Sonntag, 16. März 2008

DIYET ETKINLIGI

Sevgili Yaren,Dilek,Aynur,Ayse bir olmuslar kilolara savas acalim demisler ve haydin hanimlar diyete diye diyet etkinligi baslatmislar.Simdiye kadar hic diyet yapmadim ama hep dikkat ettim,zaman buldukca ormanda yürüyüs yapmaya gayret ediyorum,,yüzmeye gidiyorum, havalar isindiginda bisiklet sürüyorum.cayi kahveyi sekersiz icmeye basladim asitli icecekler icmiyorum ,,günlük yasantinin kosusturmasi derken diyet yapmaya gerek duymadim, ama yas ilerleyince yine böyle kalirmiyim orasi mechul.Diyet tariflerine burdan ulasabilirsiniz http://ayyachat.blogspot.com/
Bende 3 tarifle katiliyorum,izgara somon,brokoli salatasi,greyfurt, diyet yogurtu
Diyetlerde et olarak balik tavuk eti tavsiye ediyor diyetisyenler,baligi,da diyet yapmayanlarda haftada bir kez yemeleri cok saglikli.

2 somon fileto
2 yemek kasik siviyag
karabiber,tuz
Somon filetoyua siviyag karabiber tuz karisimi sürülür,isitilmis firinin izgarasinda kizarana kadar firinlanir.


500 gr brokoli
2 adet havuc
limon,siviyag,
Brokoli kücük ciceklere ayrilir,havuclar ortadan ikiye kesilir, uzun ince tekrar kesilir.Tencerede brokoli ve havuclar cok az haslanir fazla yumusamadan ocaktan alinir.Suyu süzülür,buharda haslama daha iyi olur.Cok az siviyagla limon suyu gezdirilir yada sade haslanmis olarak yenir.

Diyetlerde ara ögünlerde meyve yenmesi tavsiye olunuyor kalorisi düsük yogurtla greyfurt kombinesi acliginizi bastirarak vücudun vitamin ihtiyacini karsilamis olacaksiniz.
2 greyfurt
200 gr %1 yagsiz yogurt,diyet yogurdu
greyfurtlarin kabugu soyulur,dis yüzündeki beyaz kisimlarda cikarilir,incecik dilimler halinde dogranir.yanina istenirse diyet yogurtuyla yenir.Istenirse yogurtun üzerine tarcinla kahverengi seker serpilir.
Hepinize kilosuz saglikli günler dilerim arkadaslar.
Ara ögünlerde hem meyve hemde kalorisi az yogurt yemek acliginizi basitirir



Kommentare:

Aybike Ceylan hat gesagt…

Bahar'cigim,
Ellerine saglik, her biri birbirinden guzel.

Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan hat gesagt…

Tariflerinin hepsi cok guzel gorunuyor. Ben bir akdenizli olarak somona uzun sure alisamadim. Fakat okula gittikten sonra somonu da sevdim. Eger uygun bir sekilde pisirilirse somon da en az kucuk akdeniz baliklari (mesela cipura) kadar lezzetli olabiliyor. Diyet icin saglik icin gercekten harika bir balik. Eline saglik

ezginin mutfağı hat gesagt…

canım hepsi bir birinden şık görünüyor ellerine saglık canım sevgiler

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Sevgili Öznur, ellerine sağlık, döktürmüşsün :) Biz somona bayılırız, özellikle de füme olarak.. Fakat ızgara olarak hiç pişirmemiştim, mutlaka deneyeceğim.. Greyfurt ve yoğurt ikilisi de çok değişik, hiç duymamıştım,senin keşfin mi?

kizilciksurubu hat gesagt…

Diyet etkinligi icin cok güzel tarifler varmis burda..Somon baligini cok severim,böyle az yagda pisirilmis olmasi sahane bir fikir olmus.Hazirladiklarinin hepsi cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik canim.Iyi haftalar.

Aynur hat gesagt…

Ohh masallah etkinligimize epey bi katkida bulunmussun:) Hepsi süper olmus

ellerine saglik

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

canım
çoook teşekkür ederim katılımın için somonda brokolili salta da nefis görünüyor.Ellerine sağlık

mutlu haftalar
sevgiyle kal

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam..tam benlik bir tarif.çok nefis görünüyor balık..brokoli salatası yapayım bugun bende :))
eline saglık canım.sevgiler

disal hat gesagt…

bende senin gibi dikkat ediyorum sadece.....

senin şu orman yürüyüşlerine hayranım....keşke bende yürüsem ne iyi olur.....

ellerine sağlıık.....nefis görünüyor hepsi....

Anonym hat gesagt…

ellerine saglik canim
hepside birbirinden lezzetli birbirinden gzel sunulmus tatlar
size afiyet olsun....

www.yenitadlar.blogcu.com

hayatsu hat gesagt…

ben de sigarayı bırakınca ilk kez diyet yapmak zorunda kaldım.çok zor bişeymiş gerçekten.tariflerini not ettim.bundan sonra çok işime yarayacaklar.eline sağlık

emineninemekleri hat gesagt…

Öznurcum, canim süper olmuslar. Ellerine gönlüne saglik canim benim.............

Kocaman öpüyorummmmmmmmmmmm
Emos

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurcum üçüde birbirinden enfess bu tariflerin, hele greyfurtları sunuşuna bayıldım..Yoğurtla hiç denememiştim valla...Ellerin dert görmesin canım benim..
İyi haftalar, öpüyorum kocaman...

www.yemedeyanindayat.blogcu.com hat gesagt…

mrb
harika bir menu olmuş...nefis bence..helede şu an dieete olan ben için...
balık ne güzel renk almış brokoli salatası ne kadar canlı ve greyfurtlar ekşide olsa yoğurtla muhteşem olur...ellerinize sağlık..

hdidem hat gesagt…

diyetten bıkmış biri olarak resimleri görünce bir an duraksadım nefis görünüyorlar mm ellerine sağlık sevgiler

http://akasyakokusu.blogspot.com/ hat gesagt…

ayyy baharım çiçeğim öznurum..bana diyene baakk..kız utandım ben bu şölenlerin karşısında..ayy ellerine sağlık hepside birbirinden nefis tatlar yaa..greyfurtu bilirim ama evde kimse yemez tadı buruk diye..ne diyim elceğizlerin dert görmesin keseniz bereket dolsun sağlıklı ve mutlu bir haftan olsun canım benim.
aaaamiiinn....

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

canim benim ellerine saglik etkinlige yakisir tarifler olmus diyette oldugum için ben hepsini birden aldim muhtesem çunku ayirt edemem opuyorum seni ve mutlu haftalar dilerim.

disal hat gesagt…

canım arkadaşım bune marifet..maşallah döktürmüşsün yine...

ellerine sağlık..greyfurt salatası herhalde ..adını göremedim..ama harika görünüyo..

öpüyorum..görümek üzere..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

hepsi birbirinden lezzetli ve sağlıklı olmuş canım tam diyete yakışır biçimde:) ellerine sağlık öpüyorum kocaman sevgiler

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim neler yapmisin senböyleee ,ay canim benim ellerine saglik.Hepdise gercek anlamda saglikli ve vitaminli.Etkinlige verdigin destekten dolayida cok tesekür ederim.Ablacim birsey daha ekleyeyim ,biz etkinlik icin özel bir blog actik ve tüm tarifler o blogta 01.04.08 de yayinlanacak.Ama elbette ayyachatte yeni etkinlik blogumuza link vercez.Tekrar tesekürler hamarat ablam benim.Sevgiyle kal,öptüm canim.

yildiz hat gesagt…

Baharcicegim,ellerine saglik.Hepsi birbirinden nefis ve de saglikli gözüküyor.
vallahi benim de birzamanlar kilo problemim yoktu ama,canim arkadaslarimin sayfalarini gezerken bu da güzel olur,bu degisik birsey yapalimda yiyelim diye diye birkac kilo fazlaligim oldu.Bu aralar biraz dikkat etmem gerekiyor.Kendine iyi bak,sevgiyle kal.

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

KIZ BU MAMALARI GÖRDÜKTEN SONRA BENIM CANIM DIYET YAPMAK ISTEDI INANKIII.NASILSA DIYET YAPANLAR,BIZIM KALORI BOMBASI TARIFLERIMIZI YIYEMIYORLAR.DIYET YAPMAYANLARDA BU MAMALARI YIYEMESINLERKI,INSANIN CANIDA DIYET YAPMAYI CEKSIN YANIIII.
YASAKLAR ILGI CEKERYAAAAA...BIRIDE BU YASAGI KOYSA DIYET YAPAN YAPANA OLMAZMIYDI HANI???
ELINE SAGLIK CANIMMMM.

defneylebirlikte hat gesagt…

böyle diyete can kurban canım.balık beni mest etti ve de brokoliyi de çok severim zaten.mmm nefis.greyfurt ilginç geldi ama denemeye değer sanırım.ellerine sağlık arkadaşım..

defneylebirlikte hat gesagt…

yorum gitmdi gibi geldi bana o yüzden bir daha yazcağım canım.tariflerin birbirinden leziz.ellerine sağlık.

Beyhan hat gesagt…

Öznur'cuğum ellerine sağlık canım.Tam benlik tarifler:))

yesildomates hat gesagt…

canım arkadaşım ne güzel şeyler yapmışsın..

diyette olan herkesin yapabileceği harike yamekler ve salatalar..

ellerine sağlık..kocaman öpüyorum...

semra mutfakta hat gesagt…

bahar'cım özellikle greyfurtlu tarifin çok farklı geldi bana ,hepsi birbirinden leziz ellerine sağlık.

Betül hat gesagt…

Hepside çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.
Bu arada, mandalinalı zeytinyağı, taze mandalina, kabuklarıyla beraber ve zeytinlerle aynı anda presleniyor, yani yağcılık deyimiyle aynı anda sıkıma giriyor. Birlikte sıkıldığı için de meyvedeki tüm değerler ve lezzet de zeytinyağına karışmış oluyor, hem de bulanık olmuyor.

Sevgilerimle.

anneminkiziyim hat gesagt…

merhabalar canim ellerine saglik, bu cok cesitli yemeklerle etkinligimize katildigin icin cok tesekkürler, hepside birbirinden lezzetli ve tam diyetlik tarifler, insanin hemen diyet yapmasi geliyor, sevgiler...

hdidem hat gesagt…

Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..

sevimin sayfasi hat gesagt…

öznürcum hepsi birbirinden lezzetli olmus
ellerine saglik canim

disal hat gesagt…

canım arkadaşım kandilin mübarek olsun.....rabbim bu günü en güzel şekide geçirmeyi nasip etsin inş....

zerrin - misss hat gesagt…

Baharım,
üç tarifte birbirinden güzel. Ben somona bayılırım.. :) gönlüm onda kaldı..

Ellerine sağlık hayatım..

Öpüyorum

www.misssgibi.com

Schatz Insel hat gesagt…

canimcim günaydin diyetyemeklerin nefis gözüküyor ellerine saglikafiyet olsun güzelcigim kandiliniz müarek olsun öptüm

Aynur hat gesagt…

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..

www.aynurdantarifler.blogspot.com

kizilciksurubu hat gesagt…

Kandilin mübarek olsun canim.

eceninsihirlimutfagi hat gesagt…

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Canım
mevlid kandilin mübarek olsun
kurtuluşumuza vesile olsun inş.
sevgiyle kal

akasyakokusu hat gesagt…

Bugün Peygamber efendimizin doğduğu gündür. Peygamber efendimiz yılında rebiül evvel ayının gecesi doğmuştur. Her yıl bu günde müslümanlar peygamberimizin dünyaya gelişini dualarla anarlar. Bu gece eller semaya kalkar, yürekler yaratana onun için açılır. Kandiliniz mübarek olsun.

http:/hunerlieller.net hat gesagt…

GUN VARDIR, BIN YILDAN UZUN GELIR BIZE. BIR YIL VARDIR BIR GUNDEN KISA GELIR BIZE. BIRE BIN YAZILAN BU GECEDE DUA EDELIM RABBIMIZ'E
HAYIRLI KANDİLLER....

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim kandilin kutlu olsun ,tüm güzel dualarimiz kabul olsun insal.

emineninemekleri hat gesagt…

yusuf-un kuyuda,musa-nın nur dağında yakup-un göz yaşlarında HZ MUHAMMEDİN hıra dağında yaptığı tüm dualar size rehber olsun..hayırlı kandiller

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Allah'ın adıyla başladığınız her işinizde başarılar dilerim. Kandiliniz mübarek olsun.

yesildomates hat gesagt…

dualarımızın kabul olması dileğiyle...gecemiz mübarek olsun....allah doğru yoldan ayırmasın...

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Mübarek Mevlid kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim.
Ellerine sağlık,hepsi birbirinden nefis tam diyetlik tarifler olmuş.

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

bahar çiçeğim ellerine sağlık harika olmuş hepside...hayırlı kandiller sevgilerimle öpüyorum

Feyza Fidan hat gesagt…

Canım Öznurum, kandilin mübarek olsun...Allah'ım hepimizin dualarını ve ibadetlerini kabul etsin inşallah,
Öpüyorum...

Nilay Cinisli hat gesagt…

Canım,
Mubarek Mevlüt kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını tüm kalbimle dilerim...Kucak dolusu sevgiler

Anonym hat gesagt…

Ellerin semaya, dillerin duaya, gönüllerin mevlaya yöneldigi bu mübarek geceni kutlar, hayirlara vesile olmasini dilerim.

Sevgiler

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Sevgili Öznur,
kandilin mübarek olsun, duaların kabul olsun..

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

Canim ziyaretine cok sevindim,cok sagol.Mübarek mevlit kandilini kutlar,hayirlara vesile olmasini dilerim.

aslı kaya hat gesagt…

Dyet tariflerin çok güzel ellerine sağlık....Kandilin mübarek olsun canım..Sevgiler....

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim mailini aldim ve destegin icim cok tesekür ederim canim,sevgiyle kal.

hayatsu hat gesagt…

geçmiş kandilin kutlu olsun.sevgiler

Papatya Prenses hat gesagt…

Üçüdü birbirinden nefis olmuş canım,ellerine sağlık.
Ama canım balık istedi:))

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

ah ben 10 yıldır falan tombul tombalağım ve hep diyet yapmamgerek. Yapıyormusun dersen de , ara sıra işte yaz yaklaşırken. Somona bayılırım ama tereyağda:((. Şimdi gidip bakayım verdiğin linkteki tariflere. Sevgiler bıraktım

http://ballkabak.blogspot.com/ hat gesagt…

Hepsi birbirinden güzel olmuş ama ben brokoliyi alayım kendisine bayılırım da.Ellerine sağlık

nino hat gesagt…

ellerine saglik enfes gorunuyor canim kandilin mubarek olsun

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin