Donnerstag, 6. März 2008

PORSELEN DEMLIK CAY SAATI ETKINLIGI PORTAKALLI TIRAMISU


Sevgili sefertasi Belgin'in ev sahipligini yaptigi porselen demlik cay etkinligine bende portakalli tiramisuyla katiliyorum. Bu tiramisu oldukca pratik ve icinde yumurta yok,yazin sicaklarda ben cok yaparim serinletici ve hafif oluyor.Belgin'cigim davetin icin cok tesekkür ederim.

Kedi dili bisküvi
200 ml krema
500 gr quark(labne peyniri)
200 gr mascarpone
1 bardak portakal suyu
2 adet vanilya sekeri
1 cay bardagi seker
2 portakal

Yapilisi,krema yogunlasincaya kadar mikserle cirpilir,quark,mascarpone vanilya sekeri,seker ilave edilir koyu bir kivam alincaya kadar mikserle cirpilir.Buzdolabinda 1 saat bekletirlir,krema daha koyu bir kivam almis olur.
Kedi dili bisküvi portakal suyunda alt üst edilerek islatilir,fazla bekletmeden tepsiye yanyana dizilir.Dizilmis bisküvilerin üzerine krema yayilir,incecik dilimlenmis portakal dilimleri dizilir.Yine bisküviler portakal suyunda islatilarak ikinci kat dizilir,üzerine kalan kremanin hepsi yayilir,portakal dilimleri dizilir.Kolay tiramisunuz hazirdir servise,afiyet olsun.

Birinci katina önce bisküviler dizilir üzerine kremadan sonra portakal dilimleri dizilir.

mascorpone,quark,portakal suyu,italyan kedi dili bisküvi.krema


Kommentare:

TATLI DİYAR hat gesagt…

ellerine sağlık canım
nefis bir görüntü
bayıldım
iki dilim aldım gidiyorum
biri banaaaaaaaaa
diğeri gene banaaaaaaaaaa
hehhehehhe
sevgiler canım

semra mutfakta hat gesagt…

nefis bir görünt ellerine sağlık.

mutfaktayim hat gesagt…

merhaba,
Portakallı tiramisu harika görünüyor. Daha önce hiç denememiştim mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık canım...

ezgi uğurlu hat gesagt…

canım hem çok leziz görünüyor hem de çok güzel süslemişsin.ellerine saglık
kocaman sevgiler

yeşim hat gesagt…

nedense akla hep kakaolu bir pasta geliyor ama böylesi çok daha iyi olmuş özellikle çocuklar için ve babam için
ellerine sağlık canım
kocaman sevgilerr

Betül hat gesagt…

Sevgili Bahar Çiçeği,

Sizin oralarda da en kıa zamanda senin ismin gibi olur umarım. Tiramisu çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Nilay Cinisli hat gesagt…

Ellerine sağlık canım..olsa da yesek..daha doğrusu diyet bitse de yesek :)Öpüyorum kucak dolusu sevgiler

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL hat gesagt…

ÇOK ŞIK OLMUŞ... ELLERİNE SAĞLIK... SICACIK SEVGİLER...

belgin hat gesagt…

Günaydın canıım,
Bu ne güzel bir görüntü böyle ellerine sağlık, yanımda olsa tabağı yıkamana gerek kalmazdı..:))) ellerine sağlık canım hem bu güzel tarif hem etkinliğe katılımın için çok teşekkürler yayına girdi...sevgilerimle:)))

misketlimonu hat gesagt…

Öznur'cum nasıl güzeldir serin serin portakal tadıyla. Ellerine sağlık canım..

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam..bu nasıl muhteşem bir görüntü...süper olmuş canım..tablo gibi...insaan yemeye kıyammaz ..eline koluna saglık...afiyet olsun..sevgilerimle..

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

HARIKAAAA CANIMMM NE GÜZEL OLMUSSSS.ELLERINE SAGLIK TATLISIMMM.TERAMISU HEMDE PORTAKALII.AFIYET SEKER BAL OLSUN:)))
BANADA KALDIMI????
SEVGILER,SAYGILAR BENDEN TATLIM.
HAYIRLI CUMALAR DILERIM:))))

hayatsu hat gesagt…

ooo sarı ve beyaz nasıl yakışmış birbirine.eline sağlık.kedi dilini ben hiç görmedim.aslında ilgimide çekti.bakalım burda bulabilecekmiyim

disal hat gesagt…

canım ne güzel...sizin oralarda daha değişik malzemeler var....

elimi uzatıp alasım geldi....

ellerine sağlık....

harika olmuş tiramisun....

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ hat gesagt…

canim bayildim ben bu tarife baildim valla eline saglik
harika gerçekten yazin çok iyi olur insani ferahlatir bayildim tek kelimyle ellerine saglik ancak sunu sorcam sana bi tanesi quark ne oluyor ben zanettim ki mascarponu labne peyniri ben oyle bilirim ama quark acaba krem fres olmasin bi aydinlatirsan sevinirim çiçegim optum seni hayirli cumalar

Anonym hat gesagt…

Harika görünüyor emeinim tadı da harikadır ellerinize sağlık...
www.divlinyasam.blogcu.com

yesildomates hat gesagt…

bahar çüçeğim...döktürmüşsün yine...insanın ekrandan içeri giresi geliyo.

hımmmmmmmmmmm enfes ...ve sanki hafif bir tatlı olmuş..artık deneriz...

ellerine sağlık..kocaman öptüm....

Yaren hat gesagt…

Öznur ablacim harika olmus,resim gibi.Ortasini cok güzel yapmisin.Portakalli olunca ferah lezzeti bir görüntü ortaya cikmis,ellerine saglik.Sevgilerimi biraktik iyi bir hafta sonu diliyorum.Öptüm ablacim:)

pelincelezzetler hat gesagt…

Ellerine sağlık,nefis süslemişsin....

Sevgiler.

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Öznur ne hoi bir görüntü bu böyle.Tam yazı hatırlattı bana.Serin serin.Tarifim işine yararsa çok mutlu olurum.Bu arada yakaladım seni,demek sen benim tarif bloğuma bakmıyordun hiç.Aylaaaar oldu ben o sayfayı değiştireli.::))
Yağlama çok güzel bir şey ama ben herhafta yapamam ,çok oyalıyor.Hazır bulursam affetmem ama.
Tiramusu (kakolu)bende yapmak istiyorum.Hiç denemedim.geçenlerde kedidili aldım 250 gr.lık yetermi?Sevgiler

Ilker Erdem hat gesagt…

canim ellerine saglik bir tiramisu hastasi olarak bayildim. Cok guzel gorunuyor. Sevgiler

akasyakokusu hat gesagt…

ay öznurcum misgibide gördüm seni.koşa koşa pastadan yemeye geldim..canım saol uğramışın Rabbim sağlık sıhhat versin dimi canım cümlemize..gelmişken kadınlar gününü kutlayım haftasonu iş güç çocuklar derken fırsat bulamayabilirim canım..öptüm sevgiler.

sevimin sayfasi hat gesagt…

canim cok güzel olus, biz bi tiramisu hastasi olarak cok tüketiriz bir de portakalisini yapmak lazim
ellerine saglik

MUTFAKISTAN hat gesagt…

Guzel dileklerin icin tesekkurler canim.Tramisu harika gorunuyor ellerine saglik sevgilerrr

sofraozlemi hat gesagt…

gerçekten çok leziz olmuş..çok beğendim ve tremisuya bir çeşit daha eklenmiş oldu böylecede..ellerine sağlık..

yildiz hat gesagt…

Haftalik cay saati etkinligi sayesinde halimiz ne olacak bilmiyorum,keske haftalik diyet programi olan bir etkinlik olsaydi.Ne yazik ki su anda aylik olanindan var..
Canim ellerine saglik,afiyetler olsun,kaloriler hic bir ise yaramasin...Güzel bir hafta sonu gecirmeniz dilegiyle,sevgiler..

mucizembenibul hat gesagt…

EMEĞİNE SAĞLIK HARİKA BİR GÖRÜNTÜ
TADI DA NEFİSTİR EMİNİM CANIM
BENDE ÇORBA ETKİNLİĞİNE TARİF VERDİM BEKLERİM CANIM
İYİ GECELER

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

öznurcum canım özlemişim sayfanı sohbetini ama sağlık sorunlarım ve kardeşimin geçirdiği kalp krizi yüzünden uğrayamadım her zamanki gibi ellerine emeğine sağlık marifetli ellerinle ne güzel lezzetler hazırlamışsın yine
kucak dolusu sevgiler hayırlı hafta sonları diliyorum canım benim

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Neyse affettim ::))Sen bu akşam yaptığım keke bir bak ekleyince.Ancak pazar günü ekleyebilirim.Yine aynı kitaptan yaptım.İnşallah yarın resmini çekeceğim.Akşam mutfakta güzel çıkmıyor resimler.Arkadaşlar yarın için yemeğe davet ettiler ,bende akşamdan hazırladım.Çok ilginç bir kek bakalım tadı nasıl oldu çok merak ediyorum.Sevgiler,mutlu haftasonları

Mutfak Havlusu hat gesagt…

portakallısını ilk defa duydum.

kesin güzeldir hafif ekşimsi bir lezzet peynirle buluştu mmm
ellerine sağlık.

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Tamam canım izin veriyorum yatabilirsin heheheh :::))

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

cicegim bu ne guzellik bayildim.tiremusuna
muhtesem otesi olmus ellerine saglik.
canim benim 8 mart dunya kadinlar gununu kutlar
kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum.

Feyza Fidan hat gesagt…

Canım benim, tiramisunun portakallısını bende ilk kez duydum:))) Amma velakin süpper bir lezzet olduğu kesin..Hele görüntüsü yok mu bayıldımmmm..Ellerine sağlık Öznurum, öpüyorum seni...

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

8 Mart dünya kadınlar günün kutlu olsun,

Kıymetini bilen hep bulunsun,

Üzüntü-elem-keder senden uzak olsun,

Sağlık-huzur-mutluluk hep seninle olsun.

*Etkinlik için hazırladığın portakallı tiramisu nefis olmuş canım,ellerine sağlık.

hdidem hat gesagt…

Analarımız, bacılarımız hayatımızın yarısı hatta çok daha fazla değerlerimizi ifade eden kadınlarımızın Kadınlar Günü’nü kutluyorum.

anneminkiziyim hat gesagt…

merhabalar canim, ellerine saglik, portakalli tiramisu cok güzel olmus, ayrica güzel dileklerin icin tesekkürler, simdi daha iyiyim, Kadinlar günün kutlu olsun, sevgiler...

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

canım ellerine sağlık
harika olmuş tiramusun
mutlu haftasonları
sevgiyle kal

Anonym hat gesagt…

8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN iyi hafta sonlari dilerim sevgiler

www.kelebeklisaniyeler.blogcu.com

hayatsu hat gesagt…

kadınlar günümüz kutlu olsun.selamlar

nino hat gesagt…

ellerine saglik canim harika gorunuyor
yeni adresim
http://ninomutfakta.blogspot.com/

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

tiramisuyu hiç portakallı denememiştim harika görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler

emineninemekleri hat gesagt…

Ayyyyyyyyyyyyy Öznurcum, gecenin bi vakti simdi canim da nasil istedi. Inan hergün diyorum geceleri gezmiycem su bloglari, inan gördüklerime dayanamiyorum......... offffffffff offffffffffffff
Ellerine saglik canim

Görüsürüs......
Emos

ikizlerinannesi hat gesagt…

SELAM ÖZNURUM
ya kusura bakma buralardayim ama
cok yogunum annemler hala bende birde ev alma telasindayim canim isten gel yemek geri diasri o yüzden ugrayamadim biraz daha böyle sanirim imzayi atana kadar
tramisinuada bayildim bayildim harika bir fikir vallahi ellerine saglik canim öptüm sevgiler

kizilciksurubu hat gesagt…

Mmmh nefis görünüyor,ellerine saglik canim.Iyi pazarlar.

sekergibi hat gesagt…

şekercim
ben peynire bayılırım.
hele tiramisu nun içinde olursa.
helede böyle muhteşem görünürse.
ellerine sağlık

Melek* hat gesagt…

yinemi etkinlik:) ellerine sağlık çok güzel gözüküyor.

funda hat gesagt…

enfes bir tarif olmuş.portakallı portakallı.mmmm.bayıldım ben bu pastaya canım.harikasın inan..

pastacirapunsel hat gesagt…

Baharçiçeği'mmm,

İçim açıldı, ferahladı bir anda, ne kadar hoş bir görüntü:)

Ellerine sağlık canım,

Kocaman sevgiler...

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

CANIMMM OKUDUGUN GIBIYDI SAYFADA BU GÜNKÜ PIDE MACERASI EVDE:))))
KADININ FENDI ERKEGI YENDIIIIII.
HAVUCLU PASTAYI BEGENDIGINE SEVINDIM,HADI BAKALIM YAYINLAYINCA HABER VERIRSIN NASILSA TATLISSSS:))))

nuriye hat gesagt…

merhaba öznur canım nasılsın uzun zamandır görüşemedik türkiyeden sevgilerimi gönderiyorum

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin