Dienstag, 23. Oktober 2007

ISPANAKLI MILFÖY


Ispanagi milföyle hic denememistim,talas böreginin yerini aratmamis zaman almayan hazirlamasi kolay nefis bir lezzet olmus.
malzemeler, 10 tane milföy,500 gr ispanak,1 adet sogan 200 gr beyaz peynir ,siviyag,karabiber,kirmizi toz biber,tuz
Tencereye cok az siviyag konur,sogan rendelenir, pembelesinceye kadar sotelenir,yikanmis ispanaklar eklenerek sotelenir,baharatlari ilave edilerek  ocaktan   alinir.  Beyaz peynirde eklenir.Kare milföylerin yarisina ispanakli harctan konur diger yarisi üzerine kapatilir,180 derece firinda üstleri kizarana kadar pisirilir.

Kommentare:

ebrulitatlar hat gesagt…

Ispanağı çok severim. Bende milföyde denemedim. Çok güzel görünüyor. Eminim nefis bir tad olmuştur. Ellerine sağlık. Sevgiler..

Aybike Ceylan hat gesagt…

Bahar'cigim,
Ellerine saglik, nefis olmus gercekten. Buradan kiyir kiyir gorunuyor.
Tekrar ellerine saglik, ve sevgiler.

BETÜL hat gesagt…

merhbalar
bende hiç milföyü ıspanaklı yapmadım çok güzel görünüyor ellerine sağlık sevgiler selamlar......

BETÜL hat gesagt…

dün akşam minik eller mutfakta etkinliğine defalarca yorum yazdım ama ulaşmadı ??? neyse bunda sorun çıkmadı

meleginmarifetleri hat gesagt…

milfy börekleri aslında can kurtaran gibi bir şey bence elinin altında milföy oldumu hiç bir misafirden korkmamak lazım dimi ama hem kolay hem mütiş lezzetli ellerine sağlık hoşçakal

Anonym hat gesagt…

canim merhaba nasilsin? Böregin harika gözüküyor ellerine saglik güzel bir gün gecirmen dilegi ile sevgiler Tülin

serinmavi hat gesagt…

Eline sağlık canım,ıspanak tan ne olsa çok severim.Sevgiler...

sevil altunel hat gesagt…

slm canımcım her şey yolunda canım sorduğun için çok teşekkürler.bu börek harika ve iyi fikir benim çocuklar bayılır milföye.ellerine sağlık.haa blogspot açtım ama birtürlü giriş yapmayı beceremiyorum.login çıkmıyo..

fidaneli hat gesagt…

bende ıspanakla hıc denemedım.. sen oldu dıyosann...

sevgıler
fıdan

ferhunde hat gesagt…

MERHABA CANIM,
Bence ıspanak hamur işlerine
yakışıyo,Milföy,dede görüntüsü gibi
harika olmuştur, Elleriniz dert
görmesin,Kolay gelsinn..

Anonym hat gesagt…

merhaba,hakikaten ellerine sağlık çook güzel görünüyor becerikli arkadaşım benim sevgiler hdidem

hayatsu hat gesagt…

hem kolay,hem lezzetli.daha ne olsun.ellerine sağlık

nino hat gesagt…

canim nefis olmus ellerine saglik

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

slm:)
milföy hamurunu hiç ıspanakla denemedim canım eminim lezzetli olmuştur ellerine sağlık sevgiler

TWIGY hat gesagt…

Baharcım ellerine sağlık çok güzel gözüküyor en kısa zamanda bende denicem ıspanaklı olarak milföyü hiç yapmadım çok güzel bir tarif görünüşü muhteşem ...
Sevgiyle kal

lezzetlilerim hat gesagt…

Merhabalar; İadei ziyarete geldim. Sayfanız çok güzel. Ispanaklı milföyü bende hiç denemedim. Ama ıspanak böreğeğe yakıştığı gibi eminim ki milföyede çok yakışır.Ellerinize sağlık. Sevgiler ve tekrar beklerim.

akasyakokusu hat gesagt…

günaydın baharçiçeğiğm ellerine sağlık..eminim nefistir özelliklede ıspanağı sevmeyen çocuklara yedirmenin başka bir yolu :))))gurbete sevgi ve selamlar canım..

yemegim hat gesagt…

Canim ne kadar pratik olmus birde ispanak girmis icine eminim nefis olmustur ellerine saglik sevgiler...

ikizlerinannesi hat gesagt…

canimcim
ellerine saglik harika olmus ispanakli hic denememistim denemek lazim sevgiler öptüm canim

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

Merhaba,
Ellerine sağlık,milföyler nefis görünüyor.
Benim milföyle ilk tanışmam,14 yaşımdayken ve ıspanaklı milföy börekle olmuştu.
O dönem kursa gidiyordum ve karşımızda ki pastanede ıspanaklı milföy olurdu.
Sık sık alıp,öğle yemeğimizi onunla yapardık.

http://defnehobi.blogcu.com/ hat gesagt…

canım çok sağol.bloğundaki tarifler hep ama hep leziz.ıspanaklı böreği çok severim ben.eminim milföylüsü de çok güzel olmuştur.eline sağlık.

nil-nennenmutfakta hat gesagt…

selamlar börekler çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık...

yesildomates hat gesagt…

gerçen denenmesi gereken bir lezzet olmuş..
ellerine sağlık..canım sevgiyle kal...

disal hat gesagt…

slm canım..

şu milföy nasıl bir hamurdur...neli yapsak kaldırıyor....herşey yakışıyor....şekerli tuzlu ayırt etmiyor....

ellerine sağlık....çokda nefis görünüyor...

Anneminkiziyim hat gesagt…

Ellerinize saglik, ispanakli milföyünüz güzel olmus, afiyetler olsun, selamlar...

BETÜL hat gesagt…

merhabalar sevgili baharçiçeği ziyaretine geldim evde yokmuşsun :)) sevgiler selamlar.....

Nalan Kaplan hat gesagt…

Öznur'cuğum eline sağlık.Ispanak börek çöreklere çok yakışıyor zaten değilmi :)

sevgiler...

YESIMLI TARIFLER hat gesagt…

içinde ıspanak var bi de milföyl e daha ne olsun
ellerine sağlık harikaa

one ben bir sey hat gesagt…

Öznur,
Çok nefis görünüyorlar mmmm
Sevgilerimle

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

bende yeşim gibi hem ıspanığı çok severim hem milföylü börekleri ikisi çok yakışmıştır eminim senin marifetli ellerinde çıkınca güzel olmazmı hiç ellerine sağlık sevgilerimle canım

nurcan hat gesagt…

canim ellerine saglik
super gorunuyorlar
sevgiler
www.yenitadlar.blogcu.com

ebruakin hat gesagt…

Selam canım,
Kolay ve nefis görünüyor. :)
Ellerine sağlık.
Sevgiler...

ebruakin hat gesagt…

Tekrar selam canım,
Bu aralar biraz keyifsizim.
Ama ciddi bir şey yok çok şükür.
Sorduğun için teşekkür ederim canım.
Sevgiler...

Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
banu gökşin hat gesagt…

ellerine sağlık canım guzel olmus. sevgiler..

Tijen hat gesagt…

Pek hoş görünüyor gerçekten Bahar, ellerine sağlık!

lalecik hat gesagt…

Nefis olmuş ellerine sağlık. Ama sebzeli gratenine de bayıldım.
Sevgiler.

gulidem hat gesagt…

Cok guzel bir sunum olmus. Sevgiler......

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin