Donnerstag, 17. Mai 2012

HASHASLI REVANI TATLISI























Hafif    bir     serbetli  tatli  ,  icindeki  hashas  hem  görüntüsüne  hemde  lezzetine  cok  yakisti.
4   yumurta
1    bardak  yogurt
1   bardak  irmik
1   bardak  siviyag
1   bardak  seker
1  bardak  hashas
1  paket  vanilya
1  paket  kabartma  tozu
2,5  3 bardak  un
sebeti  icin
4 bardak seker
4 bardak su
yarim  limon
 Tencereye  seker ,  su ,limon  suyu  ilave  edilir, yaklasik  30 dakika  kadar  kaynatilir  ocaktan  alinarak  sogumaya  birakilir.
Derin  bir  kapta  yumurta ve  seker  cirpilir. Sirasiyla yogurt ,irmik, siviyag, vanilya ,hashas  eklenerek  cirpilir.
Un,kabartma  tozu  karisima  ilave  edilerek  karistirilir. Diktörtgen  borcama  karisim  dökülür. 180 derece  firinda  üzeri  kizarana  kadar  pisirilir.
Soguk   serbet   kekin  üzerine  dökülür,serbetini  iyice  cekince    servis  edilir.

Kommentare:

Gurme Şirine hat gesagt…

bu tatlıyı geçenlerde bende denemeiştim...
çok hafif bir tatlı gerçekten :))
ellerine sağlık canım...
kocaman sevgiler...

anne eli gibi hat gesagt…

haşhaşlı herşeyi çok seviyorum,çıtır çıtır,eline sağlık canım...

derya hat gesagt…

Canım haşhaşlı revaniyi çok severim insanın ağzına gelen haşhaş lezzetine bayılırım.Ellerine sağlık sevgiler.

bir kase lezzet hat gesagt…

BEN GELDİM ...
ELLERİNE SAĞLIK NARİN ELLERDEN ÇIKAN BU NADİDE TATLIYI ALDIM..
MMMMMMMMMM...

YEMEK SEVDAM (ELİF) hat gesagt…

Çok sevdiğim bir tatlıdır. Ellerine sağlık canım. Nefis görünüyor. Sevgiler...

Gönülünce hat gesagt…

Bu gün ikinciye görüyorum bu tatlıyı bayılırım...Yerken çıtır çıtır seslere bayılırım:))...Nefis olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

feray hat gesagt…

Çok severim bu tatlıyı Öznurcum ellerine sağlık canım.
Sevgiler..

hazalca hat gesagt…

ben haşhaşlı hiç bişey yemedim.denk gelmedi herhalde.nasıl bir tat onu da bilmiyorum ama görüntü süper.eline sağlık

birtutamkekik hat gesagt…

ENFESS..
ELLERİNE SAĞLIKK CANIM..
MUTLU HAFTA SONLARI..:)

birtutamkekik hat gesagt…

ENFESS..
ELLERİNE SAĞLIKK CANIM..
MUTLU HAFTA SONLARI..:)

susamcorekotu hat gesagt…

çok severek yediğimiz bir tatlı eline sağlık,üç aylarınız mübarek ve hayırlara vesile olsun sevgiler

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Kandilini kutlar, Hayırlara vesile olmasını dilerim.
Tatlı da nefis görünüyor, ellerine sağlık.

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim bir kere misafirlikte yemiştim bu tatlıdan; haşhaşlar çok güzel bir çıtırtı veriyor yerken:). Çok leziz bir tatlı..
Sunumun da çok güzel.
Ellerine sağlık:).
Sevgiler..
aslı

dostkokusu hat gesagt…

uzun zamandır yapmayı düşünüyorum ama kısmet olmadı;en yakın zamanda sizin tarifi deniycem inşallah;sonucu yazarım..sevgiler..._firuze_

ye-mek.net hat gesagt…

Haşhaş da tatlılara çok yakışıyor gerçekten. Yakın zamanda biz de haşhaşlı bir tatlı yaptık. Sizin ki de çok güzel gözüküyor.

Ellerinize sağlık,

Pembelinin Mutfağı hat gesagt…

Geçen hafta bende yapmıştım, üzerine krem şanti sürmüştüm. Nazlıcık fotoğraf makinemi yere düşürdüğü için çalışmıyor:( Cep telefonuyla çekiyorum ama güzel çıkmıyor. Şimdilik bloga eskiden olan tarifleri ekledim. Yeni makine alana kadar ekleme yapamayacağım sanırım:(

Ellerine sağlık Bahar çiçeğim:)

melek hat gesagt…

az önce arkadaşımla bu tatlıdan söz ettik menümde bu tatlıdan yapıcam dedi :) sizinde ellerinize sağlık

Follow_me hat gesagt…

çok güzel oluyor. bende bloğuma beklerim.

Görüşmek üzere

www.bakbuharika.blogspot.com

NEŞELİ GÜNLER hat gesagt…

Bende çok severim haşhaşlı revaniyi. Canım benim bu arada ne kadra haşhaş konduğunu yazmayı unutmuşsun sanırım.:)
sevgiler

Baharcicegi hat gesagt…

Hatirlattigin icin tesekkürler canim bazen gece yarisi tarifleri yaziyorum o yüzden unutmus olabilirim
yarim su bardagi kadar

Blogs hat gesagt…

Merhabalar,

Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
memnuniyet duyacagiz.

Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

Ptitchef'e kaydolmak için
http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
"Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

Saygilarimla

Vincent
Petitchef.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin