Sonntag, 9. März 2008

KASARLI LABNE PEYNIRLI RULO ;MINIK MOZARELLA KIRAZ DOMATESLI SIS

Kahvaltida ev halkinin severek yedigi iki peynir cesidi, kasarla otlu labne peynirinin rolusundan pratik bir kahvaltilik. Sevgili kadininmutfagi,nin ev sahipligini yaptigi etkinlige bende bu tarifle katildim,kolayliklar dilerim arkadasim.
200 gr dilim kasar
200 gr labne peyniri
bir bag dereotu
bir bag maydanoz,
1 adet sari dolmalik biber
1 adet kirmizi dolmalik biber
1 dis sarimsak

Dolmalik biberler minik minik dogranir,dereotu maydanoz incecik kiyilir sarimsak labne peynirine ilave edilir.
Kasar dilim peynirin üzerine maydanozlu dereotlu labne peyniri yayilir,ikinci kasarda labneli harcin üstüne konur ve ayni islem yapilir,rolu seklinde sarilir,bir parmak kalinliginda dilimler halinde kesilir,kahvaltida afiyetle yenilir.






Mozarella,da kahvalti masamizdan eksik etmedigimiz bir peynir,her zamanki yumurta mozeralla yerine cocuklarin cok sevdigi minik topcuk mozeralla aldim kokteyl domatesle sis yaptim ,begenilerek yenildi

Kommentare:

ebruakin hat gesagt…

Selam canım,
İki tarifin de çok şık ve iştah açıcı görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler...

nino hat gesagt…

canim ne guzel olmuslar ellerine saglik

Aynur hat gesagt…

Ne guzel kahvaltiliklar hazirlamissin

ellerine saglik

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan hat gesagt…

Ne hos tabaklar olmus !

hayatsu hat gesagt…

az önce bir yorum yazdım ama sayfa hata verdi,geldimi bilmiyorum.almanca da olunca ne demek istedi anlamadım

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Çook şirin kahvaltı tabağı olmuş.Ellerine sağlık.MUTLU HAFTALAR

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam canım...hem çok gösterişli hemde çok kolay bir kahvaltı tabagı hazırlamışsın.eline saglık arkadaşım..süper görünüyor....sevgilerimle...

pastacirapunsel hat gesagt…

Her zaman ki gibi sunum harikaaa....

Ellerine sağlık,

Kocaman, sımsıcak sevgiler...

yemegimle hat gesagt…

Canim bu nefis iki tabak hem sunumu hemde lezzetiyle harika olmus ellerine saglik,sevgiler...

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Ellerinize sağlık, rulolar çok güzel görünüyor, benzerlerini lavaş ekmeğiyle yapıyorum ben de.. Hem kahvaltıda hem de meze olarak iyi bir alternatif.. Yuvarlak mozzarellaları sunum şeklinizi de çok beğendim :)

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Boncuk gibi dizmiş onları Allah seni ne etsin emi.Gel gel ekledim kekimi.Bakalım beğenecek misin?Uzun zaman bir şey ekleyemeceğim sayfama.İzinden gelince kısmetse 3 gün içinde ameliyat var.OOOOOFFF çok endişeliyim.Sonunda panik atak olacağım ona yanarım.Neyse canım öptüm görüşürüz.

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim harikasin yaa,vallahi süper olmus.Hava sonu misafirlerim gelcek,mutlaka yapmam lazim,cok güzel bir fikir.Ellerine saglik canim ablam ,sayende kahvalti icin cok güzel bir alternatif daha ögrendim.Sevgilerimi biraktim,iyi bir hafta diliyorum:)

disal hat gesagt…

yaa kıskanıyoruz ama ...

benim şu an yaşadığım yerde mozarella yok.....çok hoş bir sunum olmuş....

ama başka peynirden yapabilirim....

fikir için teşekkürler...

ellerine sağlık canım...

hdidem hat gesagt…

çok şirin olmuşlarr bir lokmacık birlokmacık ellerine sağlık canım sevgiler

http://ballkabak.blogspot.com/ hat gesagt…

Bu ne zarafet böyle enfes ellerine sağlık

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

çok şık ve lezzetli görünüyorlar canım ellerine sağlık..kocaman sevgiler

anneminkiziyim hat gesagt…

Hiimmm nefis olmus kahvaltiliklar canim, ellerine sagil, afiyetler olsun, sevgiler...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

öznurcum harikasın canım göze hitab etmeyi çok güzel biliyorsun bu kadar güzel görünüyorlar lezzetini düşüne miyorum canım eşin çok şanslı bu nefis yiyecekleri yapan çok güzel bir eşe sahip sevgilerimle canım

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

CANIM DOĞRU SÖYLÜYORSUN EVET BURADA SATILAN SÜT TOZLARINDA KATKI VAR AMA BEN TR DEN GELİRKEN ORDAN GETİRMİŞTİM ÖZELLİKLE BU KARTOPLARI İÇİN:)) ÖPÜYORUM CANIM İYİ GECELER

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

harika sirin mi sirin bir kahvalti tabagi olmus vallahi sahane rulolara bayildim aklina fikrine marifetine nazar degmesin harika iyi geceler dilerim canim optum

akasyakokusu hat gesagt…

öznurcum günaydın canım..ne güzel kahvaltılıklar bunlar..off açım zaten küçüğü yolladım büyüğü gidecek birazdan..hazır gelmişken izninle tabağı alayımda çayımı kendim koyarım canım..
kaşarın dürülmüşünü iyi fikir verdin canım deneyim bende..
öptüm seni sevgiler.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

mozarellali tabagi aldim cok hos gorunuyor rulolar nefis ellerine saglik canim

Calimero Mutfakta hat gesagt…

mozerella+domates (uzerine zeytinyagi) bayilirim.. kasarli rulolar da cok sik duruyor.. ellerine saglik

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurcum, bayıldım valla, öyle şıklarki her biri..Blogunun adı gibi bahar çiçeği gibiler valla...Hem lezzetli hem besleyici olmuşlar, ellerin dert görmesin canımcım.
Öpüyorum seni...

www.yemedeyanindayat.blogcu.com hat gesagt…

mrb
ellerinize sağlık..ne hoş kahvaltılık sunumlar bunlar böyle bayıldım...nefis ..

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

Öznurcummmm harika yapmışsın inanmıyorum, ne güzel düşünmüşsün ellerine sağlık, valla ben görüntü hastasıyım, böyle şeylere bayılıyorummmmm :)))

sofraozlemi hat gesagt…

her ikiside çok hoş..sunumlarını çok beğendim..ellerinize sağlık..
şu şişleri en kısa zamanda denicem..
sevgiler..

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharımmmm ellerine sağlık çiçeğim:))) ah bu kahvaltıda bende olsam ne vardı sanki:)))) afiyetler olsun...kahvaltılık sunumun müthiş..sevgilerimle..öpüyorum

aslı kaya hat gesagt…

Çok güzel süslemişsin ellerine sağlık.....Leziz olmuş..Sevgiler.

TATLI DİYAR hat gesagt…

canım ellerine sağlık
çokkkkkkkkkkk şık olmuşlar
ben bayılırım bölyle kahvaltı sofralarına insanın iştahı açılıyor yaw (çok ihtiyacım varmış gibi:))))))
sevgiler canım

defneylebirlikte hat gesagt…

mmm harik görüntüler canım yaaaa.tablo gibi resmen.eline sağlık.

semra mutfakta hat gesagt…

vallahi süper ve pratik ellerine sağlık .

emineninemekleri hat gesagt…

Öznurcum, ayyyyyyyyyyy bunlar ne leziz olmuslar. Ellerine saglik canim benim.

Kocaman öpyüorummmmmmmmmmmmmmmmmm
Emos

Kevser hat gesagt…

Canim,
darilmak yok ama ben en cok bu sirin mi sirin domatesli ve mozzarellali sislere bayildim, cok güzel bir fikir gercekten, cocuklar icin de güzel bir alternatif. Hersey icin ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve öptüm..

ferhunde hat gesagt…

Ayy, görüntüler süpeer
Tadlar leziz Ellerinize sağlık

papatya68 hat gesagt…

hayırlı sabahlar bacıııım sana kahvaltıya gelirsem banada bu mamalardan yaparmısın?
ayy ne güzel olmuş hepside ellerine sağlık öptüm

http://leziz.blogcu.com hat gesagt…

canımmmm ellerine sağlık...sunumlar harika.....


özlem

öznur hat gesagt…

Adaşım, :)
Sabah kahvaltısı için çok güzel ve şık bir sunum gerçektende. ellerine sağlık...

ezginin mutfağı hat gesagt…

CANIM HEM ÇOK ŞIK HEMDE ÇOK GÜZEL ŞEYLER HAZIRLAMIŞSIN.ELLERİNE SAGLIK KOCAMAN SEVGİLER

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

İki lezzette harika görünüyor.Önce göze sonra miğdeye hitap ediyorlar.Resimlerde enfes çıkmış hepsi için ellerine sağlık arkadaşım harikasın...

butterfly hat gesagt…

Canım tam benlik lezzetler olmuş bunlar, sunumları da birbirinden şık:).
Ellerine sağlık.
Sevgilerimle..
aslı

yesildomates hat gesagt…

öznurcuğum sayfana girince gözüm gönlüm açılıyo..

yine döktürmüşsün.elllerine sağlık arkdaşım.değişik bir sunum olmuş..

öpüyorum..görüşmek üzere...

mucizembenibul hat gesagt…

harika bir sunum tariflerine bayılıyorum canım
benim pasta etkinlik tarifimi nasıl bulacaksın bakalım

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

CANISIII BU NE GÜZEL SUNUM BÖYLE CORBALARINI BU SUNUMLA KEYIFLE ICMEK ISTERDIM,ELINE SAGLIK.HEPSI BIRBIRINDEN GÜZEL OLMUS:
SEVGILER,

lady koşan istiridye hat gesagt…

Kaşarlı rulona bayıldım! Çok yaratıcı gerçekten

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin