Mittwoch, 6. Februar 2008

CESIT CESIT SALATALAR

Yemeklerin yaninin süsüdür salata,cicek gibi acar masada,siir gibi oldu ama aklima birden geldi,bazen düsünürüm yeni tarif eklerken ne yazsam diye ama gelmeyince gelmiyor .Demekki gelince ilham cikiyor
kelam.
Resim dosyamdaki eklenmek icin bekleyen bütün salatalari hepsini ekledim,dedigim gibi cicek gibi acti bazi salatalar masada,cay saatine yemeklerin yanina lazimsa alin dükkan sizin arkadaslar.

KÖZLENMIS KIRMIZI BIBER SALATASI

Konserve közlenmis biber veya taze biber,ben konserveden yaptim.
Kirmizi biberleri incecik kesilir,zeytinyagi sirke karistirilir,biberlerin üzerine gezdirilir.Bir dis sarimsak yogurtla özenir,biberlerin üzerine dökülür,kiyilmis maydanozlarla üzeri süslenir
NOHUT SALATASI
Bazen haslarken nohutlar yemege cok geliyor, fazla olan bu nohutlari buzluga koyarim,,lazim olunca hazir haslanmis sekilde elinizin altinda pratik oluyor.
Haslanmis nohutlara,kiyilmis maydanoz, ince dogranmis kirmizi biber,yesil biberi ekledim.zeytinyagina salata baharati ekledim harmanladim,misafiriniz gelince onlar icerde otururken bile hemen yapacaginiz bir salata.
SALATALIKLI SEMIZOTU SALATASI
Yikanmis semizotuna ince dogranmis salataliklar eklenir,yogurta bir dis sarimsak tuz ilave edilir,yogurtlu sosla semizotlari karistirilir,servise hazir olur.

KIRMIZI FASULYELI MISIRLI SALATASI
Bir kutu misir konserve,bir kutu kirmizi fasulye konserve bir kapta karistirilir,kirmizi sogan incecik dogranir,zeytinyagina salata bahatati eklenir ve salatanin üzerine gezdirilir,istenirse domates dilimleriyle süslenir.


Kommentare:

Papatya Prenses hat gesagt…

Ohhhh bunların hepsi mis gibi olmuş:)
Nohut salatası tek başına bile çok doyurucu oluyor:)
Ellerine sağlık canım

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Bu güzel görüntülerden sonra şiir gibi dizeler dökülür tabi.Bende salatasız hayat olmaz diyenlerdenim.Masamda salata olmazsa karnım aç kalıyor sanıyorum.Salataların hepsi tablo gibi şahane olmuş ellerine sağlık arkadaşım...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

CANIM BENİM NE GÜZEL SALATALAR BUNLAR SAYFANA BAHAR GELMİŞ GİBİ GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIM HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL DÖNÜP DÖNÜP BAKIYORUM SALATAYI ÇOK TA SEVERİM TAM BENLİK OLMUŞ SEVGİLERİMLE CANIM KARDEŞİM

kizilciksurubu hat gesagt…

Salatalarin hepsi cok istah acici görünüyorlar,ellerine saglik canim.

guldenceninmutfagi hat gesagt…

CAnimmm bak iste bu salatalara bittim ben eline saglik.Zenginmi zengin salata táriflerini görünce icim kiyildi.
Tatlim yorumun icin cok tesekkürler.Ben mantigi öyle seviyorum napiyyyyyim:))))
Ama valla süper lezzetteydi söyliyeyim.

emineninemekleri hat gesagt…

SEVGILI ARKADASLAR
DÜN AKSAM DAN ITIBAREN DEFNE-YAPRAGI OLAN ISMIMI DEGISTIRDIM. ÖGRENDIMKI AYNI ISIMDEN BIR BASKA YEMEK SAYFASI VAR.KIMSENIN EMEGINE HAKSIZLIK VE SAYGISIZLIK OLMAMASI ICIN BÖYLE OLMASI GEREKIYORDU. ARTIK SITEMIN YENI ISMI http://www.emineninemekleri.blogspot.com/
ARTIK BU ISIM ALTINDA GÜZEL YORUMLAR VE TARIFLERLE BULUSMAK DILEGIYLE ARKADASLAR.


SEVGILERIMLE
EMINE
http://www.emineninemekleri.blogspot.com/

Kevser hat gesagt…

Canim,
rengarenk salatalarinin hepsi birbirinden güzel olmus valla, simdi aralarindan su ya da bu favorim desem olmaz, senin de ellerine saglik diyorum, cok güzel bir salata koleksiyonun varmis be arkadasim. Niye daha önceden bizlerle paylasmadin, yok ya saka saka yaptim.

Selamlar ve öptüm..

Feyza Fidan hat gesagt…

Canım Bahar Çiçeğimmm, iki dilim kekin lafımı olur :)))
Ben senin salatalarının hepiciğini alıyorum..Bayıldımm valla, hakikaten çiçekler gibi rengarenk ve enfesler,
Ellerine sağlık..

Anonym hat gesagt…

canimcim ellerine saglik nefis gözüküyorlar afiyet seker olsun salatalar sahiden sofralarimizin süsüdür yemeside zevklidir vesagliklidir ellerin dert görmesin canim öpüyorumsevgiler Tülin

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Döktürmüşsün maşallah salatalar iştahımı kabarttı çok süper hepsi
ama ben kırmızı fasulyeli olana bayıldım birascık ikram edersin dimi canımcım

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

Baharım çiçeğim salatalar harika ellerine sağlık, hepsi birbirinden nefis...Doğum günü mesajın içinde ayrıca teşekkürler...

misketlimonu hat gesagt…

Baharçiçeğim, ne güzel salatalar bunlar. Kırmızı bibere bayılırım en çok onu beğendim, ellerine sağlık..

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim ne kadar güzel salatalar bunlar.Salata cennetine cevirmisin sanki.Ellerine saglik canim ,ee saligli yasayan sporcu insanin hali baska olur tabiki;)SEvgilye kal canim.

ikizlerinannesi hat gesagt…

selam seker
bunlar ne ya ilkbahar erken gelmis senin bloga hepside birbirinden enfes bunlarin ellerine saglik
bir sorum olacak ya?
semizotunun almancasi ne biliyormusun eger biliyorsan cevabini bekliyorum sevgiler ayrica o güzel dileklerin icinde cok tesekkürler

hayatsu hat gesagt…

bu günkü menü tam benlik olmuş.bayılırım salatanın her türüne.on tane sıcak yemeğe değişmem.eline sağlık hepsi nefis görünüyor

ball kabak hat gesagt…

Hepsinden birer kaşık aldım kaçıyorummmm.Ellerine sağlık maşallah valla:)

sofraozlemi hat gesagt…

hepsi birbirinden nefis olmuşlar..renk renkler ne güsel..ellerine sağlık cnm..
sevgilerimle..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

salata çeşitlerine bayılırım zaten hepsi birbirinden harika olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

ikizlerinannesi hat gesagt…

rabbim sen unutan kullarindan etme bizi,dara dusunce hatirlayan kullardan etmi bizi yuce rabbim seni her vakit anan kullardan eyle bizi cumaniz mubarek olsun

DANIEL EFE hat gesagt…

Ellerine saglik
Harika lezzetler, harika renkler

papatya68 hat gesagt…

selam canım gece gezmesindeyim salataları görünce zıpladım sana geldim hepsi birbirinden şık ve leziz eline sağlık sevgiler

ezgi uğurlu hat gesagt…

canım hepsi birbirinde enfes görünüyor.özellikle biber salatasının tarifini aldım.ellerine saglk canım
sevgiler

Melek* hat gesagt…

hepsi birbirinden güzl ellerine sağlık

akasyakokusu hat gesagt…

canım baharcım çiçeğim gözlerim bu rengarenk salatalar karşısında bayram ettiohhh maşaAllah subhanaAllah canım..sofran bereketli olsun evin misafir dolsun..
canım benim aklıma geliyorsun her an yangında hayatını kaybeden gurbetçilerimiz kardeşlerimiz yakınmsısın tanırmısın bilmiyorum sen hangi şehirdesin unutmuşumdur bilsem bilede..iyisiniz dimi orda..aman dikkat edin sizlerde hayırlı cumalar canım bu arada...

yemegimle hat gesagt…

Canim salatalarin herbiri nefis görünüyor, artik misafirlere ne yapacagim derdi sayende:)) ellerine saglik canim sevgiler...

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharım çiçeğim bahar çiçeğim harika olmuş yaaaa ilkbahar gelmiş buraya süper ellerine sağlık hepsinden ortaya bi karışık alayım ben:))))) sevgilerimle öpüyorum

Tijen hat gesagt…

Ay ne severim salataları. Ellerine sağlık komşucuğum.

Betül hat gesagt…

Sevgili Bahar Çiçeği,

Salataların hepsi ço güzel. Kırmızı biberli olanı çok severim ben.

Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com hat gesagt…

offf aman çiçegim muhtesem salata tarifleri bunlar resimine bakinca bile doydum mukkemel yapmissin bi tanem masallah, marifetli arkadasim hele ki ben rejimdeyim tam bana uydu yani, her çesitinden aldim, ellerin dert gormesin, çok optum, hayirli cumalar ve guzel bir hafta sonu dilerim, bay bay.

sevimin sayfasi hat gesagt…

salatalarin gercekten cicek gibi renk renk acmislar
salata cesitlerini cok severim yanina bagett ekmek nefis...
ellerine saglik

Cafe Gusto hat gesagt…

Bloğuna bahar gelmiş.Harika renk renk çeşit çeşit nefis olmuşlar.Ellerine sağlık.sevgiler...

Yurtdışı Eğitim hat gesagt…

üffff bende salatalara hayran kalmış durumdayım nefis görünüyorlar ellerinize sağlık şimdi olsada yesem :)

hilal kaya hat gesagt…

canım benim hepsi de birbirinden nefis ve iştah açıcı gözüküyo ellerine sağlık...
sevgiler...

nino hat gesagt…

saataya gellllll :) hepside super gorunuyor ellerine saglik canim

emineninemekleri hat gesagt…

Öznurcum, enfes duruyorlar canim ellerine saglik. Her biri birbirinden güzel.

Sevgilerimle Emine

semra mutfakta hat gesagt…

Harikasın cnm ellerine sağlık.hepsi birbirinden leziz görünüyor.

hdidem hat gesagt…

canım üçüde birbirinden nefis görünen salatalar ellerine sağlık öptüm sevgiler

Kevser hat gesagt…

Selam canim,
firin posetiyle soruna gelince, benim aldigim paketin üzerinde posetleri bagladiktan sonra 3 yerinden sivri birseyle ben bicakla deldim. Pisme esnasinda bu posetler ama balon gibi sisiyorlar ama korkutmasin seni, o hava akimiyla zaten pisiyor sebzeler ve etler.

Umarim yardimci olabilmisimdir, sana da yarin icin kolay gelsin, insallah güzel bir sonuc alirsin sende.

Selamlar ve öptüm canimcim..

Gülden hat gesagt…

CANIM YAAA...BITTIM BIR KEZ DAHA BÖYLE GÜZEL SALATALAR OLURMU YANI,BU SAATTDED AGIR GELMEZDI BIR TABAK YERDIM.HANGISI OLURSA OLSUN FARKETMEZ.HEPSI BIRBIRINDEN GÜZEL GÖRÜÜNÜYOR TATLIM:
Yorumun icin tesekkürler,cok iyisin:)))

Asiye hat gesagt…

Öncelikle ziyaretiniz için teşekkür ederim. iyi ki geldim bu salatalar tam benlik. Süper, olmazsa olmazlarımdan, hepsini deneyeceğim. elinize yüreğinize sağlık..

yeşim hat gesagt…

canım salatalar birbirinden harika
tam rejim için ideal tam benlik her an da güzel
ellerine sağlık
sevgiler

Selma hat gesagt…

Sevgili Oznur ablacim salatalar gokkusagini animsatiyor rengarenk hepsine leziz goruniyor ellerine saglik...bende yemekten cok aksam salata yerim ozelikle semizotu salatasi en sevdiyim salatalar arasindadir senin kinin tadina baktim gidiyorumm..sevgiler..

serap uzun hat gesagt…

salatalar harika olmuslar ben nohutlu ve semizotluyu alayim favorilerim.:) ellerine saglik canim sayfan harika lezzetlerle dolu.
sevgilerimle.

Anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, ellerine saglik cok güzel 4 salata bir yanda cicek gibi acmislar gercek. Harika, sevgiler...

Anonym hat gesagt…

Canım arkadaşım, salataların hepsi harika. Ellerine sağlık.
İnsan bu renk çümbüşünü görünce tabii şiir yazar. Az bile yazmışsın. Ben de salatasız olmaz diyenlerdenim.
Güzel bir hafta geçirmeni diliyorum.
guldenelkan.blogcu.com

Gülden hat gesagt…

Canim keske yakin olaydinda sana yapip tadtdiraydim vakfikebir ekmeginide,pidesinide.Canim dene bir pazar sabahi kahvalatina-Hem doyurucu hemde süper lezzette.
Emin ol ailen senden sikca ister bunlardan sonra.
TESEKKÜR EDERIM CANIM YORUMUN ICIN.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin