Dienstag, 17. November 2009

CILEK SEFASI



Evdek baslayan tadilat ve bozulan bilgisayar yüzünden sizlere ziyaretlerim gecikecek arkadaslar,bilgisayar yakin zamanda ailancak ama tadilat uzun süecege benziyor.

Esimin leptopundan ancak giriyorum ev halkindan bana sira gelince

Bu tatliyi yazin yapmistim bir Alman dergisinde görünce, havada cok sicakti serin serin yendi bitti görüntüsü istedigim gibi olmadi ama bir dahakine olacak ,tarifide cok pratik.

200 gr quark (labne peyniri)
200 ml krema
1 paket krem sertlestirici
200 gr cilek
1 cay bardagi seker
1 paket vanilya sekeri
Krema koyulasincaya kadar mikserle cirpilir,seker,vanilya sekeri ve quark(Labne peyniri ) eklenir cirpilmaya devam edilir.Son olarak krema sertlestirici ilave edilir cirpildiktan sonra derin bir kaseye strecfim serilir.Dilimlenmis cilekler kasenin icine dizilir,zerine krema yayilir buzdolabinda 4,5 saat bekletilir.
Kasenin altina bir tabak konur ve ters cevrilir,dilimlenerek servis edilir.

Kommentare:

disal hat gesagt…

ah canım çok üzüldüm...bulaşık makinası sana iş çıkardı..yetmedi bilgisayar ...

valla en önemli şeyler ...düzelir inşallah..ben yardıma gelirim geldim bile:)nerden başlıyoruz....

sen hamarat kadınsın bitirmişsindir çoktaaan....

Allah kolaylık versin...

ellerine sağlık..pastan pratik ve nefis...öptüm arkadaşım...

birdutmasali hat gesagt…

ben o tabağı alır hemen giderim...
:)))
hatta çikolatalardan başladım bile..

ebrulitatlar hat gesagt…

Pratik ve nefis bir pasta olmuş Öznur'cum. Ellerine sağlık. İşlerinde kolaylıklar, sevgiler..

akasyakokusu hat gesagt…

Baharım çiçeğim geldim yardıma..
Bir el atarız iki saate kalmaz bitiririz işleri..
Ne diyim tadilat zor bilirim..Kolay gelsin diyeyim..Sonra sefasının sürersin şööyle bir bakarsın onarım bitmiş tertemiz olmuştur mutfak..
Tatlı nefis görünüyor..Ben çookk beğendim..Hemen yemeye başladım bile:)

derya hat gesagt…

Öznurcum evde tadilat varmış Allah kolaylık versin.Tatlı muhteşem elle
rine sağlık kocaman öptüm...

kizilciksurubu hat gesagt…

Bu tür meyveli tatlilara bayilirim. Cok nefis görünüyor, ellerine saglik canim.

filiz hat gesagt…

selam hemşerim,
geçmiş olsun diyelim aksiliklere, bazen üst üste gelir:))
pastan pratik gözüküyor
birde bizim anlayacağımız lisanla yazsan diyorum,bu yaştan sonra almanca öğrenilmiyor,sevgilerimi yolluyorum...

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Sorunlar bir anca çözünür umarım sana kolay gelsin canım...Tatlı harika olmuş ellerine sağlık...
Sevgiler...

anneminkiziyim hat gesagt…

Selamlar arkadasim, bu harika tabak bana keske yat hemen gelse dedirtti, cilekleri cimdiden özledim, tatlisida nefis görünüyor ellerine saglik.
Tadilat icin kolay gelsin,
insallah uzun sürmez,

sevgiler....

yesildomates hat gesagt…

canım ya aynı sorun bzde de vardı..
şükür yen kavuştum bilgsayarıma ..
tez zamanda aramıza dönmen dleğiyle..
öpüyorum..
ellerine sağlık..
sevgiler....

Huriye hat gesagt…

Gerçekten pratik ve nefis bir lezzet eline saglik canim, ayol bir dilim alsam gizlice fena olmaz ama demi shhtt doktor duymasin:))optm canisi.

burcunokta hat gesagt…

çilek sefası muhteşem görünüyor ellerine saglık,tadilat için kolaylıklar diliyorum. sevgiler.

atesböcegi hat gesagt…

Ay nefis olmus. Hmmmm... cilek krema cikolata offff... Ellerine saglik canim.
Tadilat var demek birde PC sorunu. offff... ALLAH kolayliklar versin sana. ikisinide cok iyi bilirim yenice gecti basimdan. Öznurcugum öpüyorum seni canim.

mutfaktakizaman hat gesagt…

ellerine saglik canim nefis gorunuyor cilekleri bekliycez artik..

tadilatta kolayliklar canim...

SerpiL hat gesagt…

bu ne güzel bir görüntü yanlız artık çilek yemeyelim malum hormonlu sağlığıma dikkat

hazalca hat gesagt…

hemşerim allah kolaylık versin.kış günü tadilat çok zor oluyor.yaza bende başlıycam o işe de gözüme büyüyor.bilgisayarını da çabuk hallettir olrmu,kendini özletme

feray hat gesagt…

Öznurcum kolay gelsin canım. Tadilat zor oluyor.
Görüntü çirkin desende onun tadı güzeldir.Ellerine sağlık..
Sevgiler..

Kevser hat gesagt…

Kisin ortasinda bu güzelim meyveleri görünce söyle bir icimi cektim. Kis daha yeni baslamisken tekrar yazi özledim resmen, tatlin bu meyvelerle nasil da güzel olmustur, ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcuğum aksiliklerler geldimi hepsi üst üste gelir zaten kolaylıklar diliyorum tadilatlar bitmiştir inşallah iyi günlerde kullan canım tatlı çok nefis görünüyor yaz için ideal bir lezzet ellerine sağlık çok öpüyorum sevgiler canım

disal hat gesagt…

bak senin makina derken benim süpürge gitti...temizlik yapamamak ne kötüymüş:)

şimdiden bayramın mübarek olsun şekerim...beklerim...tatlı et sarma falan yeriz:)

akasyakokusu hat gesagt…

Duydum duydum duvarların kuruyormuş..off sesi kafanı şişirmiştir..atla uçağa gel sakin sakin oturalım sohbet edelim bacım benim..
göle gideriz sabancı camiye gideriz sağlık mutluluk için dua ederiz..
ne diyim öznurum kolay gelsin artkın..bitsin şu tadilatta misler gibi otur ..bende bayramını kutlayım gidiyim canım nice bayramlara..

defneylebirlikte hat gesagt…

Sana ailenle mutlu ,huzurlu ve sağlıklı bayramlar dilerim canım..Sevgiyle kal...

yildiz hat gesagt…

Iyi bayramlar canim,sana kolayliklar diliyorum,sevgiler.

Mutfak Havlusu hat gesagt…

Rabbim ağız tadıyla bir bayram nasib eylesin inşAllah,uzak diyarlarda daha da mutlu bayramlar olsun özleminizi kapatan..
Hayırlı bayramlar ola!

TAZE NANE hat gesagt…

Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın. Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramı dilerim.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Sevgi söze dolarsa dua olur, dua Allah'a ulaşırsa nur olur, aynı yolda birleşen dualarımızın nur'a dönüşüp Rabbimize ulaşması dileği ile Bayramın Kutlu Olsun canım sevgiler:)

sevimin sayfasi hat gesagt…

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara.
sevgilerimle sevim

birdutmasali hat gesagt…

iyi bayramlar canım..
sevgiler güzellikler diliyorum.

aysemmutfakta hat gesagt…

En delice esen seher yeli, en güneşli günler, en parlak gecedir bayramlar. Yüreklerde bir esinti ve barış paylaşımına en sıcak 'merhabadır' bayramlar. Kurban Bayramınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun!

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun...

akasyakokusu hat gesagt…

Canım bacım anca bayramını kutlamaya geldim..
Allah c.c. nice bayramlar nasip etsin amin..
Bitmedimi tadilat..Öptüm kocaman.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

CANIM BENİM HAYIRLI BAYRAMLAR SAĞLIK VE MUTLULUK DOLU NİCE BAYRAMLARA ERİŞMENİZ DİLEKLERİMLE SEVGİLER

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin