Donnerstag, 8. Dezember 2011

CIKOLATALI ISLAK KEK

Bu islak keki birdutmasali arkadasimda görünce hemen denemistim , yumusacik nefis bir kek oldu.
Bu kekin sosunu Nunucum bir tasim kaynattigi icin daha bir lezzetli olmus. Tarifi aynen uyguladim sadece üzeri icin sütlü cikolata kullandim.
Cay kahve etkinligini yapan Özlem arkadasimiza gönderiyorum

3 yumurta
1.5 bardak seker
1/2 siviyag
1 bardak süt
2 yemek kasigi damla cikolata
2.5 yemek kasigi kakao
1 paket vaniya
1 paket kabartma tozu
2.5 , 3 bardak un

sos icin
1.5 su bardagi süt
1 cay kasigi tereyag
1/2 seker
2 yemek kasigi kakao
100 gr sütlü cikolata

Yumurta ve seker 5 dakika kadar cirpilir.Süt,vanilya,kakao, eklenir cirpilir.Unla kabartma tozu elenerek ilave edilir.Damla cikilota eklenir karistirildiktan sonra yaglanmis tepsiye kek hamuru dökülür.
Isitilmis 170 derece firinda yaklasik 30 dakika pisirilir.
Tencereye süt,tereyag,seker,kakao alinir bir tasim kaynatilir.
Kek iliyinca dilimlenir,sosu iyi cekmesi icin. Ilik sos kekin üzerine dökülür.Biraz sosu cekince benmari üsülü erittigim sütlü cikolatayi kekin üzerine döktüm.Bir gün beleyince sosunu cekip yumusacik bir kek oluyor.

Kommentare:

birdutmasali hat gesagt…

canım afiyetler olsun..
aşureni tekrar allah kabul etsin..

çok sevgiler..

yemekbiraşk hat gesagt…

ellerine sağlık harika gözüküyor ellerine sağlık canım
sevgileirmle..

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık enfes olmuş sev
giler.

tatlilar gülcandan hat gesagt…

canim afiyetler olsun hayirli aksamlar.

anne eli gibi hat gesagt…

muhteşem bir görüntü bahar'cım ellerin dert görmesin,sevgiler..

birtutamkekik hat gesagt…

mmm...
miss mis..
alsam bir dilim olur mu canım:)
ellerine sağlık..
muhtşem görünüyor..
muhabbetle..
:)

şirince tatlar hat gesagt…

gece gece Allahım bu nasıl eziyettir bana, hem çikolata hem ıslak kek diyor yahu..:((
Neyse latife ediyorum şekerim eline sağlık bayıldım görüntüsüne tatsam daha çok bayılırdım aslında:)

feray hat gesagt…

En sevdiğim kek canım benim elllerine sağlık çok da güzel görünüyor..
Sevgiler...

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ellerine sağlık ablacım nefis görüntüler bunlar:)
harika :)
hayırlı ve bereketli cumalar:)

Ayseden hat gesagt…

Enfes görünüyor, afiyetle yiyin...

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI hat gesagt…

ıslak kek keklerin şahı, her türlü süsleme imkanı da var süper. ellerine sağlık Bahar.

Kahve Dükkanı

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

ALLAH kabul etsin öznurum bol malzemeli tadına doyulmaz bir aşure olmuş canım sevgiler

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

öznurcum nununun keklerini görüpte imrenmemek mümkünmü birde gelin gibi süslemeleri yokmu bakmaya doyamıyor insan iki marifetli kardeşimin ellerinden bu güzel kekleri tatmak isterdim ellerinize sağlık çok öpüyorum canım

ebrulitatlar hat gesagt…

Ellerine sağlık Öznur'cum. Kekde, aşurede nefis olmuş. Allah kabul etsin. Sevgiler,öptüm..

ihlamurcum hat gesagt…

Nefis bir kek özellikle sosu da çok pratikmiş.Elinize sağlık

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

süperrrr olmuş herzamanki gibi canısı ellerine sağlık...çokk öpüyorum:)

anneminkizıyim hat gesagt…

Canim ellerine saglik,
bayilirim bu tadlara, nefis duruyor, kahvemin yanina aliyorum, sevgiler.....

özlem hat gesagt…

etkinliğe katılımın içimn çok teşekkürler tarifini yayınladım sevgiler.

DATLIM hat gesagt…

Mutluluk verici bir tarif :) ellerine sağlık...birtasinkaynasin.blogspot.com

lezzetli tatlar hat gesagt…

harika gözüküyor tadıda öyledir eminim çünkü bende bu tarifle yapıyorum ve sonuc gayet güzel oluyor.
sevgilerimle

nilay hat gesagt…

Bayılırııımmmmm , bayılırımmmm
Ellerine sağlık. Nunucuğumunda yüreğine sağlık
Sevgiler

ozguluntarifileri hat gesagt…

Nunumun keklerine imrenmemek eldemi canim.Cok nefis olmus Oznurum ellerine emeklerine saglik cok severim rejimde olmama regmen bir dilim olsa hayir diyemem:))
Sevgiler.

defneylebirlikte hat gesagt…

harika olmuş öznurcuğum.ellerine sağlık...mis misssssssss.

anneminkizıyim hat gesagt…

DAVETİYE

Gelibolu17'nin hazırladığı
"Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 16 ARALIK-1 OCAK tarihleri arasında

http://anneminkiziyim.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım, haydi Bismillahirrahmanirrahim diyerek bol katilimli harika bir etkinlik olmasini diliyorum.

Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...

Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....

“Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”

Muhammed Mustafa (s.a.v)

Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğim :)

Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Anneminkızıyım,a gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıphttp://anneminkiziyim.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım :)

şarkılar hat gesagt…

çok ciciş olmuş ellerine sağlık

sarımutfak-hande hat gesagt…

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş
o dilim şimdi çayıma eşlik etseydi ne güzel olurdu:)))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin