Donnerstag, 10. Januar 2008

WAFFEL


Cocuklara waffel yapmistim,kizim nutellayla veya elma püresiyle ,oglumda pudra sekeriyle seviyor,bende recelle seviyorum.Almanlar waffeli elma püresiyle ve kremayla yerler, elma püresiyle denedim waffelin tadini alamadim ,bir kasik recelle daha br lezzetli oluyor benim icin

malzemeler,200 gr margarin veya tereyag,1 cay bardagi seker,3 yumurta,200 gr un,1 cay kasigi kabartma tozu,1 cay bardagi süt,50 gr cekilmis findik,waffel kalibini yaglamak icin yag,bir fiske tuz.
yapilisi,Eritilmis margarini yumurta ve sekerle cirpin,diger malzemeleride ekleyerek akiskan bir hamur elde edin.
waffel kalibini isitin ve cok az yaglayin,kepceyle hamurda alarak kaliba hamuru yayin,kapagini kapatip kizarana kadar pisirin,istege göre üstüne nutella veya recelle servis yapin afiyet olsun.

Kommentare:

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Benim kızım çok sever ama evde hiç denememiştim.Yapımı kolaymış en yakın zamanda denemeliyim ellerine sağlık arkadaşım...

Anonym hat gesagt…

ELLERINE SAGLIK CANIM
BIZIM EVDE DE FAVORI TADIDIR WAFELL

www.yenitadlar.blogcu.com

SERPİL ÇELİKKAYA hat gesagt…

Ellerine sağlııııkk çok çok güzel olmuş.Bende makinesini almak istiyorum.Ama oğlum sevecek mi emin olamıyorum.sevgiler...

meleginmarifetleri hat gesagt…

ayyy harika benim oğlumda bayılır waffele benimde arşivde duruyor resimler bi ara bende yazıp koyayım bari ellerine sağlıı hoşçakal

elmaşekeri hat gesagt…

Ara sira bende yaparim cikolatali hmm nefis olur elerine saglik..

Aybike Ceylan hat gesagt…

Bahar'cigim,
Burada da pek yaygin ama benim kizlar cok alisamadi, ama bence de guzel bir tad. Ellerine saglik.

Guzel bir hafta sonu diliyorum ve sevgilerimi gonderiyorum.

ikizlerinannesi hat gesagt…

benimkilerde bayilir ellerine saglik canim hayirli cumalar

gülten hat gesagt…

Waffela bende bayılırım. Ama ben birde yanında dondorma isterim.İyi haftasonları.

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

waffeleye bende bayılırım ellerine sağlık arasına sür nutellayı fındık ezmesini koy dondurmayı ohhhhh...öpüyorum sevgilerimle

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

ellerine sağlık canım.çok süper görünüyor waffel.sevgiyle

nino hat gesagt…

su yapmak icin makina alacagim he :D bu gidisle :DDD ellerine saglik cicegim :)

Anonym hat gesagt…

canim masallah sana vallahi herseferinde ayri tatlar waffelda cok güzel olur hele senin dedigin gibi recellisine bayilirim cocuklarda nutellalisina ah su kilo derdi olmasa necok seyler yapip yiyecegiz of of canim hayirli cumalar öpüyorum seni Tülin

Betül hat gesagt…

Çok güzel, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

baharhabercisiyim hat gesagt…

Selam,
Ziyaret ve nazik yorumunuz icin tesekkür ederim. Cok memnun oldum.
Almanya da cok meshur olan bir tad, ellerinize saglik. Hayirli cumalar, mutlu yarinlar dileklerimi birakiyorum, selamlarimla...

Tijen hat gesagt…

Belçika'da, sokakta waffle yediğim günleri hatırlattı bu fotoğraf komşucuğum. Bir tanesi elmalıydı sanki, soğuk bir günde yenmişti...

Feyza Fidan hat gesagt…

Bahar'cım çokk güzel olmuş bu Waffel'lar..Kızıma yapıyim bende:)
Ellerine sağlık..
İyi hafta sonları..
Linklerime seni kapptımm.

LeYYa hat gesagt…

deneyin deneyin.börekler incecik ama bizim kalınlaşmamıza büyük katkıda bulundugu kocaman bi gerçeklik olsa da deneyin.nino o kadar güzel anlatmış ki sağolsun, yapmazsam bana ayıp olur diye düşündüm))

Papatya Prenses hat gesagt…

Ellerine sağlık canım,çiçek gibi harika görünüyor..

kizilciksurubu hat gesagt…

Waffeli cok severim.Süper görünüyor canim,ellerine saglik.

Anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim ellerine saglik, Waffel harika olmus benimde cocuklar elma püreli yer benim tercihim sade den yana sevgiler.....

ebruakin hat gesagt…

Selam canım,
Ellerine sağlık. Harika görünüyor.
Ben de çikolata ve reçellisini severim. :)
Öpüyorum.
Sevgiler...

SOFRAM hat gesagt…

İyi geceler, ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkürler.. Waffel,çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık,diğer tarifleriniz de çok güzeller, emeklerinize sağlık, görüşmek üzere sevgiler...

Ferhanca hat gesagt…

Afiyet olsun.Ben de Paris'de yemiştim onu hatırladım.Ben her zaman krepide reçelli tercih ederim. reçel kesinlikle çok yakışır .sevgiler.

yemedeyanindayat hat gesagt…

nefis olmuş..acilen bu kalıptan almam şart:)ellerinize sağlık..sevgilerimle..:)

Melek* hat gesagt…

ne şeker şey olmuş gel beni ye diyor ellerine sağlık

Yaren hat gesagt…

Waffeli bizde cok severiz,arasina meyveli krema üzerine cok nefis olur.Ellerine saglik canim

Kevser hat gesagt…

Canim,
waffel bizim evde de cok yapiliyor, harika bir lezzet olmus senin versiyonda. Ben aslina bakarsan sadece pudra sekeriyle seviyorum, ellerine saglik diyorum.

Selam ve sevgilerimle..

sevimin sayfasi hat gesagt…

waffel dedinmi bizim evde herkes kosarak mutfaga gelir waffel yapmaya
o mis gibi koku ev sardimi mmmmmh
cok güzel olmus
ellerine saglik

kelebeklisaniyeler.blogcu.com hat gesagt…

canim ellerine saglik harika yapmissin, bizim pariste de yapilir bende arada bir yaparim kahvalti'ya, senin ki super olmus, çocuklar hiç sevmezmi bunu oyle guzel duruyor ki, supersin bi tanem, hosçakal.

hayatsu hat gesagt…

ben bunu hiç duymamıştım(mutfak kültürümün iyi olmadığı nasıl belli değilmi)görüntü çok hoşuma gitti ama yapmak için beklemem lazım.sigaradan sonraki kilolarla başım dertte:)))eline sağlık.seyrettim gidiyorum

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

cicegim ellerine saglik cok nefis olmus bende cok severim bazen tutturamiyorum sivi karisimi:)
senin tariften deneyecegim canim benim yeni tarifler koydum:)
gelmissin tesekur ederim.bu aralar pek iyi degilim.havalardan olsa gerek
opuyorum canim kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

Nalan Kaplan hat gesagt…

Benim çocuklarda hergün yapsam hayır demezler,ellerine sağlık çok nefis olmuş!

busem hat gesagt…

Çok nefis görünüyor.Kalıbı bende yok. En kısazamanda temin edebilirsem yaparım. Ellerine sağlık. İyi geceler.

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Öznur merhaba canım,
Biz hiç boş kalırmıyız.Canımız sıkılır hasta olmazsak.Kemik erimesi değilde aşınma,deformasyon var dedi.Belki de ileri safhası odur.Annem,teyzemler hepsinde var.Bende de normal olması.TÜV alamıyacağım bu gidişle ::)))Sevgiler

ilker'in mutfağı hat gesagt…

merhaba,waffle çok güzel görünüyor.bende çok severim.ellerinize sağlık.sevgiler.

Özlem hat gesagt…

Bayılırım Waffela, sizinki de çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. Bir kere denemiştim, çok akışkan bir hamur olduğu için kalıbım batmıştı, bir daha da cesaret edememiştim,
acaba bu tarifi denesem mi?
Sevgiler,

Nilay Cinisli hat gesagt…

Baharım çiçeğim,
Ay bu saatte nasıl canım istedi..Ama kalkıp da yapmaya üşendim şimdi :)Ellerine sağlık canımcım..öpüyorum sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin