Mittwoch, 22. August 2007

Portakalli Irmikli Puding

Irmikli pudingin tarifini alman dergisinde gördüm,ve hemen denedim.Ben hafif tatlilari sevdigim icin meyveli sütlü tatlilari seviyorum,esimde serbetli tatlilari seviyor,tatli hususunda damak tadlarimiz birbirine uymuyor.genelde serbetli tatlilar yaptigim icin bu tarif tam benlik dedim ve yaptim,tadi görüntüsü gibi güzeldi,zaten portakal olurda pudinkte nefis olmazmi,yani benim icin öyle.Hafif tatlilari seviyorsaniz hic durmayin deneyin derim.Acil tatli krizleri icinde cabucak yapilabilen bir tatli aklinizda bulunsunda,ne zaman tatli krizimiz tutacagi belli olmaz biz kadinlarin.

Malzemeler 500 ml süt,80 gr seker,100 gr irmik,1yumurtanin beyazi,2 portakal kabugu rendesi ve suyu.100 gr bögürtlen

YapilisiSütle sekeri tencerede isitin,,irmigi portakal suyunu ve rendesini ekleyin,yumurta beyazini köpürünceye kadar cirpin ve süte ekleyin.kaynayanincaya kadar karistirin,pudingleri koyacaginiz kaseleri hafif suyla islatin ve pudingleri kaselere paylastirin,soguyunca buzdolabinda 3,4 saat bekletitikten üstüne bögürtlenleri dizin, ve servis yapin.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin