Dienstag, 12. Juli 2011

FRENK ÜZÜMLÜ PARFE

Uzun bir aradan sonra merhaba arkadaslar, bu kadar ara vermemin sebebi evdeki tadilat ve Türkiye'ye kisa bir tatil yaptik.Tadilat bitmeden tatilemi gidilir diyebilirsiniz, 6 ay öncesinden hotel rezervasyonu alinmis ucak biletleri olunca mecburen tadilata ara verip gittik iyide oldu. Dinlenmis ve annemlerle hasret gidermis de olduk.Gelince kaldigimiz yerden tadilata devam Ramazan gelmeden bitsin diye cabaliyoruz.

Türkiye 'de havalar cok sicakmis bu sicak havalarda dondurma tadinda serinletici bir tarifle baslamak istedim.

200 gr quark (Labne peyniri)
200 gr creme fraiche ( Labne peynirinden daha yagli süt ürünü ,Türkiyede yok galiba siz kremsanti kullanabilirsiniz
1 paket vanilya sekeri
1 cay bardagi pudra sekeri
200 gr frenk üzümü
Frenk üzümleri yikanir saplarindan ayrilir.Derin bir kapta quark,cremefraiche,pudra sekeri,vanilya sekeri cirpilir.frenk üzümleri ilave edilir. Suyla kaliplar islatilir ve parfe kaliplara paylasritilir.Dondurucuda bir gün bekletilir,kaliptan ters cevrilerek cikartilir .

Kommentare:

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Evet buralar bir iki gündür yanıyor. İnş. ramazana kadar serinler..

Tadilat işlerinizde kolaylıklar ablacım.

Parfe de enfes görünüyor,ellerine sağlık..

Gönülünce hat gesagt…

Buralar çokk sıcak nefes almakda zorlanıyoruz...Sıcaklarda parfe harika gider nefis olmuş ellerine sağlık canım...
İşlerinde kolaylıklar dilerim...

Sevgiler...

''' UMUTSEPETİ ''' hat gesagt…

Sıcak ki ne sıcak,yandık,kavrulduk resmen :)
küle dönüşmeden serinleriz inşAllah..
Parfenin görüntüsü bile serinletti diyebilirim,ellerinize sağlık..
Kolaylıklar diliyorum..
Sevgilerimle..

sevimin sayfasi hat gesagt…

bu ne görüntü be ne sahane sunum böyle... bu havalara yakisir bir tatli...
ellerine saglik canim

yemekbiraşk hat gesagt…

hoşgeldin canım:)
dinlendiğine özlem gderdiğine sevindim:) parfende enfes olmuş sevgilerimle

ebrulitatlar hat gesagt…

Ellerine sağlık Öznur'cum. Bende tatildeyim. Buralar çok sıcak. Parfede serin serin ne iyi giderdi şimdi. Öperim çok canım benim. Sevgiler..

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Canım benim hoş geldin dinlenmiş ve güzel bir tatil yapmış olmana sevindim işler nasılsa bitmiyor inşallah kısa zamanda kalan işlerde biter ramazana rahat bir şekilde girersin özlemişim o içten yorumlarını
tatlıya diyecek söz bulamıyorum bu sıcaklarda tadına doyulmaz sunum herzamnki gibi senin marifetli ellerinden çıktığı belli ellerine sağlık canım

marifet ellerimizde hat gesagt…

merhabalar..ben zeynep..
face den marıfetellerımızde.hemen ızlmeye alıcam senı..sevgıler:)))))))))

çeşnici Handan hat gesagt…

Yanıyoruz burada ah şimdi tam bu parfelik zaman. Nefis olmuş canım ellerine sağlık.

Serap Uzun. Karakazandan hat gesagt…

Resimleme çok şık olmuş eline sağlık cnm.Bu sıcakta iyi gider demek çok isterdim ama burası suanda sicak değil
:-) hava isininca artık...

muhabbetsofrasi hat gesagt…

istanbul kavruluyor resmen

gece uyku uyunmuyoru bile :((

tam yazlık tarif olmuş

yapıp yemeli bigüzel ama burda renk üzümü nerde vardır bilmiyorum

onun yerine ne kullanabiliriz

DR.NİRVANA hat gesagt…

ellerine saglık cok güzel görünüyor allah yardımcınız olsun bu arada bitmiştir işler...sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin