Montag, 18. Februar 2008

PORSELEN DEMLIK CAY ETKINLIGI;CIKILOTALI BADEMLI CILEKLI CIKILOTA


Etkinliklerin birini bitirip birine basliyoruz bende bu etkinlige cikilotali pastayla katildim. Sevgili Gül ablacigim davetin icin tesekkür ederim,sana kolayliklar dilerim.

200 gr maragarin
1 bardak seker
1 bardak süt
3 yumurta
1 cay bardagi cekilmis badem
1 paket vanilya sekeri
1 paket kabartma tozu
100 gr sütlü cikilota
alabildigi kadar un.
üstü icin,200 gr küvertür cikilota,file badem, yarim cay bardagi krema cilek

Sekeri yumurtayi yogunlasincaya kadar cirpin,yumusak margarini sütünü eritilmis cikilotayi ilave ederek cirpmaya devam edin, diger malzemleride sirasiyla ekleyerek en sonuna unla birlikte kabartma tozunu ilave ederek karistirin.Yaglanmis kek kalibina hamuru esit sekilde yayin,isitilmis 180 derece firinda icini cekinceye kadar pisirin.

Benmari usülü erittiginiz cikilotaya yarim cay bardagi kremayi ekleyerek cirpma teliyle yogunlasincaya kadar cirpin.Firindan cikmis hafif ilimis kekin üstüne cikilotayi kekin heryerini kaplayacak sekilde yayin.
üstüne file bademleri ve cilekleri dizin,afiyet olsun


Kommentare:

Kevser hat gesagt…

Selam canim,
bu ne güzellik böyle yav? Hele o üzerindeki cilekler olayi cok güzel tamamlamis, ellerine saglik hayatim.

Selamlar ve öptüm..

ezgi uğurlu hat gesagt…

canımharika bsey oluş pastan.çok da
güzel süslemişsin.ellerine saglık canım bu arada seni listeme aldım
kocaman sevgiler.

Aynur hat gesagt…

Valla sorma öle oluyor yaw :) Merak ediyorum bu etkinlikler kaca kadar sürüyo::))) 15-16-17-18.............diye devammi ediyo yoksaa :))

kekin süper olmus eline saglik

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

yemegimle hat gesagt…

Canim pastan nefis olmus ellerine saglik,bu zamanda etkinliklere yetismek mümkün degilki 9,10 a yakin etkinlik var birine katilsan birini unutuyorsun:))bende denk gelene katiliyorum artik,sevgiler canim...

ebrulitatlar hat gesagt…

�znur'cum harika bir kek olmu� can�m. Ellerine sa�l�k. G�zel bir etkinlik dilerim. Sevgiler..

sarımutfak hat gesagt…

harika bir pasta olmuş tam benlik
ellerine sağlık cnm
sevgilerimle

ikizlerinannesi hat gesagt…

canimcim
ellerine saglik süper bir pasta olmus etkinlikte gördüm kosa kosa geldim bitmeden bir dilim alayim diye öptüm sicacik sevgiler

emineninemekleri hat gesagt…

Öznurcum, yine leziz bi tarif canim, ellerine saglik.

Sevgilerimle
Emine

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Pastan harika görünüyor.Bende hep baton pasta yapsam diyorum ama alışmışım yuvarlak çıkıyor sonuç.Ellerine sağlık arkadaşım mükemel olmuş...

nino hat gesagt…

nefis gorunuyor canim ellerine saglik

Yaren hat gesagt…

Wauuuu harikasin Öznur ablacim,cok cok güzel olmus.Cilekleri cikolatanin yanina cok yakisiyor,hem görüntü hem lezzet acisindan.Etkinlik icinde cok güzel bir secim.Ellerine saglik´canim benim.Sevgiyle kal,öptüm:)

defneylebirlikte hat gesagt…

kekin harika olmuş canım.tablo gibi maşallah.

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Canım
pastan tek kelimeyle harika olmuş
hele o çilekler bitirmiş olayı
ellerine sağlık

sevgiyle kal

hayatsu hat gesagt…

tadı da görüntüsü kadar nefisse eğer,benden 10 puan.süper.eline sağlık

Papatya Prenses hat gesagt…

Resmen içim gitti pastaya,şahane görünüyor canım ya.
Çikolatanın üzürendeki çilekler bir sanat eseri sanki:)))
Ellerine sağlık canım

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharım çiçeğim bahar çiçeğim sağol desteğin güzel yüreğin için.....ellerine sağlık pastan harika görünüyor .....sevgilerimle kocaman öpüyorum

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

baharcım diyeyim bundan sonra sana kabul edersen canım bu nefis pastanla etkinliğe katıldığın için çok teşekkürler ellerine sağlık sevgilerimle canım

kizilciksurubu hat gesagt…

Hem cikolata,hem de cilek.Nefis bir pasta olmus canim,ellerine saglik.

semra mutfakta hat gesagt…

ellerine sağlık.

http://ballkabak.blogspot.com/ hat gesagt…

Off off nefis görünüyor ellerine sağlık

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmm çok leziz görünüyor pastan canım ellerine sağlık...sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin