Dienstag, 11. September 2007

YE #APARATIFLER VE MEZELER

Prenses yumurta

Yine güzel bir etkinlik,bu güzel etkinligi www.cafegusto.blogspot.com yapiyor.Ev sahipligi icin sevgili Serpile tesekkür ederim.Iki tarifle katildim bende,ikiside birbirinden kolay zaman almayan aniden misafir gelince hemen yapilabilen meze ve aparatif.

Malzemeler,5 tane yumurta,1 bardak yogurt,1 dis sarimsak,siviyag,,1 kahve kasigi biber salcasi
Yapilisi,yumurtalar haslanir,ortadan ikiye kesilir.Yogurt cirpilir,sarimsak ilave edilir,tavaya cok az siviyag konur,ve biber salcasida ilave edilerek sos hazirlanmis olur.Sogumus yumurtalarin üzerine yogurt dökülür,üzerine salcali sos gezdirilir.

KÖZLENMIS KIRMIZI BIBER SARMASI.
bu tarif arsivimden,daha önce yayinlamistim bu etkinlige uygun olur diye yine eklemek istedim.
Kirmizi uzun dolmalik biberler 6 adet,quark(labne peyniri)maydanoz,nane,feslegen,bir demet yesil sogan.
Yapilisi,biberler firinda közlenir,kabuklari soyulur,quarkin icine maydanoz.feslegen nane kiyilarak eklenir,yesil soganlar sicak suda bekletilir tekrar soguk suyla yikanir.Biberin icine hazirlamis oldugunuz quarkli karisimdan konur ve sarilir,soganlada baglanir.Dedigim gibi cok zaman almayan basit ama lezzetli,görüntüsünü simdiye kadar gören misafirlerim cok sevdiler tabiki tadinida.


Kommentare:

melisa hat gesagt…

eline sağlık canım çok şık görünen iki lezzet bayıldım
ramazan sofraları için bence harika olur sofrada böyle renkli şık şeyleri seviyorum

melek meleginmarifetleri hat gesagt…

salatalar çok güzel iştah açıcı olmuş ellerine sağlık sevgilerimle hoşçakal

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım bende etkinlik için kırmızı biberin bir başka çeşidini hazırladım etimekli, yoğurtlu kalplerimiz birmiş bunu bende daha evvel eski bloumda yapmıştım hakikaten çok güzel oluyor sunumuda öyle iştah kabartıyor
yumurtalı tarifinde çok güzel
ellerine sağlık canım ramazanın mubarek olsun sevgiler

serinmavi hat gesagt…

Çok güzel tarifler eklemişsin canım...eline sağlık.....Hayırlı ramazanlar.....



Selamlar.....

Anonym hat gesagt…

hdidem,bu salatalar nefis prenses yumurtayı deneyeceğim mutlaka ellerine sağlık sevgiler

Anonym hat gesagt…

Merhaba arkadaşım,
Blogspota gidenlere çok üzülüyordum.Ama artık memnun oluyorum.Zira burada kalmak çılgınlık.Canımdan bezdim.Bende başarabilsem hemen geçicem.Yeni yerin hayırlı olsun.Çok güzel olmuş.Etkinlikte başarılar dilerim.Ellerine sağlık.Harika görünüyorlar.Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

diyalogyemekleri hat gesagt…

harika olmuş..özellikle biberlerin görüntüsüne bayıldım..slmlar

Nuray hat gesagt…

Onbir ayın sultanı,
Kıymetlidir her ânı,
Süslersin şu cihânı,
Hoşgeldin yâ Ramazan!

canım baharıma çiçeğime ramazanını kutlamaya geldim..ama ne güzel vede kolay mamalar gördüm..yumurtayı biliyorum..ama biberi hiç denemedim..biberi közleyip deprezeye attım incecik kıyıp sarmısak ve z.yağla soslamak için..dünde kendim kurutmak için aldım k.biberi..birkaçını deneyeyim bari..canım benim yiyenlerin içenlerin ağzına layık olsun seninde ölmüşlerinin sevabına ruhlarına hediye olsun..amin..

thesuuur hat gesagt…

Sevgili Baharcicegim,etkinlik icin hazirladiklarin cok güzel,ellerine saglik.
Mübarek Ramazan Ayinda hayirli-bereketli olsun.Sevgi ve hosgörüyle kal.

senem hat gesagt…

Etkinlik icin cok güzel tariflerle katilmissin canm,ellerine saglik.Hayirli ramazanlar.

Anonym hat gesagt…

merhaba arkadasim mübarek ramazan ayinin nuru evlerimizi aydinlatsin saglikli mutlu nice ramazanlar yasayalim insallah sevgilerTülin

LaMa hat gesagt…

Senin de blogspota gectiginib ilmiyorudm hayirli olsun:)
Artik dha cok gorusmek uzere,
Hayirli ramazanlar...

füsun hat gesagt…

etkinllik tariflerin harika olmuş ellerine sağlık ramazan sofralarına yakışır doğrusu ellerine sağlık nice ramazanlara hoşcakal

ZEHRA50 hat gesagt…

mERHABA CANIM eLLERINE SAGLIK YENI BLOGUN DA COK GUZEL DIGERINDEN DAHA GUZEL OLMUS.yAPTIGIN HERSEY BIRBIRINDEN ISTAH ACICI.DAHA ONCE DE ZIYARETINE GELDIM AMA BLOGSPOT TA KI BLOGLARA YORUM YAZDIGIMDA YAYINLANMIYOR BENDEMI PROBLEM BLOGDA MI BILMIYORUM YORUM YAZAMADAN GITTIM INSALLAH BU SEFER OLUR.
iZINDEN DONELI COK YOGUNUM OKUL,COCUKLAR ,EV ISLERI VEDE BOS GUNLERIMDE KOMSULARIN HEPSINE KAYSERI MANTISI YAPIYORUZ YANI HIC BOS ZAMANIM YOK INAN KI KENDI BLOGUMA DA UGRAYAMAZ OLDUM.sENI COK IYI ANLIYORUM BENDE ARKADASLARIMIN GUZEL ZIYARETLERINI BEKLIYORUM.iNSALLAH BUNDAN SONRA DAHA FAZLA ZIYARETINE GELIRIM CANIM.SEVGILER

Anonym hat gesagt…

hdidem,canım ramazanın hayırlı uğurlu olsun sevgiler

beyzaca hat gesagt…

Sizlerinde ramazanınız hayırlı olsun canım.Sağlık ve bereket getirir inşallah.Yeni bloğun hayırlı olsun. Tarifler yine süper.Ellerine sağlık.

AYSUN hat gesagt…

TÖVBE GÜVERCİNİ KALBİNE KONSUN.AF DALGALARI KIYINA VURSUN.SAADET KERVANI KAPINDA DURSUN.EN GÜZEL AMELLER SENİ BULSUN.RAMAZANIMIZ HAYIRLI OLSUN..

Aybike Ceylan hat gesagt…

Bahar'cigim,
Ellerine saglik, cifter cifter lezzetler.
Bu arada seni linklerime eklemyi unutmusum, hemen ekliyorum ki duzenli olarak seni ve nefis tadlarini takip edebileyim.
Guzel ramazanlar ve sevgiler.

fidaneli hat gesagt…

bırbırınden lezız ve pratık 2 tarıf ellerın dert görmesın cnm.. bu arada lınklerıme eklemek ısterım sakıncası yoksa tabii:))

sevgıler
fıdan

cafe gusto-Serpil hat gesagt…

Sevgili Bahar çiçeği ellerine sağlık.Çok güzel iki tatla katılmışsın.sevgiler....

hayatsu hat gesagt…

beğenilmeyecek gibi değilki,ikiside birbirinden lezzetli görünüyor.eline sağlık

ayse hat gesagt…

ikiside birbirinden harika etkinlikte basarilar nasil oldugunu bilmiyorum yoksa bende katilmak isterdim dogrusu
ayricada hayirli ramazanlarcanim
keskinlininmutfagi.blogcu.com

www.thistime.blogcu.com hat gesagt…

Merhaba,
Yumurtalar harika olmuş. Çok güzel görünüyor. Közlenmiş biberlerini daha önceden zaten çok beğenmiştim. Eline sağlık canım, iki tarifin de süper.

YESIMLI TARIFLER hat gesagt…

ikisi bir arada çok lezzetli ve de nefis görünüyor
ellerine sağlık

ferkay hat gesagt…

ellerine sağlık canım harika olmuşlar. ramazanın mübarek olsun
ferkay

Tijen hat gesagt…

Oooh, tarifler geldikçe Serpil'ciğim mutlu oluyordur. Ben de ne yapsam diye düşünüyorum. Biraz önce seni linklerime ekledim sevgili Bahar çiçeği, baharın kokularını Mutfakta Zen'in dostlarına da bulaştır diye.

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum ellerine sağlık. Sanada hayırlı ramazanlar olsun inşallah, sevgiler..

esraninkanavasi1 hat gesagt…

Sağlıkla sıhhatle güzel bir Ramazan olsun
Sevgilerimle
Esra

birgul hat gesagt…

gerçekten çok pratik ve leziz ikiside,paylaştığın için teşekkürler.
makarnacik.blogcu

nino hat gesagt…

ellerine salgik enfes goruntuler bayildim

akasyakokusu/Nuray hat gesagt…

canım bereketli sahurlar..hani lahmacunlar..tühhh bende sevindimdi..hemde aç geldimdi..
yedik-içtik vakit dolduruyorum canım..aman geç kalmıyam öptüm bayy..

Evcilik Lezzetler hat gesagt…

Biber sarması harika görünüyor ellerinize sağlık

Serap hat gesagt…

Salatalar muhtesem gözüküyor.Eline,gözüne,zevkine saglik.Güzel ve günesli bir Berlin,en sevgiler.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin