Freitag, 26. November 2010

PEYNIRLI KIR PIDESI VE ILK KAR YAGDI





Hamuru icin ölcü vermiyorum
Pizza hamurunda süt,siviyag,maya,tuz,un ,bir cay kasigi seker vardi
ic harci
2 yumurta, biri üzeri icin ayrilir. 200 gr beyaz peynir,1 adet yesil biber,1 adet domates,iki dal maydanoz,kekik,karabiber,cok az sarimsak tozu
Yumurta cirpilir, ufalanmis peynir ince dogranmis biber,domates ,kiyilmis maydanoz ve baharatlar kasede karistirilir.
Hamur tezgahta medaneyle acilir,oval sekil verilir.Ortasina peynirli harc yayilir , hamurun her iki tarafindan kenar kisimlari esneklestirilerek kapatilir. Yumurta sürülür isitilmis firinda üzeri kizarincaya kadar firinda pisirilir


Ilk kar bugün yagdi ,

Kommentare:

Huriye hat gesagt…

Canimcim ellerine saglik,nefiiis bir pide olmus canim çektiii:))ay kari çok severim birde burda olsa çok sevinicem,öptüm sevgiler.

derya hat gesagt…

Canım benim pideler enfes o güzel el
lerine sağlık.Karın sadece görüntüsü
nü severim:))öpüyorum.

sevimin sayfasi hat gesagt…

pide pek lezzetli olmus
ellerine saglik canim
bizdede bugün kar var ama sizin oradaki kadar degil
havalar cok sogudu, bakalim bu kis nasil olacak
sevgilerimle

susamcorekotu hat gesagt…

pideler çok nefis görünüyor eline sağlık,duaların için teşekkür ederim inşallah ameliyat olmadan ilaçla tedavim yapılacak,selamlar sevgiler

papatya68 hat gesagt…

selam canım:)
pideler harika belliki yumuşacık da olmuş ellerine sağlık
Soğuklar başlamış kar bile yağmış oralara bize bahar yeni geldi:D
bazen sıcak bile
kar çoğaldığı zaman benim için bir top yapıp atarmısın uzaklara:)
sevgiyle ve sevdiklerinle kal

birdutmasali hat gesagt…

harika olmuş pide..
çokda iyi akıl hatta :)
ve ne güzel olmuştur yağan kar eşliğinde sıcacık çaylar ve pideler...
benim içinde yeseydin :((((

:)))))))))
sevgiler canım.

hazalca hat gesagt…

evde pizza yapıyorum ama pide hiç denememiştim.zor görünmüyor,denerim ben de.biz daha kar görmedik.zaten görmüyoruz da egede.ama ben yılın ilk gribini oldum:))

emelce yemek hat gesagt…

dedigin gibi ilk kari dün gördük bakalim bu kis nasil gececek bu sene

papatya68 hat gesagt…

Öznurum bana uğrarmısın canım seni kısacık bir mimle mimledim cevaplarsan sevinirim
öptüüüm:)

Gönülünce hat gesagt…

Piden harika olmuş ellerine sağlık arkadaşım...Sizde kar yağmış bizde günlerdir lodos var her yer toza bulandı içim sıkılmaya başladı:)))

Sevgiler...

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canımm kır pidelerin nefis görüünyor:) piza hamurundan ne de güzel akıl etmişsin:))
ve kar yağmış:)) ne güzeell:) biz lodostan sersem gibi olduk:))

feray hat gesagt…

Öznurcum ellerine sağlık canım, o güzel manzarada pideler nede güzel gitmiştir.
Sevgiler..

yemekbiraşk hat gesagt…

bahar çiçeğim nefis olmuş kar buraya düştü donuyoruzzzz:)
sevgiler

mintininmutfağı hat gesagt…

piden harika olmuş baharçiçeğim benim.ellerine sağlık.ankara da hava sıcacık hala.sevgiler gönderiyorum arkadaşım.

çeşnici Handan hat gesagt…

Karlı buz gibi havada sıcacık çay ile ne de güzel olur bu pideler. Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyorlar.

hamham evyemekleri hat gesagt…

pide nefis görünüyor...ellerinize sağlık..

ebrulitatlar hat gesagt…

Ellerine sağlık Öznur'cum. Karın görüntüsüde ne güzel. Burada hava hala sıcak. İnşallah bizde görürüz. Sevgiler canım..

papatya68 hat gesagt…

selam canım senin için bloğumda bir hediyem var gelip alırmısın lütfen
sevgilerimle

defneylebirlikte hat gesagt…

biz de hala yazı yaşıyoruz burada çok ilginç bir şekilde..pide de ye beniii dedirtiyor.ellerine sağlık canım.

yemekbiraşk hat gesagt…

merhabalar,
bende bir hediyen var:)
sevgiler

Meliha Çalışkan hat gesagt…

Canım ellerine sağlık pide nefiss görünüyor.
Bizim buralara hiç yağmaz,sadece bir kez hatırlıyorum çocuktum çok yağdı.görüntü harika sıcacık kahveyle tam seyirlik.
Öpüyorum canım benim..

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

AZ OLUNCA DAHADA LEZZETLİ GELMİŞTİR CANIM GÖRÜNTÜSÜNDEN NE KADAR LEZZETLİ OLDUĞU ZATEN BELLİ ELLERİNE SAĞLIK ÖZNURCUM

sarımutfak-hande hat gesagt…

pidede pide olmuş yani
bayıldım
ellerine sağlık canım

Akdeniz Kızı hat gesagt…

süper görünüyor ellerinize sağlık.....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin