Samstag, 10. November 2007

ANANASLI KEK ( ANANAS KUCHEN)



Alman pasta dergisinde görmüstüm ananasli kekin tarifini,bende kekde meyveyi sevdigim icin tarifi yaptim.Ananasla ceviz keke güzel bir lezzet katmis meyveli kekleri sevenler icin degisik bir tad.

malzemeler,200 gr margarin,1 bardak süt,4 yumurta,1 bardak seker,1 paket vanilya sekeri veya vanilya,1 bardak cekilmis ceviz,1 paket kabartma tozu, un yaklasik 2, 2.5 bardak kadar,icine koymak icin 1 sise konserve kesilmis ananas, üzerine dizmek 1 sise konserve tüm ananas,taze ananasda olabilir,ananaslarin ortasina koymak icin visne.Ben pastalarda kullanilan visne sekerlemesi kullandim.




yapilisi,yumurtayi sekeri köpürünceye kadar cirpin,daha sonra diger malzemeleri ilave ederek cirpmaya devam edin,son olarak kesilmis ananaslari ekleyin kasikla hafif karistirin.yaglanmis kelepceli kaliba hamuru yayin,tüm ananaslari hamurun üzerine dizin, ananaslarin ortasina visneleri koyun,isitilmis 180 derece firinda üzeri kizarana kadar pisirin.









Kommentare:

Kevser hat gesagt…

Merhaba canim, ilk yorumu ben kaptim bu sefer. Ananasli pasta harika görünüyor, zaten bende taze ananasida cok severim. Ellerine saglik.

Sana ve ailene güzel bir pazar tatili diliyorum ve hoscakal diyorum.

hayatsu hat gesagt…

nefis görünüyor.eline sağlık hemşerim.

ikizlerinannesi hat gesagt…

selamlar canim...
kek harika olmus ellerine saglik tam benlik bir dilimi aldim haberin olsun ispanakli salatanada bayildim hic duymamistim tek kelimeyle süper sevgiler

meleginmarifetleri hat gesagt…

selam canım kekin harika olmuş bende ananası pastalarda çok severim eminim bu kektede harika olmuştur ellerine sağlık iyi pazarlar dilerim hoşçakal

disal hat gesagt…

hiç ananas yememiş biri olarak önce ananası boş boş bir yiyeyim sonrada kekini denerim artık....

şu aralar mandalina dışına pek çıkılmıyor nedense.....

ellerine sağlık...görüntüsü harika....
öpüyorum baharçiçeğim...

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Ananaslı kekin çok güzel olmuş arkadaşım.Kek ne kadar güzel kızarmış maşallah görüntüde süper ötesi ellerine sağlık harikaaaa....

Beyhan hat gesagt…

Keşke yakın komşu olsaydık.Bir dilim istemeye gelirdim belki:))))
Gerçekten güzel olmuş,ellerine sağlık canım.

nil-nennenmutfakta hat gesagt…

Slm Canım kek bir harika.Ellerine sağlık...

selin hat gesagt…

Selam canım,
Kekin harika görünüyor. Ellerine sağlık. Bi dilimcik verir misin? N'oluuuuuuur :))))

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

slm canım:)
ananas keklere çok yakışır senin kekde muhteşem olmuş ellerine sağlık sevgiler

ceyt hat gesagt…

görüntü süper.eminim tadıda güzeldir.ellerine sağlık canım.
sevgiler

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım benim ziyaret edip yorum bırakmana çok mutlu oldum
ananaslı kekin lezzetini bilirim torunumun sünger bob doğum günü pastasını ananaslı yapmıştım harika bir lezzet oluyor görüntüsü muhteşem ellerin dert görmesin canım sevgilerimle hayırlı ve güzel bir hafta diliyorum

aslı kaya hat gesagt…

Slm.Ellerine sağlık kekin çok hoş olmuş.Geçenlerde senin siteni gezmiştim ama o arada msn de yazışırken yorum yapamadım hatta ne kadar güzel tarifler var diye düşünmüştüm kahvaltı sofralarına bakması için yiğenime de adresini vermiştim. Daha sonrada hangi sitede gezdiğimi unuttum. İyiki beni buldun ve yorum yaptın. Güzel temennilerin için teşekkür ederim.Sevgiler...

yemegim hat gesagt…

Canim görüntüsü bile yeter bu kekin bende cok yerde gördüm ama simdiye kadar deneme firsatim olmamisti,ellerine saglik sevgiler...

Anonym hat gesagt…

canim merhaba nasilsin kekin harika olmus tadida nefistir ellerine saglik afiyet seker olsun saglikli mutlu güzel bir hafta gecirmen dilegi ile sevgiler Tülin

yaren hat gesagt…

Ne güzel görünüyor.Ananas genelde unutulan bir meyve ama sen unutmamisin:)
Ne kadar güzel olmus bu pasta,lezzeti de güzeldir.Ananasli puddin veya pizza yedim ama pasta hic yememistim,yaparim artik.Ellerine salgik.

BETÜL hat gesagt…

merhaba canım
hıımmm nefis görünüyor meyveli her tatlıyı çok severim ellerine sağlık sevgiler....

hunerlieller hat gesagt…

selam kek çook güzelll..umarım bitirmemişinizdir..bende isterim:)tadımlık ya...eline saglık canım çok nefis görünüyor..

Anonym hat gesagt…

merhaba, ananas benim için bir rüya çünkü alerji yapıyor hayatta bir defa yiyebildim ondada 2 gün ağzım hem kaşındı hem iğneler battı evdekiler yiyor ben bakıyorum şimdi olduğu gibi:)okadarda güzel görünüyorki ellerine sağlık canım sevgiler
hdidem.blogcu.com

Aybike Ceylan hat gesagt…

Bahar'cigim,
Ellerine saglik, harika olmus.
Sevgilerimi gonderiyorum ve iyi bir hafta diliyorum

fidaneli hat gesagt…

hmm.. hıc yemedım boyle bır kek.. merak ettım tadını:( elıne sağlık cnm

Ilker Erdem hat gesagt…

Merhaba ben bugun sayfama ananasli kek ekledim. Siteleri dolasirken senin sayfana girdim. Bir de ne goreyim bir Ananasli kek daha. Cok tesaduf oldu. Goruntu supe ellerinize saglik.
Sevgiler..

http://defnehobi.blogcu.com/ hat gesagt…

hemen koştum geldim kekten yemek için.mm nefis.ellerine sağlık canım.sevgiler.(çaya herzaman bekliyorum ,öyle arada sırada değil...)

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

arkadaşım kek çok güzel olmuş ellerine sağlık..sevgilerimle

nino hat gesagt…

harika fikir ellerine saglik cicim

senem hat gesagt…

Selam canim,gene cok harika bir tarif..Sahane görünüyor,ellerine saglik.

Tijen hat gesagt…

Bence de muhteşem. Ananası taze taze pek severim, kızarmışını da...

banu gökşin hat gesagt…

canım ellerine sağlık nefis görunuyor. sevgiler..

thesuuur hat gesagt…

Baharcicegim,bu ne güzel bir görüntü böyle,bayilirim meyveli pasta-keklere.Ellerine saglik canim.

pervin hat gesagt…

sevgil baharçiçeği ellerine sağlık ananaslı kekin çok güzel görünüyor sevgiler...

Kevser hat gesagt…

Selam canim, demek sizin oralara kar yagdi bile! Elmali pastam icin söylediklerine tesekkür ederim, mutlaka denemelisin, cünkü bugün bile tazeliginden ve yumusakligindan hic birsey kaybetmedi.

Selamlar ve öptüm..

nurcan hat gesagt…

canim gunaydinnn
bu kekharika otesi olmus
ellerine saglik
www.yenitadlar.blogcu.com

YESIMLI TARIFLER hat gesagt…

of of nasıl da güzel görünüyor böyle
ellerine sağlık

Anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, meyvali pastalar benim cok sevdiyim pastalardir, bu annasli da harika olmus tam benlik, ellerine saglik. Buralar aksamlari sifirin altina düsüsyor geceleri kar atisitriyor yabah yerler bembeyaz uyaniyoruz, ama cok sürmüyor eriyor ve günesli yagmurlu gündüz 10 derece civarinda oluyor. Ama hafta sonu Dortmunddaydik oralar daha güzel ve hava günesli ve burasi gibi sert degildi, eee nede olsa biz nord da yiz, sevgiler...

MUTFAKISTAN hat gesagt…

kek harıka olmus cok guzel gorunuyor afıyet olsun canım

http://akasyakokusu.blogcu.com/ hat gesagt…

canım yaa ne enfes bir görüntü olmuş...ellerine sağlık becerikli arkadaşım..nar tanesi bir tanesi..kalkim kalkim kalkamadım iş çok bugüünn:))

kitchensweetkitchen hat gesagt…

Eşimin çalıştığı şirket ananas konservesi ithal ediyor.Eşim de konserveleri bana zorla yedirmeye çalışır bazen:)Kekin içine koymak hiç aklıma gelmemişti.Ellerinize sağlık.

Burçin'in Denemeleri hat gesagt…

Çok lezzetli görünüyor....

Meleğin Dünyası hat gesagt…

Merhaba arkadaşım.Bu aralar oldukça yoğun geçiyor günlerim.Ufaklık yine öksürmeye başladı.Benim dizimde minisküs zedelenmesi olmuş iki gün çok ağrım vardı.Şimdi ilaç alıyorum.Ramazan bitti şimdi gelen giden oturmaya çağıran epey oluyor.Bu gün içimden geçiyordu seni aramak sen önce davranmışsın.Bir arkadaşa mantı sıkmaya yardıma gittik.Yarında turşu kuracaklar.Ben anlamıyorum pek ama gidince öğreniyorum.Hem kalabalıkla iş yapmak çok zevkli oluyor.Evin işi,çamaşır ve ütü hiç bitmiyor en küçük adam en çok çamaşır çıkartıyor.O kindiye başladı benim işim daha fazla oldu.İki misli kirli çamaşır ve ütü çıkıyor.Böyle yuvarlanıp gidiyoruz.Bilgisayarın başına bile geçmeye zaman kalmıyor.İşte böyle arkadaşım.İnşallah görüşmek üzere hoşçakal.Sevgiler

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

canim merhabalar ananasli kek harika gorunuyor gecegece nasil da canim cekti evde ananas konservesi var.yarin ilk isim denemek olacak
ellerine saglik
canim bloguma yorum yazamadigini yazmissin ayarlara baktim ama pek bisey anlayamadim biliyorsun yeni ev sahibiyim daha birtakim hayir yazan yerleri evet yaptim insallah olmustur:)opuyorum canim kendine cok iyi bak kucakk dolusu sevgilerrr.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com hat gesagt…

selamlar,
ellerine saglik canim nefis gozukuyo, ay bu saate bir dilim alsam olur mu??
ananasi gorunce canim çekti, oyle de guzel kek olmus ki, supersin

hosçakal, hayirli cumalar

Mutlulukdefteri hat gesagt…

Kek harika görünüyor ellerinize sağlık.. ananaslısını hiç denememiştim.. Değişik denemeye değer bir lezzet..

meleginmarifetleri hat gesagt…

iyi hafta sonları dilerim canım hoşçakal

Sevil Altunel hat gesagt…

canım bu ananaslı keke yazmadan gidemedim ablam almanyadan getirmişti.konsevesini tarifi aldım deneyeceğim.ellerin dert görmesin süper olmuş..

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

SEVGİLİ BAHAR ÇİÇEGİ TARİFLERİNDEN BİRİNİ ALDIK BUNUN İÇİN GÖRÜŞMEMİZ GEREK LÜTFEN BANA ULAŞ porselendemlikdergi@hotmail.com
sevil :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin