Sonntag, 20. Dezember 2009

CIKILOTALI CEVIZLI KEK

Arkadasimiz softbowlsilikonkekkaliplari.blogspot.com/ kek kalibinda yapilan kekler etkinligi düzenliyor hem ona hemde nursen arkadasimizin ev sahipligini yaptigi P.d.c.s.etkinligine gönderiyorum ikisinede yapmis olduklari davet icin tesekkür ederim.


4 adet yumurta
200 gr tereyag veya margarin
150 gr cekilmis ceviz
150 ml süt
1 paket vanilya sekeri
1 paket kabarma tozu,alabildigi kadar un
üzeri icin,200 gr sütlü cikilota veya küvertür

Yumurtalar ve seker homojen bir kivam alincaya kadar cirpilir.
Eritilmis tereyag,vanilya sekeri eklenir cirpilmaya devam edilir.
Ilik süt ve cekilmis cevizde ilave edildikten sonra,unla kabartma tozu ayni anda eklenir kasikla karisritilir.
Yaglanmis kaliba hamur yayilir,isitilmis 180 derece firinda pisirilir.Bir kürdanla kekin icine batirilir temiz cikarsa kekiniz pismis demektir
200 gr sütlü cikilota benmari üsülü eritilir ve kekin üzerine yayilir,tüm cevizler kekin üzerine araliklarla dizilir.benim aldigim sütlü küvertürdü,migro dalgada bir kac dakika beklettikten sonra eriyen cikilotayi kekin üzerine yaydim böyle daha kolay oluyor benmari üsülü biraz ugrastiriyor.



Kommentare:

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

önce o çikolatayı parmaklamak istiyorum, çok can alıcı:)

ellerine sağlık ablacım..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmmm şahane bir kek olmuş arkadaşım ellerine sağlık..Bende senin quarklı poğaçadan yapmıştım o var tarif için çok teşkr ederim...öpüyorum mutlu haftalar

akasyakokusu hat gesagt…

aman bacım can bacım ciğer gibide süslemişsin cevizlerle..hemen geldim payımı almaya..
eline sağlık canım benim..
ne diyim Allah c.c. cümlemize sağlık sıhhat versin..İnan elim işe varmıyor pc için çocuklar kavga ediyor..açmıycam diyorum şu mereti :) önce kendim açıp az bakınıyorum..anca gönlümü eğliyo..En küçük santranç oynamıştı kaldırdım bakınıp kapatıcam..çok öptüm seni sağlıcakla kal...

birdutmasali hat gesagt…

ah bu güzelin duruşu bile bambaşka olmuş :))
ellerine sağlık çiçeğim.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum bir haftadır misafirlerim vardı sizleri ziyaret edemedim yine ne güzel şeyler yapmışsın pideler, kekler hepsi birbirinden nefis görünüyor ellerine sağlık canım bebek çok şükür iyi aguşlar yapıyor çok tatlı oldu RABBİM bizlere bağışladı çok öpüyorum sevgiler canım

feray hat gesagt…

MMMMMMM BU KEK YENMEZMİ öZNURUM ELLERİNE SAĞLIK. NEFİSSS.
SEVGİLER.....

disal hat gesagt…

offf bu kek harika olmuş canım yaaa...dışarda kar..elinin altında bu nefis kek...

ama şu tamir işinde bitseydi daha rahat ederdin...

ellerine sağlık...benim yerimede seyret karın yağışını:)

nurşen hat gesagt…

Selamlar arkadaşım,tarifin yayında.Etkinlik bu gün başladı,istediğin kadar tarifle katılabilirsin.Mutlu bir hafta geçirmeni dilerim.
Sevgiler

soft bowl hat gesagt…

CANIM BENİM KATILIMIN VE DESTEGİN İÇİN TŞK EDERİM
ŞİMDİDEN BAŞARILAR

IŞIL hat gesagt…

ELLERİNE SAGLIK MUTLU HAFTALAR
SAYFAMDA BİR KEK YARIŞMASI VAR KATILMAK İSTERSEN BU TARİFİNLE

rumma hat gesagt…

Harika kabarmış gerçekten ellerinize sağlık sevgiler..

Gönülünce Lezzetler hat gesagt…

Kekin harika olmuş üzerindeki çikolata da çok yakışmış bayıldımmm...Ellerine sağlık canım...Güzel bir hafta dilerim...
Sevgiler...

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

ÇİKOLATA VE CEVİZİN BULUŞTUĞU BİR LEZZETE KİM HAYIR DİYEBİLİRKİ.. ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM...
SEVGİLER..

Eylem hat gesagt…

ellerine saglık.çikolatalı olsun da.

atesböcegi hat gesagt…

hem cikolata hem ceviz birde sunum böyle harika oldumu offfff...ellerne saglik canim benim. kocaman sevgiler... umarim isleri evde hafifletmisindir

Leyla Poyraz hat gesagt…

görüntüye bayıldım..tadınada bakmak isterim valla..oda nasıl olucaksa?
ellerine sağlık..Sevgiler

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim masallah pekde bir güzel kabarmis ellerine saglik sevgiler

sevimin sayfasi hat gesagt…

cok güzel görünüyor canim
ellerine saglik

yildiz hat gesagt…

Bir dilim asla yetmez Baharcicegim.
Sana ve ailene yeni yilin huzur ve saglik getirmesini diliyorum,sevgiyle ve dostca kal.

burcunokta hat gesagt…

canım maşallah çok güzel kabarmış, oof oof çokolatalıyada hiç dayanamam, ellerine saglık,sevgiler.

EZGi :)) hat gesagt…

en sevdiğim lezzetlerden biridir ellerinize saglık sıcacık sevgiler

ebrulitatlar hat gesagt…

Harika bir kek olmuş Öznur'cum. Görüntü nefis. Ellerine sağlık canım. İşlerinde kolaylıklar, sevgiler..

Kitchen Sweet Kitchen hat gesagt…

Pasta çok güzel görünüyor.Orman fotoğraflarına da bayıldım.

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

MERHABA Canımcım;
50. Ev sahibemiz olan http://nursen-yemek.blogspot.com arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ..
Sevgilerimle SEVİL SAHİN

hazalca hat gesagt…

canım eline sağlık,tam yeniyıl pastası olmuş.hafif ve lezzetli

mutfaktakizaman hat gesagt…

ellerine saglik canim nefis gorunuyor gelde yeme simdi;))

hdidem95 hat gesagt…

offf çokk güzel olmuşş ellerine sağlık
canım sevgiler

Anonym hat gesagt…

merhaba bahar çiçeği bloğunu birkaç gün önce kaşfettim ve bir türlü bırakamıyorum hep bi tarif ğeşindeyim fakar masterpone yi çözemedim bazı tariflerde değişik isimler kullanılmış birde hemen hemen her tarifte (pasta/kek) krema kullanıyorsun bu krema sütle yapılan hazır kremam mı yoksa toz pasta kreması mı (sütle çırpılan) ellerine sağlık herşey çok güzel

Baharcicegi hat gesagt…

merhaba isimsiz ziyaretcim
mascorpone italyan peynir türü,yagli tadi lapne peyniri gibi
krema sivi süt kremasi uamrim yardimci olmusumdur
her zaman beklerim

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin