Donnerstag, 20. März 2008

PASTAKOLIK ETKINLIGI VE EN GÜZEL PASTA ETKINLIGI



Sevgili arkadaslarim burda iki hafta paskalya tatili basladi,bizde bir haftaligina tatile gidiyoruz.Bir hafta sonra görüsmek üzere,hepinize saglikli mutlu bir hafta dilerim.

Sevgili Özleminpastacafesi,nin ev sahipligini yaptigi pastakolik etkinligine bende havuclu portakalli pastayla katiliyorum.Sevgili özlem arkadasima kolayliklar dilerim,birbirinden degisik nefis tarifler ögrenmis olacagiz sayesinde.

Ikinci bir etkinlikte sevgili Sevilin birdemliksohbet ev sahipligini yaptigi en güzel pasta yarismasi,ben bir tarifle iki etkinlige katiliyorum cünki iki etkinliktede tatilde olacagim,bir pastayla iki etkinligede katilmak istedim.tarif sevgili güldenceninmutfagi,na ait,arkadasim harika oldu pastan tarif icin tesekkür ederim.Simdiden sahane nefis pastalar eklemis bile arkadaslar yarisma icin ,katilan arkadaslarin ellerine saglik hepsine basarilar dilerim




  • 2 Yumurta.ben 3 yumurtayla yaptim.
  • 1 Su bardagi rendelenmis havuc.ben 1 portakalin rendesinide ekledim.
  • 1/2 Su bardagi seker.
  • 1/2 Su bardagi ögütülmüs findik.
  • 1 Su bardagi süt.
  • 1 Paket vanilya sekeri.
  • 1 Paket kabartma tozu.
  • 1 Cay kasigi tarcin.
  • 2 Su bardagi un.

KREMASI ICIN:

  • 1 Su bardagi süt.
  • 1 Yemek kasigi un.
  • 1 Yemek kasigi nisasta unu.
  • 1/2 Su bardagi seker.
  • 1 Yemek kasigi tereyagi.

SÜSLEMEK ICIN:

  • 1 Su bardagi rendelenmis havuc.
  • 1 Havuc.(dogranip gül sekli verilecek)
  • 2 Yemek kasigi seker.
  • 1 Kivi.

HAZIRLLANISI:Bir su bardagi rendelenmis havucla dograyip gül sekli verdiginiz 1 havucu iki yemek kasigi sekerle düsük ateste suyunu cekene kadar karistirarak pisirip köseye birakin.

Önce yumurtayla sekeri cirpip sirayla en son un ve kabartma tozunu koymak üzere kek mazemelerini ekleyerek hamurunu cirpin. Kalp seklilli kek kalibini yaglayip un serpistirin. Hamuru kaliba dökün.180 derecede firinlayin.Soguduktan sonra kaliptan ters düz ederek servis tabagina alin.

Sekarle pisen havuc rendesinden kullanarak kekinizin köselerine itina ile kaplayin.Geriye kalan havuc rendesini pastanin göbegine kalp yapmak icin yine köseye alin.Cicek sekilli olanlari üzerini süslemek üzere ayirin.

Krema icin mazemeleri cirparak pisirin.Atesten almadan tereyagini ilave edip karistirin.Kekinizin üzerine bu kremayla kaplayin.Kremali katin üzerine ayirdiginiz havuc rendesiyle kalp sekli verin.

Bir kiviyi ince dilimleyerek köselerinden centik atararak cicek seklini verin.Pastanin üzerine dizin.Kivilerin üzerinede gül havuclari yerlestirip soguduktan sonra servise sunun.Afiyet olsun



Görüntüsü gibi tadida cok enfesti ,havucla portakal rendesi pastaya nefis aroma vermis.

Kommentare:

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

CANIMMMM ISMIMIN LINK RENGINI BEN BILE OKUYAMADIM ORDA HIC GÖRÜNMÜYOR TATLIM .LINKI BELIRLI YAPARSAN COK MENMUN OLURUM.
PASTAYSA SÜPER GÜZEL OLDU EMIN OLKI SEKERIM.KUTLUYORUM SENI BEN.
HAYATIM INSALLAH BU PASTAYLA DERECE ALIRSIN CÜNKÜ O KADAR COK GÜZEL YAPMISSIN.
ELLERINE SAGLIK BENDE VOK SEVINIYORUM TARIFLER BÖYLE GÜZEL UYGULANINCA:)))
SAYFANDA LINKIMIN BELIRGIN BIR SEKILDE GÖÜLMEYE HAKKI VAR CANIM,BAKSANA MUHTESEMMMMM YAAA SÜSLEME COK HOSUMA GITI.

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

CANIM TEKRAR BAKTIMDA COK MEMNUN OLACAGUM SITE ISMIMI BELIRGIN LINKLE VERIRSEN.CÜNÜ HIRSIZLAR COK VE BEN BÜÜN TARIFLERIMI YEMEK KITABIM ICIN BIRIKTIRIYORUM.TELIF HAKLARIM VAR COK SÜKÜR BU DURUMA KADAR GELDIM:)))
DARASI SIZLERIN BASINA CANIM.

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

CANIMMM COK TESEKK�R EDERIMM BITANEMMM,INSALLAH SEN BIRINCI OLURSUN BU PASTAYLA IKI YARISMADADA.ARTIK BEN ETKINLIKLERE KATILMIYORUM,CANIM YEMEK KITABIM ICIN TARIF�LERIMI �ZELLIKLE BIRIKTIRIYORUM.ZATEN ALIP YAPAN ARKADASLARDANDA COK TESEKK�R EDEREK BELIRGIN KAYNAK YAZISI RICA EDECEGIM CANIMCIM.�P�YORUM SENI.DUA ET BANA COK G�ZEL BIR YEMEK KITABI GHAZIRLAMA ASAMASINDAYIM.ARKADASLARIMA �ZEL IMZALI G�NDERECEGIM INSALLAH.

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

CANIMMM IYI TATILLER TATLIM,COOK COK GÜZEL EYLEN BOL ENERJI DEPOLA ÖYLE GEL OLURMUUU:)))

ezginin mutfağı hat gesagt…

Çok lezzetli görünüyor canım üstelikte çok şık olmuş ellerine saglık kocaman sevgiler

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Sevgili Öznur, ellerine sağlık, ne kadar şık bir pasta olmuş, çok güzel süslemişsin :) Ayrıca iyi tatiller dilerim..

sarımutfak hat gesagt…

slm
görüntü harika eminim tadıda güzeldir eline sağlık canım
sevgiler
iyi haftasonları

sevil hat gesagt…

hımmm harika olmuş tatlım hemen alıp yayınlıyorum güldencim zaten bir harikadır onun tariflerini demeyi bırak baktıkça kilo alıyorum ben :))
canı hemen alıp yayınlıcam şimdiden başarılar sevgiyle kal
sevil
http://birdemliksohbet.blogspot.com

nino hat gesagt…

ellerine saglik harika gorunuyor

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Pastan harika olmuş arkadaşım.Süslemede çok yakışmış tam etkinliğe yakışır cinsten olmuş.Ellerine sağlık...İyi tatiller dilerim öpt...

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam canım.pasta mukemmel olmuş..eline saglık.güzel bir hafta geçirmen dilegi ile...sevgiler.

Papatya Prenses hat gesagt…

Canım ellerine sağlık harika görünüyor. Süslemende çok şık olmuş.
İyi tatiller..

Betül hat gesagt…

Bahar'cığım, çok değişik ve şık bir pasta olmuş, ellerine sağlık. Mutlu ve sağlıklı bir tatil diliyoru.

Sevgilerimle.

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL hat gesagt…

PASTANIN GÖRÜNTÜSÜ SUNUMU SÜPER OLMUŞ...

HER İKİ ETKİNLİKDE BAŞARILAR DİLERİM...

ELLERİNE SAĞLIK... SEVGİYLE...

Zerrin hat gesagt…

Çok hşo süslemişsin canım ellerine sağlık...


forum sayfama ziyarete beklerim...sevgiler..

defneylebirlikte hat gesagt…

CANIM PASTAN MUHTEŞEM OLMUŞ GERÇEKTEN.GÜZEL DE RESİMLEMİŞSİN.ELİNE SAĞLIK.GÜLDENCİĞİMİŞ DE BURADAN TEKRAR KUTLUYORUM..İYİ TATİLLER..

Anonym hat gesagt…

çiçegim bu ne hos bir pasta aman allahim bayildim...harika bir goruntusu var canim begendim hemde çok, nasil da guzel suslemisin becerikli çiçegim, sana da iyi tatiller hayatim benim içinde gez, opuyorum hemde çoook.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

MUTFAKISTAN hat gesagt…

iyi tatiller canim pasta harika olmus ellerine saglik,sevgiler

SERAP hat gesagt…

Tebrikler.Cok güzel bir pasta olmus.Ellerine saglik.seker hamuru ile yapilan pastalar beni astigi icin ben ancak bu tür pastalar yapabirim.O yüzden favorimsin..

Melek* hat gesagt…

çok güzel olmuş yaa ellerin dert görmesiin nasılda uğraşmışın.

semra mutfakta hat gesagt…

nefis görünüyor,çok da şık ellerine sağlık.

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim ççook güzel olmuş..tadına bakmadan leziz olduğuna eminim..
ellerine sağlık demek gidiyosun ne zaman geliceksin peki.şimdiden boynumu büktüm ben:((
canım benim gönülünce doya doya bir tatil geçir emi..Allah c.c. ağız tadını bozmasın emi..
amin..

ikizlerinannesi hat gesagt…

selam canim
pastan süper olmus ellerine saglik vallahi bayildim ayricada iyi tatiller sana öptüm kendine iyi bak selamalar

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim süper bir pasta olmus,vallahi cok begendim,hemen gidip oy veriyorum canim benim,bol sans diliyorum sana.Ayrica kahvaltilik peynirli tarifindan yaptim ve birazdan yayinlicam,cok
sevdik bu lezzeti.Ellerine saglik canim,sevgiyle kal:)

Feyza Fidan hat gesagt…

Canım Öznurummm, bayıldım pastana vallahi, harika süslemişsin, tadıda mutlaka enfestir, ellerine sağlık canım benim, bu arada iyi tatiller, bolca dinlen..
Öpüyorum seni...

hayatsu hat gesagt…

ooo süper görünüyor.başına geçsem böyle güzel yapabilirmiyim bilmem.sana iyi tatiller

Aynur hat gesagt…

Rakibimsin:) O yuzden pastani cok övemeyecem ::))) Saka tabikide.bende katilmaya karar vermisdim aslinda ama tarifsiz olursa katilamiyormus bende aksilik degilmi tarif veremiyorum versem yanlis olur insanlari yaniltmak istemiyorum ev sahibide katil mutlaka dedi kiramiyorumda.belki bi tarif yazmaya caliscam ve katilacam bakalim

ellerine saglik gercekden nefis gozukuyor

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Ilker Erdem hat gesagt…

Canim pastan cok guzel olmus ellerine saglik. Ben bunu Guldenceninmutfaginda gordugumdede cok begenmistim. Sevgiler

sevimin sayfasi hat gesagt…

pasta cok güzel görünüyor
eminim tadida öyledir
ellerine saglik

yarismada basirilar dilerim...

yesildomates hat gesagt…

baharcığım pastan harika olmuş..bende çok yapmak istiyordum gülden ablamın pastasını..inş.yaparım..

canım sana iyi tatiller dilerim..öpüyorum..kendini özletme....

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

CANIM ELLERİNE SAĞLIK PASTA NEFİS GÖRÜNÜYOR
İYİ TATİLLLER

SEVGİYLE KAL

yildiz hat gesagt…

Canim,,,,ben bu yorumu yazdigim da sen tatildesin....Tadini cikar,umarim güzel geciyordur.
Pasta nefis,ellerine saglik.Insallah birinci secilirsin.Görüsmek üzere,sevgiler..

Mutfak Havlusu hat gesagt…

ne şirin bir pasta olmuş

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

muhteşem bir pasta olmuş canım inşlh sen birinci olursun ellerine sağlık..iyi tatiller çok öpüyorum görüşmek üzere

ebruakin hat gesagt…

Selam canım,
Pastan nefis görünüyor.
Ellerine sağlık.
İyi tatiller diliyorum.

Sevgiler...

TATLI DİYAR hat gesagt…

Son günlerde blogcular üzerinde bir nazar dolanıp duruyor, hastalananlar, ameliyat olanlar, bilgisayarına virüs bulaşıp bilgisayarı çökenler…Biz de (Sibel, Bilun ve Hülya) bir nazar etkinliği yapmaya karar verdik.Bu düşünceden çıktık yola…derken etkinliklerimizi ve dostluğumuzu sürdürelim istedik ve yeni bir blog oluşturduk: BİR FİNCAN KAHVENİN 40 YIL HATIRI VAR. Artık her ay bu blogda yeni etkinliklerle birlikte olacağız. İlk etkinliğimiz NAZAR ETKİNLİĞİ…Sadece yemek, pasta, börek de değil isterseniz sizin tasarımınız olan, kendi yaptığınız nazar temalı elişlerini, nazarlıkları, resimleri vb. de göndererek katılabilirsiniz etkinliğe, ama mutlaka kendi yaptıklarınız, özgün çalışmalar olmalı...

Etkinliğimizin son katılım tarihi 20 Nisan. Bu tarihe kadar hazırladığınız nazar konulu yemekler, pastalar , kurabiyeler ya da el işlerinizi (hatta bizim aklımıza gelmeyen ilginç tasarımlarınızı) adınızı, yaşadığınız şehir veya ülkeyi, blogunuzun adresini kahvefincani@gmail.com adresine göndermeniz yeterli. Ama 21 Nisan'dan önce kesinlikle blogunuzda yayımlamayacaksınız. Katılımcılar diğerlerinden etkilenmemeli...Kendi özgün tasarımlarını yaratmalı...Bloğu olmayan arkadaşlar da hazırladıklarını aynı adrese gönderebilirler. Bol yaratıcılık dolu günler diliyoruz ve birbirinden güzel olacağından emin olduğumuz tariflerinizi bekliyoruz.Haydi bakalım nazardan korkmadığımızı dünya aleme gösterelim...

Etkinlik logosu ve detaylar için Bir Fincan Kahvenin 40 Yıl Hatırı Var ziyaret ediniz.

disal hat gesagt…

baharım ne güzel bir görüntü böyle...

ellerine sağlık..ismin gibi pasta yapmışsın..

öptüm güzelim......

Pasta Cafe hat gesagt…

Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Katılımın için teşekkürler.

Sevgiler...

maTRakiye hat gesagt…

merhabalar....

pasta muhteşem ötesi desem yalan olmaz.. görünüş harika.. tadıda keisn çok güzeldir...

elinize saglik.. sevgilerimle

pastacirapunsel hat gesagt…

Canım Bahar çiçeğimmm,

Harika süslemişsin pastanı, bayıldımmm:)))
Sana da iyi tatiller dilerim, iyi eğlenceler....

Sımsıcak sevgiler...

öznur hat gesagt…

Öznur'cum
Ellerine sağlık çok güzel gözüküyor. Eminim tadıda harikadır. Nasıl oy verildiğini öğrenip oyumu sana veriyorum hemen.

İyi tatiller bu arada.

emineninemekleri hat gesagt…

Öznurcum, canim pastan adeta konusuyor yaaaaaaaaa.Ellerine saglik canim benim.

Kocaman öpüyorummmmmm
Emos

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharımmmmmmmmmmmmmmmmmmm çiçeğimmm benim ne güzel olmuş bu pasta bayıldım valla harika süslenmiş...lezzetide eminim öyledir...sevgilerimle bir dilim alıp seni öpüp gidiyorum:)))

mutfaktayim hat gesagt…

Canım ellerine sağlık nefis görünüyor.

Sevgiler...

kizilciksurubu hat gesagt…

Canim pastan sahane olmus,ellerine saglik.

DONMEZCAGLAR hat gesagt…

arkadaşım pastan harika olmuş üzerindeki tasarım çok başarılı . ellerine sağlık

mucizembenibul hat gesagt…

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım muhteşem bir pasta olmuş ellerin dert görmesin gözlerimi alamadım oyumu kullandım pasta için bence en güzel pasta olmuş çok güzel bir derece alacağından eminim canım sevgilerimle

Emel Yılmaz Kilim hat gesagt…

merhabalar bahar çiçeği ben bu havuçlu pastadan yaptım aynen sizin tarifinizi birebir ekledim fakat kekim hiç kabarmadı incecik bişi oldu fakat tadı gayet güzel görüntüsü de aynen sizinki gibi oldu herkes bayıldı fakat bide kekim kabarsaysı güzel olurdu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin