Samstag, 7. Februar 2009

ARKADASIMDA 5 CAYI

Arkadaslarimin cogu calistigi icin fazla biraraya gelemiyoruz.Bu arkadasimda terzilik yapiyor ve kendine ait dükkani var.Sadece carsamba öglenleri calismiyor,Almanyada kücük dükkanlarin bazilari carsamba öglen kapali olur.Arkadasimda carsamba öglen zamani oldugu icin bizi davet etti.Kisa bir zamanda bu özenle hazirlanmis masayi nefis lezzetleri hazirlamis,güzel sohbetler esliginde cayimizin yaninda bu nefis lezzetleri yedik,ellerine saglik arkadasim masanin üzerindeki mis gibi kokan pembe gül yapraklari ve kokulu mumlar ayri bir güzellik katmisti masana.

Arkadasim Trabzonlu kara lahana sarmasi yapmis tadi harikaydi,ben bu masayi resimlerken arkadasim mutfakta misir ekmegi yapiyordu mis gibi kokuyordu , masaya getirince yedikten sonra akilma geldi , kizlar ben misir ekmeginde resmini cekecektim dedim ama bitirmistik bile .

benim götürdügüm kalbura basti ve baska bir arkadasimin yaptigi talas böregi
rus saltasi,yaprak sarmasida vardi

yumusacik ücgen pogacalar

Patates köftesi

yogurtlu havuc patates salatasi
karisik kizartma

misirli eisberg salatasi

Kommentare:

papatya prenses hat gesagt…

ablacım arkadaşın ne güzel mamalar hazırlamış size öyle. hepsine içim gitti:)
Allah ağız tadınızı bozmasın..

meliha hat gesagt…

Ne güzel bir masa orda olmak vardı şimdi gecenin bu saatinde nasıl canım çekti.özellikle kızartmaya bittim.
hepinizin ellerine sağlık
iyi geceler
öpüyorum.

Betül hat gesagt…

Güzel yiyeceklerle çok çekici bir sofra olmuş Öznur'cuğum, herkesin ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

lezzetyolculugu hat gesagt…

Alllah bereketinizi arttırsın.Ne güzel bir sofra olmuş hepnizin ellerine sağlık.Hepsi birbirinden süper görünüyor

derya hat gesagt…

Canım çok şık bie sofra arkadaşının ellerine sağlık,mutlu pazarlar sevgiler...

MUTFAKISTAN hat gesagt…

arkadasin cok marifetli masayi super hazirlamis canim eline saglik
size afiyet olsun
pugacalar harika gorunuyor..
sevgiler

hazalca hat gesagt…

ooo ne güzel bir sofra bu böyle.koşuşturma sırasında arkadaşlara böyle zaman ayırabilmek ne güzel.afiyet olsun

hazalca hat gesagt…

az önce ki yorumum geldimi anlayamadım.afiyetler olsun

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

ARKADAŞLARININ ELLERİNE SAĞLIK HER BİRİ HARİKA GÖRÜNÜYORLAE SENİ ÇOK ÖPTÜM CANIM SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM

hunerlieller hat gesagt…

ne kadar güzel bir masa..gül yaprakları ile süslü..birbirinden leziz tatlar var.allah muhabbetinizi ve bereketinizi arttırsın..ellerinize saglık afiyetler olsun.sevgiler.

kizilciksurubu hat gesagt…

Ne güzel seler hazirlamis arkadasin öyle, ellerine saglik. Sevgilerimi gönderiyorum canim.

yildiz hat gesagt…

Ayol sekerim,beni de cagirsaydiniz
ya.....Sizlere afiyetler olsun,yapanin da eline saglik.
Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler.....

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Hepsi birbirinden muhteşem bir masa,herkesin ellerine sağlık...öpüyorum canım iyi hatalar

feray hat gesagt…

Canım bu 5 çaylığından çıkmış ne kadar güzel bir masa. Arkadaşının ellerine sağlık.

Sevil Altunel hat gesagt…

ne güzel gurbet elde bir araya gelmek...arkadaşlarında senin gibi marifetliymiş..ellerine sağlık..bu güzel görüntüleri bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim..sevgilerimle..

Yaren hat gesagt…

Menü harikaymis,sohbette güzel olmuca daha ne olsun.Calisan bayanlar icin malesef böyle güzel günler icin fazlaca vakit olmuyor veya arkadaslar hemen hemen hepsi calisincada olmuyor:( size böyle bol sohbetli günler diliyorum ablacim.Sevgiyle kal.

Leyla Poyraz hat gesagt…

Canım hepsi birbirinden harika..
arkadaşının ellerine sağlık..Sevgiler...

Feyza Fidan hat gesagt…

ÖZNURCUM ARKADAŞININ ELLERİNE SAĞLIK, HARİKA BİR SOFRA HAZIRLAMIŞ SİZLERE..DOSLUĞUNUZ DAİM OLSUN İNŞALLAH..
ÇOK ÖPÜYORUM SENİ..

defneylebirlikte hat gesagt…

size imrenmemek mümkün mü.harika lezzetler.afiyet olsun canım.

Lezizsofralar,Seval hat gesagt…

Canim arkadasinin ellerine saglik nefis görünüyor herbiri..

Gecenlerde bir haberde almanyanin biryerinde (unuttum simdi)Türk Alman kadinlar toplantisi yapiliyor etkinlikler falan diye anlattilar hemen sen geldin aklima yoksa bu bizim Öznur'mu dedim kendi kendime:))
Hayirli aksamlar sevgiler...

Aybike Ceylan hat gesagt…

Sizlere afiyet olsun Bahar'cigim,
Ne guzel bir masa...

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

atesböcegi hat gesagt…

harika bir sofra olmus. Hepinizin ellerine saglik canim.
ücgen pogacalari nasil sekillendirdiki arkadasin, cok enfes görünüyor.
Dostlugunuz daim olsun.
Sevgiler Ümmühan

HÜLYA hat gesagt…

afiyetler olsun ne gzüel bir sofra hazırlamış arkadaşın.. Bir trabzonlu olarak gurur duydum hemşerimle.

ayrıca sizelr gibi dostları olduğu içinde çok şanslı valla. hepinizin ellerine sağlık afiyet bal şeker olsun sevgier

KARDELEN hat gesagt…

çok şık ve lezzetlerle dolu bir masa hekezin ellerine sağlık...

disal hat gesagt…

arkadaşının masası harika olmuş....

tabakları çok güzel....

eee yapılan yiyecekler daha güzel tabiki...

afiyet olmuş sizlere....

arkadaşının ellerine sağlık baharım...

birdutmasali hat gesagt…

afiyetle, keyifle daha güzel günleriniz olsun sevgili bahar çiçeğim.
arkadaşının ellerine sağlık
sevgiler NuNu

Melek* hat gesagt…

oohh döktürülmüş. ellerinize sağlık yiyenlere afiyetler ola..

GELİNCİK MUTFAK hat gesagt…

çok şık bir masa olmuş canım...ellerine sağlık...seni mimledim...sayfama bakarmısın?

Mutfak Havlusu hat gesagt…

ne güzellikler yapılmış böyle?
:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin