerin adına..
Çikolatalı kremalı kek de enfes görünüyor. Üzerindeki çikolata cipslerinden başlamak suretiyle yerdim o dilimi:). Ellerine sağlık..
Sevgiler:)).
aslı

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Canım her gününüz böyle güzel mutluluklar içinde geçsin .Güzel bir yemeğin ardından güzel bir tatlı çok nefis görünüyor afiyetler olsun canım ellerine sağlık sevgiler

YEMEK VAKTİ AYLİN hat gesagt…

Güzel bir gün olmuş sizin çin gerçektende..

Kek te nefis görünüyor ellerine sağlık canım

emelce yemek hat gesagt…

arada bir böyle günler gerekiyor degil mi

misketlimonu hat gesagt…

Çiçeğim, nefis bir kek yapmışsın yine. O yanındakiler ne çikolata mı?

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

tiyatroyu oldum olası çok severim ne güzel aktivitedir.. oyuncular canlandırdıkça hikayeye dahil olursun coşarsın.. hep aşırı coşkulu oluyorum sahneyi izlerken..
gurbetçilerimizin işi zor sahiden de allah yardımcınız ve yardımcıları olsun inşallah..
ve bu kek çok şeker çok şirin canım ellerine sağlık:)

Baharcicegi hat gesagt…

Kekin yanindakini halkalari sormussunuz arkadaslar ,icinde kuru elma var Isvicre cikilotasiyla kaplanmis

PEPELA'S GARDEN hat gesagt…

Gülüm,ellerine,yüreğine sağlık..
Pastan süper,anlattıklar da en az onun kadar cici:) Tiyatro sevdalısı bir bünye olarak,harika bir posttu benim için..
Sevgi ve selamlarımla

sevimin sayfasi hat gesagt…

cok güzel bir gün gecirmisiz, her sey cok güzel
kekinde süper görünüyor, ellerine saglik canim

Sevil hat gesagt…

tatlım günün gercekten güzel geçmiş oh sefan olsun hep böyle zamanların olsun inş.
Almanyada yaşamın gitgide zor olduğunu duyuyorum hep bizim gurbetçilerimizden allahım ayrdım etsin sizlere

kekinde çok güzel olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

disal hat gesagt…

güzel demişsinde gerçekten güzel geçmiş..hepimizin hasret kaldığı bir gün....

tiyatronun konusu güzel,sıkılmadan izlenecek bir konu...baştaki yürüyüş(zaten severim siin orman yürüyüşünüzü),sondaki harika yemekler.oohh sefan olsun....

öpüyorum canım seni..:=)

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmm kek süper ötesi olmuş canım ellerine sağlık tiyatro ve yürüyüş gününüde hatırlıyorum:)))))))))))
mucukladım seniii

hazalca hat gesagt…

ne güzel bir gün olmuş sizin için.inşallah darısı diğer günlerinize.bu arada eline sağlık.payımı alıp gidiyorum

defneylebirlikte hat gesagt…

ben de 24 kasım da arkadaşlarla tiyatro da oynayacağız.çok heyecanlıyım şimdiden..gününüz güzel geçmiş.çok sevindim adınıza canım.kekin de ye beni diyor maşallah...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin