Samstag, 26. Dezember 2009

PORTAKALLI TRUFF VE ASURE

2009 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kaliyor. 2010 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamınizda güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep sizinle olsun. Yeni yılın size ve ailenize sevdiklerinize sağlık, mutluluk, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim.
Mutlu yillar hepinize


Portakalli kek yapmistim, bir kac gün sonra kalan kekden truff yaptim,nefis portakal aromasiyla yiyenlerden begeni aldi,artan keklerinizi böyle degerlendirebilirsiniz hemde hazirlamasi cok pratik.tarifi nursen arkadasima gönderiyorum

6 ,7 dilim kek ( ben portakalli kek kullandim)
200 ml krema
2 paket vanilya sekeri
yarim cay bardagi cikilota rendesi
1 cay bardagi cekilmis badem
üzeri icin,renkli pasta serkerlemesi,kakao,hindistan cevizi,cekilmis yesil fistik
Krema ilitilir, vanilya sekeri eklenirBüyük bir kaba alinir. Kek dilimleri kremanin icerisine ufalanir,cekilmis badem ve cikilota rendesi ilave edildikten sonra iyice yogrulur ve dinlendirilir.Cevizden kücük parcalar alinir ve yuvarlanark ,hindistan cevizine,veya istenilen sekerlemeye bulanir.bir kac saat beklettikten sonra servis edilir.

Bugün hepimizin evinde asureler pisti dagitildi,bende pekmezli pisirdim asureyi.Allah yaptiginiz dularinizi kabul etsin evinize huzur sofraniza bereket versin.

Kommentare:

Mutfak Havlusu hat gesagt…

2 değişik fikir!
Harikasın.
1.bu ara benimde yaptığım çokta kıvamında olan bir portakallı kek var hala blogta yayınlayamadım ama onunla senin gibi truf yapabilirim mesela.
2.aşureyi pekmezle ilk defa duydum çok güzel fikir ellerine sağlık,Allah kabul etsin.
Çok teşekkürler bu güzel fikirler için.

derya hat gesagt…

Canım trufflar muhteşem ellerine sağlık.Bir tane aldım:))Aşurede harika ellerine sağlık Allah kabul etsin tekrarını göstersin inşallah öpüyorum...

hanife hat gesagt…

ikiside birbirinden güzel olmuş eline sağlık

mutfaktakizaman hat gesagt…

yuregine saglik canim ne guzel dilekler...

ellerine saglik her ikiside nefis gorunuyor Allah kabul etsin canim...

şehnaz hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK CANIM NE DE GÜZEL OLMUŞ...HELE PORTAKAL AYRI BİR LEZZET VERMİŞTİR...

birdutmasali hat gesagt…

allah kabul etsin canım. ellerinize sağlık..
truflar nefistir gerçekten.. dilerim yeni yılın ve daha sonrakilerde ağız tadıyla sağlık keyif ve huzrla geçsin.

misketlimonu hat gesagt…

Baharçiçeğim, yeni yıl hepimize güzellikler getirsin inşallah. Trufflar nasıl lezzetlidir portakal ve çikolata ikilisine bayılırım. Aşuren de nefis görünüyor, Allah kabul etsin, sevgiler.

GÜLSÜM IŞIK hat gesagt…

truff bumudur hiç tapmadım bilmiyordum bende zor birşey sanıyorum.... ellerine sağlık denemek isterim....

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canım bu truffları hemen deneyeceğim ellerine sağlık...
Aşurende nefis gözüküyor...

Allah kabul etsin...

diyalogyemekleri hat gesagt…

tatlıya bayılırım her ikisi de harika görünüyor,ellerine sağlık.slmlar

atesböcegi hat gesagt…

Trufflar harika görünüyor canim. cok nefis olmuslar. Asurende ona keza... Cok severim en sevdigim tatlidir. inanmicaksin ama bolca pisirip derin dondurucuya bile koyarim bir kac porsiyon o kadar müptelasiyim. ALLAH kabul etsin canim. kocaman öptüm seni.

sevimlimutfak hat gesagt…

Trufların tadı nede güzeldir. Mis gibi portakal kokulu...
Aşureyide hiç pekmezli duymadım. Görünüş çok güzel. Allah kabul etsin. Ellerine sağlık. Sevgiler...

nurşen hat gesagt…

Selamlar arkadaşım,tarifin yayında.Ellerine sağlık.Güzel bir hafta geçirmeni dilerim.
Sevgiler
Bu arada aşureye bayılırım,aldım bir kase :) ellerine sağlık canım.

Kitchen Sweet Kitchen hat gesagt…

Allah kabul etsin.Nuh(a.s.) ve ailesinin yediği bir yemeğin soframızda bulunması insanı duygulandırıyor.Emeğine sağlık:)

hazalca hat gesagt…

hiç denemediğim bir tarif.başına geçsem senin gibi güzel yapabilirmiyim bilmem?
yeni yılını şimdiden kutluyor,sevgilerimi yolluyorum

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmm aşurede truflarda çok leziz görünüyorlar ellerine sağlık canım..bu arada yanılmıyorsun anneciğim trde yaşıyor fasülye turşunuda ordan getirmiştim:) öpüyorum sevgiler

disal hat gesagt…

artan kekleri asla atmam zaten..trufa çok yakışıyor....ben kremadan çok krem şanti kullanıyorum...krema ile hiç denmedim...

çok severim trufu..hatta bol bol yapıp atıyorum dondurucuya..ani misafir için harika oluyor...bozulmuyor kokmuyor...ağzı kapalı bir kutu içinde resmen iki üç hafta bekliyor belki daha uzun..ama zaten kalmaz da işte neyse..

ellerine sağlık..aşurende bi harika..onada bayılırım..ama ben yapmadım hayatımda hiç..korkuyorum...

Allah kabul etsin seninkini..nefis görünüyor..

öpüyorum seni..

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Aşureni Allah kabul etsin ablacım. Pek leziz görünüyor.

Trufflara ise diyecek sözüm yok, enfesler:)

Ellerine sağlık..

hdidem95 hat gesagt…

Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!

Tijen hat gesagt…

Nice aşureler pişirmen ve tatman dileğiyle mutlu yıllar sevgili komşum.

nurşen hat gesagt…

2009 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalacak. 2010 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamında güzel günler, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep seninle olsun. Yeni yılın sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar

bereketli mutfak-asiye hat gesagt…

ikiside çok güzel.
ellerinize sağlık....

derya hat gesagt…

Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle..Mutlu Yıllar...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım benim tam yılbaşına yakışır tarif olmuş . Muharrem ayında mubarek olsun AŞUREN ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR BENDE HENÜZ YAPMADIM AMA EN KISA ZAMANDA ALLAH nasip ederse yapacağım. yeni yıl ailene, sana, sevdiklerine huzur, mutluluk ve bereket getirsin çok öpüyorum sevgiler canım

feray hat gesagt…

Yeni yılın sana ve sevdiklerine sağlık mutluluk ve başarılar getirmesini dilerim canım.
Sevgiler..

Baharcicegi hat gesagt…

sevgili anonim yorum yazdigin tarifi bulmadim bende buraya yaziyorum
krema sivi krema,sütten biraz daha koyu ve yagli
mascarpone bildigim kadariyla Türkiyedede var
umarim yardimci olmusumdur

zeynep hat gesagt…

merhaba canım aşüreye bayılırım,allah kabul etsin ...
trufda çok lezzet bombası bende yaparım,maalesef bızde kek bayatlamıyor bu yuzden artık sanırım saklamam lazım,trufları çok özlemişim bırtane aldım musadenle...mutlu yıllar

Esra hat gesagt…

süper bir görüntü,eminim tadı da mükemmeldir...eline sağlık
bu arada sana ödülüm var bir ara uğrarsan sevinirim
sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin