Mittwoch, 3. August 2011

PATATES PÜRELI KABAK MÜCVER



Hepinize hayirli bereketli ramazanlar dilerim,Türkiye cok sicakmis Allah yardimciniz olsun arkadaslar .
Mücveri hazir icine koydugum unu azaltarak yerine patates püresiyle denedim degisik hafif bir mücver oldu.
Bu tarifimi cafemis ve gelibolu 17 arkadasimizin düzenledigi Ramazan lezzetleri etkinligine gönderiyorum.
4 adet kabak
1 paket hazir patates püresi
3 adet yumurta
1 cay kasigi kabartma tozu
1 cay bardagi un
bir kac dal taze taze yesil sogan
bir dal maydanoz
karabiber,kirmizi tozbiber,pul biber
kizartmak icin siviyag

Kabaklar rendelenerek suyu sIkIlIr,Derin bir kabta kabaklar kiyilmis yesil sogan,maydanoz yumurta , un, kabartma tozu , patates püresi ,baharatlar eklenerek karistirilir.
Kizdirilimis siviyagda kasikla alinarak tavada kizartilir.Kagit havluya alinarak yagin cekmesi saglanir sicakken servis edilir.
HAZIR PATATES PÜRESI

Kommentare:

anneanneninemekleri hat gesagt…

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

MAVİANNE hat gesagt…

oruçlu oruçlu bu güzel yemeklere bakıp yutkunmak gibisi yok :)))
ellerine sağlık denemek lazım

Gelibolu17 hat gesagt…

CANIM BENİM NASIL ÖZLEMİŞİM SENİ VE GÜZEL TARİFLERİNİ,ŞÜKÜR KAVUŞTURANA,TARİFİN ŞİMDİ YAYINDA,ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM,SEVGİYLE KAL SELAMLAR.GENE BEKLERİM :)

Hülya hat gesagt…

Baharçiçeğim, hayırlı ramazanlar sana da. Mücveri çok severim ama pürelisini hiç denememiştim. Patates püresini toz olarak mı ekledin?

marifet ellerimizde hat gesagt…

ellerıne saglık..nefıs gorunuyor..

Kadına Dair Herşey hat gesagt…

Ellerine sağlık arkadaşım,tablo gibi olmuş,hemen yayına alıyorum,17.sırada yayında olacak,beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim,hayırlı ramazanlar,sevgiler

Kadına Dair Herşey hat gesagt…

bu güzel tarif 18.sırada yayında hayatım,ellerin dert görmesin,sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

çok lezizz görünüyor çiçeğim ellerine sağlık....muckks:)

Gönülünce hat gesagt…

Aç karnına güzel görünüyor bayıldım...Ellerine emeklerine sağlık arkadaşım...

Sevgiler...

yildiz hat gesagt…

Canimmm,sana da hayirli Ramazanlar diliyorum,TR.sicak ama,burda da iftar saati cok gec,Rabbim her haliyle kolaylik veriyor....
Ellerine saglik,yiyenlere afiyetler olsun

Serap Uzun hat gesagt…

Himm nefis eline sağlık cnm, Ramazan'da hersey güzel ve lezzetli.

Baharcicegi hat gesagt…

Hülyacim hazir toz patates püresinden yaptim türkiyede vardir diye biliyorum

sevimin sayfasi hat gesagt…

süper bir tarif hemen denemek lazim
ellerine saglik canim

marifet ellerimizde hat gesagt…

ELLERINE SAGLIK..İFTARA HARIKA BIR LEZZET:)))))))))

ebrulitatlar hat gesagt…

Ellerine sağlık Öznur'cum. Hayırlı ve bereketli bir Ramazan geçirmen dileğiyle canım. Sevgiler, kocaman öpücükler..

anneminkizıyim hat gesagt…

Merhabalar Öznurcugum, ellerine saglik mücverin harika olmus. Bugün benimde mönüde mücver var, bende kabak, patates ve patlican ekliyorum. Patates pürelide güzel fikir.
Sevgiler...

laleninbahcesi hat gesagt…

kabak mücverine bayılırım. Hatta bu akşam iftara yapacaktım. Aklıma patates rendelemek geldi benimde..
Ellerine sağlık afiyetler olsun

Seçil / Yemek Aşkı hat gesagt…

mücverin her hali çok güzel..ellerinize sağlık..

DR.NİRVANA hat gesagt…

ellerine saglık...Patates püresi cok orjinal bi fikir harikasın...sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin