Sonntag, 10. Februar 2008

PORSELEN DEMLIK CAY ETKINLIGI KURU MEYVELI KEK

Gecen hafta Ludwigshafen'de yanarak hayatini kaybeden vatandaslarimiza Allahtan rahmet yakinlarina sabirlar diliyorum.Allah kimseye bu aciyi yasatmasin,cok aci bir sekilde can verdiler,4ü cocuk,5 kadin olmak üzere 9 vadandasimiz hayatini kaybetti.Henüz yanginin cikis sebebi belli olmadi ama insallah aklimiza gelen sey degildir öyle umut ediyoruz.Sayet kundaklama sonucu ciktiysa bu yangin, asiri sagci politikacilarin secim malzemesi olarak yabanci düsmanligi yapmalari ve özellikle türkleri ve türk genclerini hedef gibi göstermeleri Alman medyasininda son günlerde yanli haberleri böyle bir olayin yasanmasina neden olmus olabilir.

Mekanlari cennet olsun


KURU MEYVELI PORTAKALLI KEK



Sevgili Defneylebirlikte'nin ev sahiligi yaptigi etkinlige portakalli kuru meyveli kekle katiliyorum,davetin icin tesekkür ederim Funda'cigim.

Malzemler

3 yumurta

1 bardak seker

1 bardak siviyag

1 bardak süt

1 portakal kabugu rendesi

2 yemek kasigi nisasta

yarim limon suyu

1 paket kabartma tozu,alabildigi kadar un

1 paket vanilya sekeri

istediginiz kuru meyveler,ben hazir satilan pasta kuru meyvesi kullandim.
üstü icin,1 limon suyu, yarim cay bardagi pudra sekeri,renkli pasta sekerlemeleri

yapilisi, yumurtalar sekerle köpürünceye kadar cirpilir,diger malzemelerde ilave edilir en sonuna unla birlikte kabartma tozu eklenir , kuru meyveler rendelenmis portakal kabugu ilave edilir kasikla karistirilir.Yaglanmis kaliba kek hamuru dökülür,isitilmis 180 derece firinda icini cekincice kadar pisirilir.
pudra sekerine limon suyu ilave edilir, ve kekin üzerine gezdirilir,renkli sekerlemeler serpilir,piserken portakal kabugu rendesi mis gibi koktu,kekede nefis bir aroma katti













Kommentare:

DANIEL EFE hat gesagt…

Bu tarifi de repertuvarima koymam gerekenler listesine aldim, kekimiz pek bir lezzetli ve fotojenik gorunuyor, kendilerine talibim :) sevgiler

sofraozlemi hat gesagt…

kek enfes görünüyor..sabah sabah kahvaltı niyetine süper olurdu yemek....:))
üzerindeki yıldız şekerlerde çok güzeller..
ellerine sağlık cnm.
sevgiler..

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam arkadaşım..kek çok renkli ve iştah acıcı görünüyor.eline saglık ..sevgilerimle...

ezgi uğurlu hat gesagt…

canım çok hoş görünüyor.ne kadarda lezzetli olmuş.ama üzerindeki krema ve seker süsle harika.ellerine saglık canm.kocaman sevgiler

zerrin - misss hat gesagt…

Canım benim, çok üzüldüm yangın olayına.. hepimizin başı sağolsun..

Kek enfesss olmuş.. Ellerine sağlık

sevgiler.

http://www.misssgibi.com/

Schatz Insel hat gesagt…

canim günaydin kek harika gözüküyor afiyet olsun saglikli mutlu güzel bir hafta diliyorum sevgiler Tülin

Feyza Fidan hat gesagt…

Baharçiçeğim benim, günaydın..
Sorma yaa nasıl üzüldüm ben bu olaya bilemezsin, az önce gazetete okudum cenaze törenlerini yine :(( Allah rahmet etsin hepsine...
Kekin harikayım diye bağırıyor bu arada cancağızımmm...Süsüne püsünede hayran oldum bilesin...
Ellerine sağlık canım benim, Öpüyorum seni...

http://defneylebirlikte.blogspot.com/ hat gesagt…

canım yayınladım.çooook teşekkürler..

disal hat gesagt…

ooo neler var neler....

canım harikasın...nefis görünüyor...

ellerine sağlık......

Papatya Prenses hat gesagt…

Ben de bugün kuru meyveli kek yayınlıcaktım sora sebelerime cevap vermeye karar verdim:) İyki öyle yapmışım pişti olcaktık yoksa hihihih:))
Ellerine sağlık canım,enfes görünüyor:)

Yurtdışı Eğitim hat gesagt…

kek muhteşem gözüküyor ellerinize sağlık

sevimin sayfasi hat gesagt…

kekin harika olmus
cok güzel süslemisin
ellerine saglik

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım benim yurt dışındaki olaylar hakikaten bizleri çok üzdü ALLAH sizleri korusun ne istiyorlar ekmek parası uğruna evinden yakınlarından onlarca uzakta memleket hasretiyle yanan kardeşlerimizden ALLAH rahmet eylesin yakınlarına sabır diliyorum

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım kek o kadar güzelki gözümü alamadım üzerindeki süslerin renkleri de çok yakışmış marifetli kardeşim ellerine sağlık sevgiler güzel gönlünce bir hafta diliyorum canım

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Bende tüm ölenlere rahmet diliyorum.Bir daha böyle vahşice ölümlerin olmamasını diliyorum.Kekine bayıldım boş keki pek sevmem.Meyve şekerlerine bayılırım zaten keke nefis tat verir.Ama üzerindeki şekerlere daha çok bayıldım şekilleri harikaaa.Ellerine sağlık arkadaşım.Bu arada geçtiğimiz hafta bir hayli gezdim canım.Yakın olsan sanada mamalar yapardım.Belki bir gün neden olmasın ama değilmi...

hayatsu hat gesagt…

bu nefis lezzet için teşekkürler,eline sağlık.çok güzel görünüyor.yangında ölenleri tv den izledim.üzülmekten öte bişeyde yapamıyoruz.yangından kurtulan çocuğun söylediğine göre kundaklama olma ihtimali fazla

emineninemekleri hat gesagt…

Öznurcum yine döktürmüssün. Vallahi sizlerin hizina yetismek imkansis. Rabbim ellerine zeval vermesin.

Sevgilerimle Emine

hilal kaya hat gesagt…

canım, kek nefis görünüyor, ellerine sağlık..
sevgiler...

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim Ludwigshafendeki kaybettigimiz vatandaslarimizi anman cok güzel olmus ,yaziyi okuyan bir dua gönderir belki.Bu olay kundaklama olay ,görgü sahitleri var.Ama artik bu olay medyaya nasil yansir bilemem.Vatandaslarimiza Allah rahmet etsin,kalanlara sabir versin.Öznur ablacim cok nefis görünüyor pastan,ellerine salgik canim.IYi bir hafta diliyorum.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

canım benim öncelikle çok duyarlısın tebrik ederim seni yangında ölenlere Allah rahmet eylesin çok üzüldük gerçekten....kekinede bayıldım canım harika olmuş ellerine sağlık öpüyorum

PASTAlila hat gesagt…

Kuru meyveler ne kadar güzel neşeli duruyorlar kekin içinde. Eline sağlık.

Betül hat gesagt…

Sevgili Bahar Çiçeği,

Gerçekten herkesin başı sağolsun, üzülerek izledim.
Kekin çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Aynur hat gesagt…

bu ne guzel bir kek böleee eline saglikk

Sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

sarımutfak hat gesagt…

kek harika canım ellerine sağlık
çok da güzel kabarmış
sevgilerimle...

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

canım yangından dolayı vefat edenlere ALllah tan rahmet diliyorum

bu arada kek süpper bende kuru meyveli kurabiye yaptım. çok lezzetli görünüyor.Ellerine sağlık

Tijen hat gesagt…

Üzerindeki şekercikler bana çocuk elbiselerini anımsattı. Cicili bicili... Ne de tatlı olurlar!

www.yemedeyanindayat.blogcu.com hat gesagt…

merhaba, önemli ve acı bir konu tüm herkesin yüreklerini dağlayan Allah rahmet eylesin tüm ölen kardeşlerimize...
keke gelirsek nefis görünüyor ellerinize sağlık hazır meyveli topkekeler vardırya tıpkı onlar gibi...

Mutfak Havlusu hat gesagt…

kek nefis görünüyor!

benim bir sualim var bu meyvalar kuru meyvalar değilmi birde kullanmadan önce hafif ıslattınızmı?

ball kabak hat gesagt…

Ellerine sağlık rengarenk olmuuuuşşşş

semra mutfakta hat gesagt…

Öncelikle ölenlere Allah'tan rahmet dilerim.İnsanların,kendilerini hiç ölmeyecek zanneden insanların kışkırtma ve planlı davranışları yüzünden birbirlerine düşmeleri çok korkunç.Neden bu kadar tahammülsüz olunduğunu anlamakta güçlük çekiyorum.
Nefis bir kek cnm.rengarenk şirin bir görüntüsü var.ellerine sağlık.

Anonym hat gesagt…

amin....canim....


ellerine saglik kekin harika gorunuyor icindeki renklerde super
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Almanya'da ki yangın hepimizi çok üzdü.
İnanırmısın,akrabalarım dışında yurt dışında ki blogcu arkadaşlarımda ilk aklıma gelenlerdi.
Allah böyle bir acıyı bir daha göstermesin,hayatını kaybedenlere rahmet,ailelerine başsağlığı diliyorum.
Kekin nefis görünüyor,renkleri cıvıl cıvıl olmuş,ellerine sağlık.

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Hepimizin acısını yazılara dökmüşsün.Benim içim elvermemişti yazmaya.Ölenlere Allah'tan rahmetler dilerim.Bizlerin ve evlatlarımızın sonu hayır olsun.Yine 90 lı yıllara döndük.Boşuna tarih tekerrürden ibarettir dememişler.Gerçeği açıklamaya kimsenin yüreği cesaret edemeyecek ve örtbas edilecek.Çünkü Türklerin tepkisinden herkes çekiniyor.Dilerim geçen yıl Fransa'da yaşanan olaylar burada da olmaz.

Aybike Ceylan hat gesagt…

Ellerine saglik, buradan harika gorunuyor, nefis olmus.

Sevgiler.

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, bu güzel duyarliligin icin tebrikler, Ludwighafendaki kundaklanma olayina bizlerde cok üzüldük, kundaklanma dyiorum, cünkü duyumlar onu gösteriyor, insallah degildir, acili aileye bassagligi diliyoruz, Allahim mekanlarini cennet etsin, insallah.
Pastan rengarenk cok nefis olmus, ellerine saglik, sevgiler....

melisa hat gesagt…

canımya çok güzel dışı renk renk içi renk renk harika bi görüntü olmuş ellerine sağlık

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

CANIM SAHANE BIR KEK TARIFI BUUUUU:)))
HELE SÜSLEMELERINE RESMEN BITTIM:)
MASALLAH NE YARATICILIK VAR SENDE BE GÜZELIM.ALLAH NAZARDÀN SAKLASIN SENIIIIII:)))
YORUMUN ICIN TESEKKÜR EDERIM.

NİRVANA hat gesagt…

canım ellerine saglık görünüşü cok güzel tadıda nefistir eminim....ya üzerindeki şekerlere bayıldım....sevgiler...

sevil hat gesagt…

PorselenDemlikAilesi olarak 14 subat etkinliğimize katılmanızı bekliyoruz http://birdemliksobet.blogspot.com

yildiz hat gesagt…

Ah ah,acimiz cok büyük.Öyle üzüldümki,olayi duyduktan sonra haberleri tekrar tekrar izlemek istemedim.Annemler hemen tlf.actilar,onlarda korkmuslardi.
Allahtan rahmet diliyorum,kalanlara sabirlar...

Canim,etkinlik kekin cok hos gözüküyor,ellerine saglik.Kendine iyi bak,sevgiyle ve dostca kal.

Kevser hat gesagt…

Canim,
bagisla beni lütfen bu güzelim keke yorum yazmakta geciktigim icin, cok nefis görünüyor, ellerine saglik diyorum.

Selam ve sevgilerimle..

Nilay Cinisli hat gesagt…

Çok güzel olmuş..Ellerine sağlık..
Buarada sevgililer gününü kutlarım...
Kucak dolusu sevgiler

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim öznurcum..geldim canım netimiz yoktuuu babamız yoktuu:((
neyse ikisinede dün kavuştuk canım..
ellerine sağlık kek renk renk çok hoş olmuş canım..acele gezeyim bende gitmeden bu özel gününü kutlarım canım...sevgiler.

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim sevgililer günün kutlu oslun canim.

ikizlerinannesi hat gesagt…

selam canim
bu olayi bizde cok kinadik ve üzüldük rabbim mekanlarini cennet eylesin insallah kundaklama degildir ya
allah geride kalanlara sabirlar versin

kekte gel tadima bak diye bagriyor canim ellerine saglik öptüm

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

MIS GIBI OLMUS ELLERINE SAGLIK CANIMCIM.BIR KERE DAHA HAKKEDIYOR BU KEK:)))
SEVGILILER GÜNÜN KUTLU OLSUN.
IYI GECELER.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

canim baharim kundaklama olayi hepimizi derinden uzdu gunahsiz insanlarin bir vahsete kurban gitmeleri cok aci Allahtan rahmet yakinlarina bas sagligi diliyorum.

meyveli kek cok nefis otesi olmus ellerine saglik.
canim sevgililer gununu kutlarim.
sevdiklerinle birlikte mutlu bir omur dilerim.
sevgilerimi gonderdim.

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL hat gesagt…

MEYVELİ KEKE BAYILIRIM...
AMA SON ZAMANLARDA KURU MEYVE ŞEKERLEMESİ BULAMIYORUM... ELİNİZE SAĞLIK...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin