Dienstag, 26. Februar 2008

PORSELEN DEMLIK CAY ETKINLIGI;MINIK CIKILOTALI PASTACIKLAR


Ev sahipligini sevgili papatya68 zin,yaptigi etkinlige bende minik cikilotali pastaciklarla katiliyorum,papatya'cim davetin icin tesekkür eder kolayliklar dilerim

3 yumurta
1 cay bardagi süt
80 gr sütlü cikilota,veya sütlü küvertür
100 gr margarin1 bardak seker
1 paket vanilya sekeri
1 paket kabartma tozu
1 portakal kabugu rendesi
2 kasik kakao ,alabildigi kadar un

kremasi icin,200 ml sivi krema(sahne)
200 gr quark(labne peynir)
200 g creme fraiche ,labne peynirinden daha yagli bir süt ürünü türkiyede vardir belki
2 paker vanilya sekeri
1 paket kremsertlestirici(sahne steif)
1 cay bardagi seker

Yumurta sekerle cirpilir,yumusak margarin eritilmis cikilota kakao ve diger malzemeler ilave edilir cirpilir,unla kabartma tozu beraber eklenir kasikla karistirilir,yaglanmis kare veya yuvarlak tepsiye hamur yayilir.isitilmis 180 derecede kek icini cekinceye kadar pisirilir
Kek soguyunca bardakla yuvarlak sekilde kesilir.

Kremasi icin, sivi krema mikserin yüksek devriyle koyulasincaya kadar cirpilir, quark,creme fraiche vanilya sekeri ,seker, ilave edililerek mikserlenir,son olarak kerm sertlestirici eklenerek koyulasincaya kadar cirpilir.kremayi önceden hazirlayip buzdolabinda bekletin daha bir koyu kivam alacaktir.
Yuvarlak kesilmis kekleri ortasindan kesin,aralarina kremadan kasikla koyun ,kestiginiz ikinci keki üstüne kapatin. Yine kremadan kekin üstüne koyun,üstüne istediginiz meyveyi koyarak buzdaolabinda 1 saat bekletin.Ben evde cilek oldugu icin cilek kullandim.

Kommentare:

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurcumm, harikaasınnnn..Tam benlik bunlar canımcımmm..Ellerine sağlık, benim yerimede ye bunlardan :))
Öpüyorum seni..

www.edasuner.com hat gesagt…

Süper leziz ve sevimli :)

papatya68 hat gesagt…

SELAM BACIM GÜZEL TARİFİNİ ALDIM YAYINLIYORUM ALLAH RAZI OLSUN KATILDIĞIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER ELİNE SAĞLIK ÇOK ŞIK OLMUŞ EMİNİM LEZZETLİDE SEVGİLELE KAL CANIM

ezgi uğurlu hat gesagt…

canım tabakta pastacıklarda çok şık görünüyor.nefis bir lezzet olmuş.ellerine saglık kocaman sevgiler

Neşeli Sesler hat gesagt…

Minik pastaların çok sevimli görünüyor.
Ellerine sağlık
Sevgiler

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam arkadaşım...bu minik şeyler çook lezzetli görünüyor..bide çilekliiii...harika..eline saglık canım..sevgiler.

Anonym hat gesagt…

bu pastaciklari ben yerim yerim
hatta yemeye kiyamam vitrine koyarim:))

ellerine saglik canim

www.yenitadlar.blogcu.com

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim ne kadar harika görünüyor,gönlüm acildi.Cok harika olmus.Böyle kücük süslü lezzetliri cok begenirim.Ellerine salgik canim,harika.Afiyetler olsun canim,öptüm.

tees hat gesagt…

çok güzel ve lezzetli görünüyorlar ellerine sağlık.
www.tees.blogcu.com

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

Hımmmmmm çook nefis görünüyorlar, hele çilekler, ellerine sağlık...

Aynur hat gesagt…

minik minik ne guzel ama zahmetlidir minik seyler herzaman buyuklere oranla.ama nefisdir

ellerinize saglik

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

hayatsu hat gesagt…

gel yaptığımız tatlıların kalanlarını değişelim bari....eline sağlık.pastacıklar nefis görünüyor.ben pastaları çok severim ama ne zaman pasta servisi yapacak olsam,her yerime bulaştırırım.böyle tek tek olunca kesme derdi de olmaz.aklınla bin yaşa

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Öznur bu ne hız ya.Bir etkinliğe ucundan yetiştim zaten.Neyse bunun içinde bir pasta tarifim var hazırda ekleyeceğim inşallah.O akşam sana yazdıktan sonra bektım etkinliğin son saatleri yolladım hemen sağolsun arkadaş hemen yayınlamış.Pasta tam tahmin ettiğin amaç için hazırlanmıştı.Bu arada Emir paşanın kindide kız arkadaşı var adıda ELENI.Bu sabah elele girdiler içeri biz kızın annesi ile bakakaldık arkalarından.Neydi o film yabancı damat işte bizdede yabancı gelin durumları var. Kız arada bizimki ile oynamıyormuş diye çok bozuluyor.Eve gelince yorgunluktan en az 2 saat uyuyor akşam üstü kalkıyor.Kindi çok iyi geldi bizimkine.Sevgiler.

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum,

Bu tek kişilik pastalara bayıldım ben.
Senin de hayatın ismin gibi neşeli geçsin hep.

Sevgilerimle.

defneylebirlikte hat gesagt…

çok çok çok şrinler,bir o kadar da lezzetli olmuşlar canım.eline sağlık..

sevimin sayfasi hat gesagt…

canim cok sirinler
sunumda harika
ellerine saglik

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

çok şirin ve leziz görünüyorlar canım ellerine sağlık sevgiler

sofraozlemi hat gesagt…

bende bayıldım bunlara..
tek kişilk pastalar ama ben hepsini yiyebilirim:)
ellerine sağlık cnm..

semra mutfakta hat gesagt…

Ellerine sağlık.şirin olmuş.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

baharcicegim ellerine saglik mini mini pek gzel olmus bu pastalar sunum goruntu mukemmel ben bir tanesini aliyorum afiyetle yiyecegim:)
sevgilerimi gonderdim canim kendine cok iyi bak Allaha emanet ol.

http://ballkabak.blogspot.com/ hat gesagt…

ellerine sağlık ohh at ağzına bitane olsun bitsin ellerine sağlık

yemegimle hat gesagt…

canim ben bu pastayi tarladan topladigim cileklerle yapacagim mutlaka ama onun icinde beklemelim 3 ay kadar:(,simdi satilan cileklerin görüntüsü var lezzeti yok adeta onun icin tercih etmiyorum hic,

Ama pastaciklar nefis bu lezzet kacirilmaz eminim ellerine saglik canim sevgiler...

sibel hat gesagt…

ellerine sağlık çok güzel görünüyor sevgiler

Papatya Prenses hat gesagt…

Ama bunlar çok şeker olmuşlar:)Ellerine sağlık canım. Hayırlı günler

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Çokkk güzel ve şık olmuşlar bayıldım.Artık zamanı geliyor bundan sonra çilekler çıkacak.Her tatlıya çileği çok yakıştırıyorum.Ellerine sağlık canım öpt...

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

canım baharımmm bahar çiçeğim ellerine sağlıkkkk nefisin üstünde nefis olmuş....ayyy dibim düştü görüntüyü görünce:))) çok öpüyorumö sevgilerimle

yeşim hat gesagt…

yani ağzımın suyu aktı aktııı
öyle iştah açıcı ve güzel ki
ellerine sağlık
kocaman sevgiler

nino hat gesagt…

canim nefis olmus ellerine saglik

yesildomates hat gesagt…

canım yaa bu pastacıklar çok ama çok güzel olmuşlar..insan bir tanesiyle doymazki..yedikçe yiyesi gelir:))

arkadaşım ellerine sağlık..etkinliğe yakışır güzel bir tarif olmuş..öpüyorum..görüşmek üzere...

hilal kaya hat gesagt…

canım yorumun için çok teşekkürler, blogu kapattım sadece ben takipteyim:)) sevgiler canım bu arada bu pastacıklar nefis olmuş aldım bi tane:))

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

canim bayildim bayildim bu minik pastaciklara harika tek kelimeyle enfes nasilda guzel yapmissin kiyamam yemege beeen vallahi çok guzel tarifi aldim tesekkurler canim benim optum seni

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

CANIM BENIM YORUMUN ICIN TESEKKÜR EDERIM TATLIM.GERCEKTEN COK GÜZEL LEZZETTEYDI BITTI BILE COKTANNN.
SEVECEGINDEN EMINIM:
IYI GECELER CANIM BENIM:)))

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum pastacıklar vallahi harika görünüyorlar. Ellerine sağlık canımcım. Aşağıdaki görüntülerde çok güzel. Sevgiler, iyi hafta sonları..

nino hat gesagt…

canim kopuk tamamen sonmuyor tabii ama genelde hemen servis yapmak gerekiyoro halini sonra kaybediyor

disal hat gesagt…

canım baharçiçeğim.....

minik pastaların harika görünüyor....

dediğin peynirlerden ben hiç buralarda görmedim...büyük marketlerde belki vardır ama büyük markette bizde yok.....

ellerine sağlık canım...görüntülere bittim....

hdidem hat gesagt…

ellerine sağlık canım çok şirin olmuşlar eminim tadıda nefistir hayırlı cumalar güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle öptüm sevgiler

kizilciksurubu hat gesagt…

Harika bu pastaciklar,bayildim görünüslerine.Ellerine saglik canim.

sefertasi.blogcu.com hat gesagt…

Selam canım benim,
Bu şirineleri insan yemeye kıyamaz ki;))Nefis ellerine sağlık
Müsaade ne demek mutlu oldum linklerine eklediğin için ...
hayırlı cumalar arkadaşım:))

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

Canım destek yorumun için çok teşekkürler, iyi ki varsın...

özlem hat gesagt…

canım ellerine sağlık..nefis..nefis....

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Sorma canım işimiz var bu oğlanla daha neler çıkaracak başımıza bakalım.Bugün baktım pek yüz vermedi kıza.Karikatür gibiler edi ile büdü.Mutlu hafta sonları

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım kaç gündür uğrayamadım biraz raharsızdım tansiyonla boğuşuyorum bu ara çok yüksek arkadaşlarıda ziyaret edemiyorum dün hastanelik oldum büyük tansiyon 21 küçük 14 tü kalbe zarar vermeye başlamış kusura bakma canım pastaların o kadar güzelki ellerine sağlık canım benim sevgilerimle hayırlı hafta sonları diliyorum canım

mutfaktayim hat gesagt…

Ellerine sa�l�k can�mc�m nefis g�r�n�yor umar�m banada kalm�t�r :)

Sevgiler...

Anonym hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK,HARİKAAAAA,SİZLEREDE AFİYET OLSUN.
OHHBE

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin