Dienstag, 19. Februar 2008

ASIK EDEN TARIFLER ETKINLIGI

Sevgili kusunmutgafi'nin ev sahipligi yaptigi asik eden tariflere bende yaprakli pastayla katiliyorum,cok güzel degisik tarifler görecegiz ögrenecegiz katilan arkadaslarIN hepsininde eline saglik.Kusunmutfagi arkadasima kolayliklar diler ev sahipligi icin tesekkür ederim.

4 yumurta

4 kasik süt

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya sekeri

1 cay bardagi seker

alabildigi kadar un


kremasi icin,250gr quark,(labne peyniri veya süzme yogurt)

200 gr mascarpone

2 paker krem sertlestirici

1 paket vanilya sekeri

1 cay bardagi seker
200 ml krema


Yumurtalar sekerle yogunlasincaya kadar cirpilir,sütü vanilya sekeri unla birlikte kabartma tozu ilave edilerek cirpilir.yaglanmis kelepceli kaliba kek hamuru esit sekilde yayilir.Isitilmis 180 derece firinda icini cekiceye kadar pisirilir.

Kremayi koyu bir kivam alincaya kadar mikserle cirpilir,quark mascarpone seker vanilya sekeri eklenerek yine cirpilir,son olarak krem sertlestirici eklenerek cirpma islemi tamamlanir.

Kek ortadan ikiye kesilir,hazirlanmis kremedan arasina sürülür,ikinci kek kremanin üstüne konur.Kalan kremayida kekin heryerini kapatacak sekilde kaplanir.
Pastanin üzerine marzipanli güller ve yapraklar dizilir, pastanin kenarlarina cikilota rendesi sürülür ,siz istediginiz sekilde süsleyebilirsiniz.


.

SEVGILI ARKADASLARIM YANLISLIKLA 12 YORUMU YAYINLAYIM DERKEN SILDIM;SANKI ELIMDEN DEGERLI BIRSEYIM ALINDI;CÜNKI BENIM ICIN SIZLERIN GÜZEL YORUMLARI COK DEGERLI;KIMLER YAZMISSA COK TESEKKÜR EDERIM: SILINEN YORUMLARA TEKRAR ULASMA IMKANI VARMI;BILEN ARKADASLAR VARSA YARDIMCI OLURSA SEVINIRIM:



Kommentare:

Anonym hat gesagt…

harika bir pasta eline sağlık arkadaşım.
ohhbe

Minik Kus hat gesagt…

Baharcicegi, iyi ki yorum birakmissin. Emailin gelmemisti. Ama ben gelip burdan aldim bile resmini. Cok tesekkur ediyorum. Cok guzel gorunuyor pasta :)

akasyakokusu hat gesagt…

canım öznurcum günaydın güzelim..evet farketmişsin canım gezemiyorum fazla..küçük oğlum için saat 5.te kalkıp 6.10.da servise binmesini bekliyorum..büyük oğlumda 7.15.te servise biniyor..eşimde 7.30 gibi gidiyor..ee ben böyle olunca yatıyorum biraz..kızımda 11.e 10 kala gidiyor..küçük oğlan 12.de büyüğüde peşine geliyor 1.30da.arada giren çıkan oluyor..dahası bir haftadır belim ağrıyor bu eve taşınmadan dra gitmiştim ilaçverdi ema çekildi yırtık var zaten her an patlayabilir dedi:((az uz günlük işimi bile göremez oldum burayada gelince anca yorumlara bakıp iadelere yazıp çıkıyorum..dün sabah 1 saat kadar oturdum mesela tekrar giremedim..
canım benim uzun bir yorum oldu hoş gör bir dokun bin ahh dinle misali oldu pastalar nefis görünüyor canım..sen bir tanesin ama ellerinin ikisi yokmu maşaAllah canım kesenize bereket dolsun her şey gönlünce olsun amiin..

diyalogyemekleri hat gesagt…

ba�kalar�n� bilmem ama ben bu pastaya a��k oldum bile..ellerine sagl�k slmlar.

feray hat gesagt…

bu güzel pastadan tatmamak olmaz.Ellerine sağlık arkadaşım.

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurumm, enfess olmuş pastannn, bayıldım vallahi...Tam benlik çikolatalı çikolatalı :))Birde aşağıdaki çilekli çikolatalı pasta var yaa aklımı aldı :))))))Ayyyyy harikaaaa olmuş canım benim, ellerine sağlık..
Öpüyorum seni...

www.yemedeyanindayat.blogcu.com hat gesagt…

mrb,
çok sade ama bir o kadarda gösterişli bir pasta olmuş..ellerinize sağlık..sevgilerimle..

gülizar hat gesagt…

TEK KELİME İLE ŞAHNE .....
ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

yemegimle hat gesagt…

Öznur'cum ellerine saglik pasta nefis olmus gercektende kendine asik eder bu pasta:)) sevgiler...

Papatya Prenses hat gesagt…

Canım ellerine sağlık yine çok şık bir pastayla karşımızdasın:)
Sevgilerr

ezgi uğurlu hat gesagt…

harika görünüyor.ellerine saglık sevgiler

Nilgün hat gesagt…

Eline saglik Canim
Pasta nefis görünüyor..

Iyi Geceler

SEVGILER

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

Canim eline saglik hem porselen demlik tarifin hemde bu pasta tarifin üstün güzellikte bir görünümre sahip.Seyrettiriyor hani,benimde cok sevdigim seydir.Yap hazirla otur seyret.
Ondan sonrada migdeye indirilis sefasini sür.
ELINE SAGLIK CANIM:)

Kevser hat gesagt…

Canim,
bu pastayi hayranlikla izledim, cok güzel olmus, kusursuz da süslemissin, ellerine saglik güzel arkadasim.

Selamlar ve öptüm..

TATLI DİYAR hat gesagt…

ellerine sağlık
pasta nefisssssssss
aşık eden tarifler etkinliği için müthiş bir seçim
kim bu görüntüye aşık olmazkiiiiiii
sevgiler...

REALITY hat gesagt…

Öznur Hanım,
Çok güzel bir pasta yapımı olmuş,
ellerinize sağlık.
sunny

htt// sunny-reality.blogspot

hdidem hat gesagt…

canısı bu ne güzllik böyle yeteneğini konuşturmuşsun çok şık olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

sarımutfak hat gesagt…

eline sağlık cnm harika olmuş tam benlik bu pasta
sevgilerimle

Ata sofrası hat gesagt…

ellerinize sağlık.çok hoş bir sunum olmuş.sizi arkadaş listeme ekledim ve gelip haber verip onayınızı almak istedim:))sevgiler.

disal hat gesagt…

canım nasıl bir görüntü böyle....

üzerindeki çikolataları yerim ben...sende öyle yaptın galiba...

ellerine sağlık....harika bir tarif..süper bir görüntü...

sibel hat gesagt…

ellerine sağlık çok güzel olmuş bayıldım sevgiler

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Harikaaa bir pasta bu süslemeye bayıdım ellerine sağlık arkadaşım...

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, ellerine saglik, bu pastaya bende asik oldum, ben cikolata obur bayildim bu pastaya, sevgiler...

hayatsu hat gesagt…

tarif aşık edermi bilmem ama ben tarife aşık oldum.ne hoş bir görüntü...eminim tadı da muhteşemdir.eline sağlık zevkli arkadaşım benim

semra mutfakta hat gesagt…

WOOOOOOOOWWWWWW diyorum başka birşey diyemiyorum.harika olmuş süpersin.

http://ballkabak.blogspot.com/ hat gesagt…

Resmen gül değirmeni gibi olmuş ellerine sağlık canım gerçekten nefis görünüyor

hdidem hat gesagt…

canım hayırlı cumalar güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle sevgiler öptüm

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Canımmm ellerine sağlıkk
üfff aşık eder bu pasta kendine
ellerine sağlık tek kelimeyle harika görünüyor

nagehan hat gesagt…

slm arkadaşım
pasta harika görünüyor ellerine sağlık
sevgilerr
Nagehan

misketlimonu hat gesagt…

Çok şık bir pasta yapmışsın Baharçiçeğim. Ne kadar zevklisin, ellerine sağlık..

elifin tarifleri hat gesagt…

Gerçekten çok güzel bir pasta olmuş, ellerine sağlık...

nino hat gesagt…

canim harika olmus bu pastanda ellerine saglik

pelincelezzetler hat gesagt…

Öznur ziyaretin için memnun oldum....Bu pasta nefis gözüküyor,ellerine sağlık......

Sevgilerimle

sefertasi.blogcu.com hat gesagt…

selam canım pasta enfes...ellerine sağlık svegilerimle

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

Canim taziye dilegin icin cok tesekkür ederim sevgilerimi sunuyorum sana.
Allah kimseye yasatmasin,dostlar sagolsun canim.

Anonym hat gesagt…

merhaba baharçiçegi,
bende bayildim bu pastaya en kisa zamanda demek istiyorum ancak ben krema sertlestiriciyi nerden bulacagimi bilemiyorum?Belçikada yasiyorum ve bununla ilgili çok arastirdim bisey bulamadim.almanya buraya 30km uzaklikta devamli alisverisimi real'den yapiyorum.Acaba oradan bulabilirmiyim?ne ismiyle aramam gerekiyor? tesekkur ederim simdiden

Baharcicegi hat gesagt…

merhaba isimsiz arkadasim, realde kesin bulursunuz almanca ismi sahne steif, realin pasta malzemesi reyonunda bulabilirsiniz.

Anonym hat gesagt…

tesekkur ederim baharçiçegi:) ben ilk defa yorum yazma isine girdigim için kendimi tanitmayi unutmusum.Ben belçikadan sabiha, cevabin için çok tesekkur ederim.Ilk firsatta real'den alicam insallah.

Anonym hat gesagt…

Merhaba baharçiçegi,
ben belçikadan sabiha,bugun real'e gittim buyuk bi heyecanla ve çok kolay buldum sahne steif'i.ben bunun yaninda sahne quick diye bisey aldim ama tam olarak ne ise yaradigini anlamadim.Arkasinda kullanimiyla ilgili almanca biseyler yaziyo,bende tama anlayamadim:(bana sahne quick'in ne oldugunu yazarmisin?son olarak sahne steif'ida hiç kullanmadim nerde kullanmaliyim?tesekkurler simdiden.

Baharcicegi hat gesagt…

Merhaba sabihacim,
sahne steif pastalarda tatlilarda kremayi koyulastirir,yani sahne,nin icine koyarsin mikserle ciptiginda koyu bir krema olur,bunuda istedigin yas pastalarda kullanabilirsin.
sahne quick tam olarak anlamadim,quark degil degilmi.
bu ürünü bilmiyorum yada gördüm dikatimi cekmedi,bu hafta alisverise gidince bakayim nasil birseymis.Eger bulursam nerde kullanilacagini yazarim canim.
her zaman beklerim.
Sevgiler Belcikaya

Anonym hat gesagt…

Tesekkur ederim baharçiçegi,
aslinda sahne steif toz santi ile mi yoksa sivi krema ile mi karistirilacak onu sormak istemistim?sahne quick'i ise "aldi" den aldim hatta kullanimi su sekilde:
sahnestandmittel
inhalt für 250ml flüssige sahne
zubereitung:
1.250ml kalte sahne kurz durchschlagen,
2.den beutelinhalt mit etwas vanillin-zucker mischen und unter ständigem schlagen langsam in die sahne geben,
3.die sahne steif schlagen und bis zum servieren kühl stellen.

benim anladigim sukadar;250ml soguk kremayla karistirin,içine vanillezucker ekleyin ve çirpma teliyle yavasça çirpin.en son içine sahne stein ekleyin.
Benim bildigim almancayla bukadar bisey çikti????? :) :)
sabiha

Baharcicegi hat gesagt…

Sabiha,toz santi ben hic kullanmadim kremayla nasil olur bilmiyorum, toz santinin arkasinda nasil hazirliyacagini yaziyordur orda sütlemi yoksa kremaylami kullanilacagi. sivi kremaya sahne stef kullanabilirsin.
Aldi,ye baktim bulamadim sahne quick,i burdaki aldi,de yok galiba.sahne quick anladigim kadariyla bir cesit vanilyali krema gibi,pastalarda belki kullanilabilir,ama yinede baska marketlere bakacagim belki orda bulabilirim.
sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin