Montag, 27. August 2007

Kremali Meyveli Tatli

Sevgili arkadaslarim bende blogcudaki sorunlar nedeniyle buraya tasindim,sizlere bu sicaklarda serinletici hafif bir kremali meyveli tatlilyla merhaba demek istiyorum.
Malzemeler
200gr qaurk,veya labne peyniri
2 paket vanilya sekeri,100gr krema veya süt
meyve karisimi icin,cilek kiraz,bögürtlen,ve tabagin yanindaki üzümcükler,türkce ismini bilmiyorum yarim, cay bardagi pudra sekeri
Yapilisi
qaurk veya labne peynirini vaniya sekeriyle kremayi cirpin,meyveleri daha önceden yapip hazirlayin,meyvelerin üstüne yarim bardak sekeri dökün 3 ,4 saat bekletin sulanacaktir,sulananan meyveleri tencereye alin ustüne yarim cay bardagi pudra sekeri ilave edip bir tasim kaynatin,koyulusacaktir ocaktan alip sogutun,bardaginiza veya kupunuza bir kat quark bir kat meyve karisimindan koyun,buzdolabinda 3 saat bekletikten sonra servise hazirdir,afiyet olsun.


Kommentare:

akasyakokusu/Nuray hat gesagt…

canım benim iyi geceler..tam kalkıyordum bende..hayaldünyam'la laflaştık biraz..hayırlı olsun sayfan bizde burdan takip ederiz artık..aklıma gelse bende akasyakokusu'nu burdan açardım kısmet artık..şimdilik gideyim herkes uyudu,ufaklık balkona uyumuş onu kaldırayım,öpüyorum canım..

www.akcahan.blogspot.com hat gesagt…

Hoşgeldin Öznur! Canım, blogcuya yorum yazamadığımız dönemde (ki artık yazabildiğimizi yeni farkettim) sayfana girip, bakıp yazamadan çıkmak çok kötüydü.. Kendimi bir dostu sadece görebilme ama konuşma izni yok bir ortamda gibi hissetmiştim. Artık hep görüşebilmek niyeti ile sevgiler, selamlar canım.

ayse hat gesagt…

slm yeni blogun hayirli olsun iyi yapmissin istedigin zaman giremiyorsun yapamiyorsun bir sürü sorun becere bisem bende gecmeyi düsündüm ama acikcasi blogcuya bile zor alistim burasi sanki daha karisik gibi geliyor bana neyse sana yeni blogunda basarilar her zaman görüsmek dilegiyle keskinlininmutfagi.blogcu.com

hayatsu hat gesagt…

yeni bloğun hayırlı olsun,en iyisini yapmışsın.yazılarınıda taşımışsın galiba.artık buraya gelirim.psp işi zor ve karışık.bende evkedisinin ve gurubun sayesinde bişeyler öğrenmeye çalışıyorum.öğreneyim de tabiki öğretirim sanada

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Tatlı çok şık bir sunumla harika olmuş ellerinize sağlık.Yeni blogunuz hayırlı olsun.Bende düşünmüyorum deil blogspotta geçmeyi nasip bakalım...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

CANIM BLOĞUN HAYIRLI OLSUN ÇOK İYİ OLMUŞ BENDE GEÇTİM BLOGSPOTA
BLOGCU ÇOK BUNALTMIŞTI BURADA İNŞALLAH AYNI SORUNLARI YAŞAMAYIZ
HAYIRLI CUMALAR GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLİYORUM CANIM SEVGİLER yeni adresim
http://dogada.blogspot.com

evkedisi hat gesagt…

canım yeni bloğun hayırlı olsun.
tatlın da nefis gözüküyor ellerine sağlık.güzel bir hafta sonu diliyorum sana.
sevgiler.

diyalogyemekleri hat gesagt…

arkadaşım hoşgeldin,yeni blogun hayırlı olsun..burada çok rahat edeceksin.ben de yeni taşındım,hatta daha tüm tariflerimi taşımadım bile ama kullanımı çok kolay..bu arada meyveli tatlı şahane.slmlar.

zerrin hat gesagt…

yeni sayfanda yine birbirinden güzel tariflere tatlara yer vermen dileğiyle..
manzara müthiş hem göze hem mideye hitap ettiğin anlaşılıyor...

banu gökşin hat gesagt…

canımmerhaba . hayırlı olsun cok guzel olmus.
bende gecmeyı dusunuyorum.
sevgıler...

WomenTuana hat gesagt…

Ziyaret için tşk. ederim. Gerçekten de görüntüsüyle bile içimi serinletmeye yetti. Ellerine sağlık. Her zaman beklerim, sevgiler...
http://womentuana.blogcu.com
http://nostaljik.blogcu.com

Aybike Ceylan hat gesagt…

Oncelikle yeni blogunuz hayirli olsun, hersey cok guzel gorunuyor, gozlerimi alamadim ellerinize sgalik.
Iyi bir hafta sonu diliyorum ve sevgilerimi gonderiyorum.

ebruakin hat gesagt…

Canım yeni bloğun hayırlı olsun.
Ben de bir süredir, aynı tarifleri iki adresime de giriyorum. :)

Meyveli tatlın çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.
Öptüm canım.
Sevgiler...

GULENAY hat gesagt…

Hosgeldin blogspota:)burasi daha guzel emin ol...HAdi sana kolay gelsin daha sik goruscemizden emin ol.Operim.

thistime hat gesagt…

Yeni adresin hayırlı olsun canım, zaten hemen hemen eski arkadaşkarımın çoğu taşındı. Bizleri unutma.
Tatlılar, pastalar herşey çok güzel. Ellerine sağlık.
Sevgiler.

serap hat gesagt…

Tak tak tak ben geldim.Kimse yokmu?
Güzel pastalardan birer dilim aliyorum!haberin ola......Berlinden sevgiler

Anonym hat gesagt…

Sevgili arkadaşım,yeni blogun hayırlı olsun.
Güzel görüşlerin için teşekkür ederim.
Yeni blogun hayırlı olsun.Tatlın nefis olmuş.Ellerine sağlık.Görüşmek dileğiyle.

guldenelkan.blogcu.com

Kevser hat gesagt…

Selam Öznur, bende bir blogspotcu olarak senin de bizlerin arasina katilmana cok sevindim. Tekrar hosgeldin. Sakin yanlis anlasilmasin, bu demek degildir ki, blogcu kötü bir sistem diye. Blogculardan da cok arkadasim var benimde. Bana da beklerim canim, güzel tarif ve hikayelerle bulusmak üzere. Selamlar. Kevser

senem hat gesagt…

Cok sahane bir tatli,ellerine saglik canim.

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum hoşgeldin. Yeni bloğun hayırlı olsun. İyi yaptın geçmekle. Daha sık görüşelim. Yeni adresinide ekliyorum hemen şimdi. Tatlıda şahane. Ellerine sağlık. Sevgiler..

thesuuur hat gesagt…

Mis kokulu Baharcicegim,yeni sayfan hayirli olsun.Bu gidisle hepimiz oraya tasinacagiz.Ben de gelmek istiyorumda,tembellik yapiyorum.
Canim,yapmis oldugun meyveli görüntüye de bayildim,ellerine saglik.
Kücük üzümlerin Türkce adi da Frenk üzümü.Sevgiyle kal.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin