Dienstag, 8. Januar 2008

YAGSIZ KIZARMIS KANAT CIKILOTALI MUZ(SCHOKO BANANE)

Etkinlikler icin pasta börek derken sira gelmiyor yemek türlerine,aslinda pogaca tarifi ekleyecektim ama arsivde nar gibi kizarmis kanatlari görünce eklemek istedim. Kanadin kendi derisindeki yag yeterli oldu,bir kac damla sicak suyla pisti.

malzemeler,kanat,karabiber,kirmizi biber,sarimsak ben tozunu kullandim:

kanatlar yikanir kagit havluyla kurulanir,bir iki saat öncesinden baharatlarla bekletilir,teflon tava veya alti tutmayan tavayla kisik ateste nar gibi kizarana kadar pisirilir.Kanatin derisindeki yag yeterli oluyor eger yeterli olmassa bir kac damla sicak su ilave edebilirsiniz.
SCHOKO BANANE,MUZLU CIKILOTA


Kanati yedik arkasina tatli olarak ,cikilotali muz yedik.Disindaki cikilota kitir kitir icinde muz,en altta bisküvi tadinda kuru kek.

Ben yapmadim aldim, ne zaman Alman firinina gitsem gözüme carpan ilk cikilotali muz olur,oglumda sevdigi icin alirim bir kac tane:

Aslinda evdede yapilabilir diye sizler icin ekledim, nasilmi?

Bir kac tane bisküviyi ortasindan ikiye bölerek yanyana dizin, alt kekini yapmis olursunuz,bisküvilerin üstüne istediginiz receli sürüp onunda üzerine ortadan kesilmis bir tane muzun yarisini koyun,erittiginiz cikilotayi muzun ve biküvilerin üzerini ve alt kismini örtecek sekilde dökün, isterseniz üzerine file badem ekleyin, soguyunca buzdolabinda bekletin cikilotali muzunuz hazirdir.

verdigim bu tarif orjinal tarifi degil schoko banane,nin ben hemen yapilabilir diye düsündügüm kendimce böylede yapilabilir dedigim bir karma tarif.

Kommentare:

Feyza Fidan hat gesagt…

Sevgili Bahar Çiçeği,
Tavuklar çıtır çıtır harikaa.Ama benim favorim çikolatalı muz :)))) Çikolatayı keşke bu kadar sevmeseydim :(((
Ellerine sağlık

Kevser hat gesagt…

Canim,
bunlar ne yavvv? Kanatlara zaten dayanamam ama bu asagidaki cikolatali muzlarda gercekten koptum. Nasil bir güzellik, her iki tarif de harika olmus, hepsi de tam benlik.

Senin de güzel ellerine saglik diyorum.

Selamlar canim ve öptüm..

Betül hat gesagt…

Sevgili Bahar Çiçeği,

Çikolatalı muz tarifi çok güzel, teşekkürler.

Sevgilerimle.

ikizlerinannesi hat gesagt…

selam
kanatlari yedim üstünede muzlu cikolata harika oldu bende cok severim ellerine saglik ixiki hatirlattin yapayim bugün cocuklara öptüm canim sevgiler

disal hat gesagt…

kanat harika...bi kere benim tavuklarla aram çok iyidir..evden hiç eksik etmem....

muzlu tatlıda harika bir tarif olmuş...

denemek lazım....hazırı gibi olurmu bilemiyorum ..hazırının tadını sen bilirsin...

ellerine sağlık canımın içi...

nefis bir görüntü...

Papatya Prenses hat gesagt…

Kanatlar bahane muz şahane:))
Ben varya ben, çok fenayım, sanki muz sade yenmez gibi, evde sarelle varken üzerine sarelle sürüp yerim. İşte nasıl tombiş olduğumun kanıtı:))

Anonym hat gesagt…

ben muzu alim:))

ellerine saglik canim her iki sunumunda harikaaa

www.yenitadlar.blogcu.com

Anonym hat gesagt…

schokobananen aslinda böyle yapiliyor: Hamur hazirlaniyor pasta kalibinda pisiriliyor ,soguduktan sonra pasta ortadan ikiye kesilecek arasina hazirlanan crema sürülecek.üzerine ikinci kat pasta konulacak gene crema sürülüp ortadan ikiye kesilmis muzlar üzerine dizilecek.Sonra muzlarin uzunlugunda kesilecek iki saat buzdolabinda duracak. schokoladen sosu ile kaplanacak . bedriye

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

eyyyhhh eheheh bu tam bana göreymişş bu tabağı bana versende akşam yemeği yapsam nassı olur :))) ben bunu fırında yapıyordum sende teflonda yapmışsın olmazsa bu akşam bu haliyle yaparım bende ne zamandır kanat yemiyordum sonra bakarsun kanatlanur uçuverürüm:))) ellerine sağlık yeavrım...sevgilerimle

Baharcicegi hat gesagt…

Sevgili bedriye hanim,
orjinal tarif icin tesekkür ederim,ben sadece basit bir tarif verdim,alt kismi bisküvi tadinda olmasada basit hemen hazirlmamk icin yapilabilir diye düsünmüstüm.
Sevgiler

maTRakiye hat gesagt…

MERHABALAR.. BLOGA RESİMLERE BAYILDIM....TARİFLERİNİZİ DE LİSTEME EKLEDİM. ELLERİNİZE SAĞLIK

Anonym hat gesagt…

Tabi ki sizin verdiginiz tarifde güzel ve pratik . Acele gelecek misafirler icin izin tarif cok uygun . Benim verdigim tarif cocuk dogum günleri icin ,özel günler icin ideal . bedriye

hayatsu hat gesagt…

hemşerim eline sağlık.kanatlar nefis görünüyor.bugün evde yemekte yoktu,çünkü herkes çok geç geliyor.yapan kimse olmadı yani..artık kırtık bişeyler yedik,şimdi asıl yemek için senin bloğuna geldim:))eline sağlık.nefisss

Melek* hat gesagt…

ay ay ay ikiside birbirinden güzel ellerine sağlık

Anonym hat gesagt…

canım baharım ay ne güzel mamalar..süpersin valla..kanatları yedim üstünede muzlu tatlıyı...bisküviyle denemek isterim bende.canım ellerine sağlık muzluda gözüm kaldı..

Nilay Cinisli hat gesagt…

Benim pek kanatla aram yoktur ama bu çikolatalı muza hayır diyemem doğrusu..sevgiler

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Kanatlara bayıldım ana şu muzlar daha çok dikkatimi çekti harika olmuşlar ellerine sağlık arkadaşım...

defneylebirlikte hat gesagt…

üf süpersin.hem kanat hem çikolatalı muz.bayıldım ikisine de.eline sağlık canım.

kelebeklisaniyeler.blgocu.com hat gesagt…

canim merhaba, sonunda iyilesip geli verdim, geçmis olsun dileklerin için sana çok tesekkur ederim canim sagol.
tatlim ellerine saglik kanat ayri guzel ama ben o çikolatali muza bayildim yaaa, bana gore buuu, bende isterem, çok guzel ya, optum tatlim gorusuruz.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... hat gesagt…

Çikolatalı muzu çok beğendim canım ellerine sağlık.
Sevgiler…

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

ellerine sağlık sevgili bahar çiçeği.ikiside çok güzel ama kanatlar ayrı bi güzel göründü gözüme tavuk mükemmel bir nimet

zerrin - misss hat gesagt…

Canım Bahar,

ne güzel olmuş kanatlar..

çikolatalı muzu görünce direk muz diye düşündüm okuyunca bisküvi v.s. müthiş lezzetlidir.

Sıcacık sevgiler..

www.misssgibi.com

banu gökşin hat gesagt…

canım ya nefıs görunuyor canım cektı ya ac otumayacam artık ellerıne saglık bıtanem sevgılerımle..

Yaren hat gesagt…

Ellerine saglik canim benim her ikiside cok nefis görünüyor,ama cikolatali muß cok hos görünüyor.Ellerine saglik.

sofraozlemi hat gesagt…

kanatı evdekiler için alim çikolatalı muzu endim için..hiç bu kadar güzel bi tatlıyı kaçırırmıyım:)
ellerinize sağlık...
sevgiler...

BETÜL hat gesagt…

cnm bunlar ne yaaaa süpermiş yerim ben onları yerim .)

nil-nennenmutfakta hat gesagt…

mmm kanatlar nefis olmuş.Ellerine sağlık...Ayrıca çikolatalı muza bittim :))

Ilker Erdem hat gesagt…

Vallahi tavuklar da muz da tam benlik ellerine saglik. Bizim Alman pastanesinde olmuyor bu muzdan. Kendim yaparim artik. sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin