Samstag, 20. Oktober 2007

MINIK ELLER MUTFAKTA ETKINLIGI

Sevgili Selenin http://yanya-evenez.blogspot.com/ ev sahipligi yaptigi minik eller mutfakta etkinligine bende iki tarifle katiliyorum,aslinda etkinligi biliyordum ama tarihine hic dikkat etmedigim icin son anda fark ettim arsivimdeki
tariflerle katiliyorum,son anda katildigim icin minik eller resmini cekemiyorum,benim cocuklarin eli minicik olmaktan ciktilar genc eli olduklari icin onlarin elide ise yaramadi.
CIKILOTALI RENKLI SEKERLEMELI MUFFINLER

3 yumurta
1 bardak siviyag
1 bardak ilik süt
1 bardak seker
2 kasik nisasta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri,yaklasik 2, 2,5 bardak un
üzeri icin,renkli sekerlemeler,pudra sekeri yarim limon suyu,50 gr bitter cikilota
yapilisisekeri yumurtayi mikserle cirpin,daha sonra diger malzemeleri ekleyin,kabartma touzunu ve ununuda ekledikten sonra kasikla karistirin,yaglanmis muffin kaliplarina dökün,kaliplari tam doldurmayin yoksa kabarinca tasabilir.isitilmis 180 derecede kizarana kadar pisirin.benmari usülü erittiginiz cikilotayi muffinlerin üzerine gezdirin ve renkli sekerlemelerden serpin,3 kasik pudra sekerini yarim limon suyuyla karistirirarak hafif isitin,ve muffinlerin üzerine sürün,renkli kücük pasta sekerlerinden üzerlerine koyun,bakin nasil sevinecek minikler büyük bir istahla yiyeceklerdir.

BEYAZ CIKILOTALI ELMALI SEKER
Malzemeler 2 adet elma, 200 gr beyaz kuvertür . cikilota100 gr sivi krema, süslemek icin renkli seker kiriklari, Yapilisi Elmalar yikanir kurulanir,benmari üsulü eritilen cikolataya sivi krema eklenir ve iyice cirpilir.Elmalarin sap yerine ince uzun kürdanlar batirilir, cikilota sogmadan icine elmalar batirilir heryeri cikilota olan elmalari renkli sekerlere bulanir. Cikilotalari kuruyunca minik misafirlerinize ikrama hazirdir cikilotali elma sekerleri.

Kommentare:

meleginmarifetleri hat gesagt…

ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlar elma yemiyen çocuklar için süper fikir hoşçakal

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum ne kadar güzel olmuş kek ve elma. Elmanın bu haline bayıldım. Çok güzel. Ellerine sağlık. Sevgiler...

yaren hat gesagt…

Cok güzel olmus,renga renk,ic acici.Elmali sekerde hic bir cocugun hayir diyceni sanmiyorum.Ellerine saglik,cok güzel secimler.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

slm canım:)
ayy ben bayıldım bunlara özellikle elmalıya ellerine sağlık canım görüşmek üzere sevgiler

akasyakokusu hat gesagt…

baharım çiçeğim iyi akşamlar...şekerleri pek sevdim ellerine sağlık...bu arada sende uğra arayı açmaaa:))))

yemekvebiz hat gesagt…

Elmalı Seker e bayıldım, ellerinize saglık cok guzeller..

sevgilerimle,
Figen Karavas

Anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar, harika seyler yapmissiniz, bende minik eller kalmadi, yoksa önceleri o minik eller cok girerdi bu islerin icine, sevgiler, kolay gelsin...

ikizlerinannesi hat gesagt…

CANIMCIM
HARIKA OLMUSLAR ELLERINE SAGLIK BENIMKILERDE BAYILIR ELMALI SEKERE
ELLERINE SAGLIK ETKINLIK ICINDE COK GÜZEL BANNERINIDE SAYFAMA EKLEDIM ÖPTÜM GÖRÜSÜRÜZ

http://defnehobi.blogcu.com/ hat gesagt…

tarifi hatırlıyorum.ellerine sağlık.iyi pazarlar...

hayatsu hat gesagt…

ne kadar hoş görünüyorlar.evet ben de de minik el kalmadı.kırkından sonra birer minik elimiz olsa mı acaba:)))

ferhunde hat gesagt…

MERHABA CANIM,
Vallahi harikasın,Çok güzel görünüyolar,Ellerine sağlık,
Sevgiler.

nil-nennenmutfakta hat gesagt…

SLM Elmalı şekerlere bayıldım.Ellerine sağlık canım.

Anonym hat gesagt…

Merhaba,
Tam çocuklara hitabeden harika tatlılar hazırlamışsınız.Ellerinize sağlık.Güzel bir hafta geçirmenizi dileğiyle sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

yemegim hat gesagt…

Canim ellerine saglik her iki tarifte nefis görünüyor,sevgiler...

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim sana günaydın diyemiyorum acaba bugün hangi olaylara gebe..dün sabah beriçok üzgünüm çok:(
ALLAH c.c. hakkımızda hayırlısı neyse onu versin..gelecek inşaAllah bu terör olaylarına bir çare olur..amin..sağlık ve afiyet,ağız tadı versin amin..

sevil altunel hat gesagt…

slm canım eskiden elmalı şekerler olurdu.dışı sert şekerli.şimdi bu senin elmalı çikolatan harika olmuş ellerine sağlık.ayrıca muffinlerde tam çocuklar için enfes...

nino hat gesagt…

ellerine saglik canim nefis olmuslar

Tijen hat gesagt…

Sevgili Öznur,
Biz baharlardan, çiçeklerden bahsederken orada kar yağıyor demek, ne garip şu dünya değil mi, birileri de denize giriyor şu anda!

semra mutfakta hat gesagt…

Ziyaretin ve g�zel yorumlar�n i�in te�ekk�r ederim cnm.Sizin minik ellerde harika �eyler haz�rlam�.Ellerine sa�l�k.Bundan sonra da g�r�mek dile�iyle.�imdilik ho��akal

Nalan Kaplan hat gesagt…

Bunları kim yemek istemezki çok şekerler eline sağlık!

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

Bu ülkenin evlatlarını kahpece katleden terör örgütünü lanetliyor ,şehitlerimize Allahtan rahmet ,başta aileleri olmak üzere tüm ulusumuza başsağlığı,yaralı askerlerimize de acil şifalar diliyorum

Şanlı Askerim;

Kanın yerde kalmadı, kalmaz!

Türk'ün döktüğü her gözyaşı acılarla bilenen kinimize kin ekliyor. Türk analarının döktüğü her gözyaşı yüreğimize akan alev..

Vatan için kan, vatan için can, vatan için mal, vatan için ne gerekiyorsa hepsini fedaya hazır bir ruhla; mücadeleye yeni başlamış gibi aynı hız, azim ve kararlılıkla düşmanların üzerine demir bir yumruk gibi, yıldırım gibi inmeye hazırız.

Hainlerle hesaplaşma gününe kadar acımız son bulmayacaktır.

“Ürkekliğe yer yok yüreğimizde... Korkuya elveda… Bin canım olsa, bin kez veririm yoluna… Vatan sana canım feda…”
Her Türk asker doğar!

Nilay Cinisli hat gesagt…

Sevgili Bahar çiçeği,
Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar..Allah bizim çocuklarımızın da büyüyüp kocaman adam olduklarını da göstersin bize inşallah :)Öpüyorum sevgiler

Deniz hat gesagt…

Merhaba canim. Guzel dileklerin icin cok tesekkurler. Bende sana guzel bir hafta diliyorum. Evet bugun haberlerde duydum kari. Ama buraya halen daha yagmadi, hatta fazla sogukta sayilmaz. Orayada erken basladi sanirim. Sicacik sevgiler.

İLKAY hat gesagt…

CANIM BAHAR ÇİÇEĞİ MERHABA,

SEN BLOGCU DAYKEN BEN SENİ SIKI TAKİPTEYDİM AMA ZORLANIYORDUM ÇOK...HOŞGELDİN BLOGSPOTA...
UMARIM BURADA DA SORUN YAŞAMAYIZ...BUGÜN MESELA SORUN VARDI....BEN TARİF YAYINLAYAMADIM...
YORUMUN İÇİN VE PASTAMIZI BEĞENMENE DE ÇOK ÇOK SEVİNDİM ....
SİTENİ İZLEDİKLERİME EKLEYECEĞİM...SORUN OLUR İSE SENİN İÇİN KALDIRIRIM...
SEVGİLERİMLE CANIM,
İLKAY

Anonym hat gesagt…

canim günaydin

Pasta Saati hat gesagt…

Merhaba, elma şekerlerine bayıldım, çok hoş. Ellerinize sağlık!

disal hat gesagt…

slm canım....

o gençlerin elleri artık sadece yerken çekilebilir....sadece yemede işe yarar....

ellerine sağlık...çok güzel olmuş....

Papatya Prenses hat gesagt…

İki tarifde çok sevimli görünüyor,tam da etkinliğe uygun:)
Ellerine sağlık,sevgilerr lulu

cafe gusto hat gesagt…

Ne güzel tarifler bunlar hele elmaya bayıldım doğrusu.Ellerine sağlık.sevgiler...

Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
füsun hat gesagt…

muffinlerde çikolatalı elmalarda harika görünüyor ellerine sağlık bu etkinlik çok güzel görüntülere sahip olacak anlaşılan hoşcakalın

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım ben özgül arkadaşımıza yorum bıraktım ulaşamadığını söyledim yanlız yorumlarına bakınca görür
herhalde asker annesi olduğu için çok üzgün gözünün yaşı hiç dinmiyor RABBİM bütün askerlerimizi hayırlısı ile sağ sağlim analarına babalarına sevdiklerine kavuştuur inşallah hepimiz çok üzgünüz acımızı hiç birşey dindirmiyor şehitlerimize rahmet bütün şehit annelerine ve ailelelerine sabrın en büyüğünü diliyorum canım

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım benim ellerine sağlık tariflerin çok şeker olmuş sevgilerimle hayırlı geceler

Eda hat gesagt…

Çok renkli, şirin mi şirin çalışmalar olmuş, ellerinize sağlık
Sevgiler

Selen hat gesagt…

Sevgili Öznur,
Etkinliğe katılımın için çok teşekkürler. Ellerine sağlık herşey nefis.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin