Montag, 3. März 2008

DEREOTLU YOGURTLU PATLICAN

Patlican oturtmasi yapmistim,buzdolabinda 1 tane patlican kalmis sebzelerin arasinda görmemisim.Bir tane patlicanla ne yapilir bende kizarttim üstüne sarmsakli dereotlu yogurtla sos yaptim. Patlican sünger gibi yagi cok cekiyor,herne kadar kagit havluyla yagini cektirsem bile.

Patlicanin kabugunu kemer seklinde soydum,tuzlu suda cok az beklettim.Kagit havluyla patlicanlari kuruladim.Yuvarlak dilimler halinde kestim,kizdirilmis yagda arkali önlü kizarttim.Tabaga kagit havlu serdim patlicanlarin yagini cekmesi icin,bir kase yogurda bir dis sarimsak ince kiyilmis dereotu tuz ekledim ve yogurdu cirptim.patlicanlarin üstüne bir kasik yogurtlu sosdan koydum.Kizartma bizim evde cok az yapilir cok sevmeme ragmen,malum cok yagli oldugundan nedense cok sevilen seyler hep kalorili oluyor.

1 patlicandan ancak bu tabaktakiler cikti yanina patates topcuk krokette kizarttim bereketli oldu


Kommentare:

Merr hat gesagt…

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim harika yapmisin patlicanlari,cok severim böyle.Hele patatesler sahane olmus.El yapimi daha lezzetli olur elbette.Ilk önce lokma tatlisi sandim,ne alaka patlicanla dedim:)amaa ablamiz yanina patates koyarak tam 12 den vurmus.Ellerine saglik canim.Sevgilerimi gönderiyorum canim.

disal hat gesagt…

harika ....tek patlıcan ve güzel bir salata....ya da aparatifmi denir....

neyse...ellerine sağlık... nefis olmuş....

bu fikri değerlendireceğim......

çok öptüm canım...

ezgi uğurlu hat gesagt…

CANIM ÇOK ŞIK GÖRÜNÜYOR BUNLARRRR.ELLERİNE SAGLIK KOSKOCAMAN SEVGİLERRRR

yeşim hat gesagt…

akıllı kadınsın belli hemde pratik çok da güzel olmuş
ellerine sağlık
sevgiler

hayatsu hat gesagt…

maşallah arkadaşıma tek bir patlıcanı bile yemek yapmışsın.eline sağlık.ben olsam patlıcanla karşılıklı bakışır dururduk:)))

Papatya Prenses hat gesagt…

Kroketlerin çok sevimli olmuş:) Patlıcanlarda ye beni diyor hani:)
Ellerine sağlık canım.
Sevgilerr

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam..patlıcan ve patates ...harika görünüyor..elinize saglık..sevgiler.

mucizembenibul hat gesagt…

emeğine sağlık canım
bende diet etkinliğine tar,f verdim bakalım nasıl bulacaksın

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim ne tatlı bir görüntüsü var patlıcanların..olsunda neyli olursa olsun eline sağlık canım..kaptım beşini.

Feyza Fidan hat gesagt…

Bayıldım bunlaraaaa..Hem patlıcanı hem patatesi oldum olası severim, öyle güzel bir ikili olmuşlarki yanyana harika :)) Ellerine sağlık Öznurcum..
Öpüyorum seni...

sarımutfak hat gesagt…

ne güzel olmuş patlıcanlar böyle ellerine sağlık
sevgiler

butterfly hat gesagt…

Canım o son patlıcanı ne güzel değerlendirmişsin öyle:). Ellerine sağlık, çok lezzetli görünüyor.
Sevgilerimle..
aslı

Aybike Ceylan hat gesagt…

Ellerine saglik Bahar'cigim,
Cok guzel olmus, asagida ki toplantida cok hos..
Sevgiler

defneylebirlikte hat gesagt…

harika bir görüntüüüü.eline sağlık canım.ah şu patlıcanla ne leziz yemekler oluyor.eline sağlık..

yemegimle hat gesagt…

canim cok kolay ama bir okadarda lezzetli görünüyor patlicanlar ve patatesler ellerine saglik...

emineninemekleri hat gesagt…

Öznurcum, canim yorumun icin coooooooooooooooook sagol beni yalniz birakmadigin icin. Ayrica patlicanin her tütüne bayilirm, ellerine saglik.

Sevgilerimle....kocaman öpüyorum
Emine

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

OYYY OYYYY OYYYY.Ben bir patlican obur olarak hepsini yiyebilirim baharcigim eline saglik.Ne güzel olmus dereotlu yogurtlu.Muhtesem yaniiii:))
Canim kurabiyelerime sendende onay almak güzeldi,tesekkür ederim bidenem.
IYI GECELER DILERIM.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

patlıcan kızartmasına bayılırım bende harika olmuşlar canım ellerine sağlık aldım bir tane:) sevgiler

hdidem hat gesagt…

zaten kızartmayı severim:)) patlıcan dereotu yoğurt süper üçlü ellerine sağlık canım öptüm sevgiler

semra mutfakta hat gesagt…

Çok şık bir aperatif olmuş,ellerine sağlık cnm.çoook severim ben kızartmayu:(

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum bayılırım yoğurtlu patlıcana. Her ne kadar kışın yapmasamda nefis görünüyor. Patateslerde süper yakışmış yanına. Ellerine sağlık canımcım. Sevgiler..

Aynur hat gesagt…

Patlicani bende cok seviyorum ama dedigin gibi cok yag cektigi icin pek yapamiyorum.cunku patlicanin tadi ancak kizartildiginda var.diger turlu nedense yemek bile yapilacaksa önce kizartilir yoksa tadi cikmiyor bence :) o yuzden bende cok nadir yapiyorum yada haslayip misir unlu tavasini yaparsam oda yagsiz oluyor digerine nispeten.

ellerinize saglikk

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

www.ayyachat.blogspot.com

pastacirapunsel hat gesagt…

Görüntü muhteşem:)) Dediğin gibi bir de çok kalorili olmasalar:)) Ama olsun, patlıcanı oldum olası severim, kızartmasına da bayılırım...

Ellerine sağlık canım,

Kocaman sevgiler...

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

Ne güzel aperatif olmuş, görüntü muhteşem, canım ellerine sağlık...

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharımmmmmmmmmmm bahar çiçeğimmmm harika olmuş sunumun yaa bayıldım valla yaza kadar inceliyimde bende yapıyım bu süslü kızartmalardan....ay pek güzel olmuş ....valla bayıldım..tadıda nefistir..şu tabağı öğle yemeğim için alsam nolur ...nütfennnnnnnnnn:)) hade öpüyorum seni kendine ey bak...sevgülerümle....

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... hat gesagt…

Patlıcanı çok severim bu hali de nefis görünüyor canım ellerine sağlık.
Sevgiler…

Betül hat gesagt…

Patlıcan ve yoğurt, bayılırım. Çok da şık hazırlamışsın, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Cafe Gusto hat gesagt…

1 adet patlıcan ancak bu kadar güzel ve şık değerlendirilir.Ellerine sağlık..sevgiler...

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

aperatif olarak çok SIK olmus canim enfes bayildim valla tek patlicanla harika yapmissin eline saglik canisi guzel bir aksam dilerim optum

diyalogyemekleri hat gesagt…

güzel olmuş,patlıcnların sunumu..çok beğendim,yogurdu öylece boca etmemiş,ince ince döktürmüssünüz,bir zerafet sezinledim..ellerine saglık.slmlar.

Kevser hat gesagt…

Canim,
iste geldim burdayim, yine aranizdayim, son günlerde mecburi olarak blogumu ihmal etmistim ama artin yine eskisi gibi daha da aktif olmaya calisacagim.

Sende de nefis patlicanli bir lezzet varmis, patlicanin her hali beni mesteder, ellerine saglik, yogurtlusu da pek bir güzel olmustur.

Selam ve sevgilerimle..

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

harika olmuş patlıcanlarda patates krokette ellerinize sağlık

sevgiyle kalın

http://ballkabak.blogspot.com/ hat gesagt…

Sunumun çok hoş olmuş hayatım ellerine sağlık

Anonym hat gesagt…

ellerine kollarına sağlık.sevgiyle kal canım benim...
mutfakgunesi.blogcu.com

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Patlıcanı okadar çok seviyorum ki ne olsa hayırdemem.Ellerine sağlık canım harika bir lezzet olmuş öpt...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin