Freitag, 12. Februar 2010

GAVURDAG SALATASI

Bu salataya bu ismi niye vermisler bileniniz varmi , ismi kulaga pek hos gelmiyor ama lezzetli nefis bir salata.

3 adet domates
3 adet sivri biber
2 adet salatalik
bir dal maydanoz
3 adet yesil sogan
1 adet kirmizi kuru sogan
1 cay bardagi cekilmis ceviz
nar eksisi.zeytinyagi,limon suyu
Domatesler,biberler,salataliklar minik küp seklinde dogranir Kuru sogan maydanoz yesil sogan ince dogranir domateslere ilave edilir, cevizde eklendikten sonra nar eksisi siviyag limon suyu birlikte cirpilir salatanin üzerine gezdirilir.

Kommentare:

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum uzun zamandır uğrayamadım sana, nasılsın?
Gavurdağın nefis olmuş, kebapların bir numaralı eşlikçisi.. Ellerine sağlık canım..

Eylem hat gesagt…

avurdagı diye bir yer var maraş taraflarında.oraya özgü oldugu için galiba.ellerine saglık.

eldivenlerim hat gesagt…

sunumu çok hoş olmuş, harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım......

SEVGİ hat gesagt…

çok güzel bir sunum olmuş ...
ellerinize sağlık ..

CAHİDE hat gesagt…

Hiç denemediğim bir salata.Adını çok duydum ama.ellerin dert görmesin canım,görüntü çok şık...

Emel Kurt hat gesagt…

Selam salata cok lezzetli görünüyor.Ellerine saglik,
sevgi ve saygilar.

kalpkurabiye hat gesagt…

ELLERİNİZE SAĞLIKK HARİKA GÖRÜNÜYOR SUNUMUZNUZ ÇOK GÜZELLL

feray hat gesagt…

Öznurcum salatanı görünce ah keşke şimdi yaz olsaydı dedim. Kışın bu salataları yiyemiyorum. Mis gibi kokan domates biber bulmak zor..
Sevgiler...

sevimin sayfasi hat gesagt…

cok güzel bir sunum olmus,
ellerine saglik canim

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, ellerinize saglik. Harika bir salata yapmisin, sunumda cok güzel olmus.
Adini neden öyle koymusalr bende bilemeim, ama Gaziantepe giderken gavur dagi var belki o yörelere ait oldugunu düsünüyorum. Bizlerde nar eksili tadlari hep yapariz, nefis olmustur. sevgiler....

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

ellerine sağlık ablacımmm

oznurunelemekleri hat gesagt…

sevgili adaşım gavurdagi harika görünüyor ellerine saglık bu arda sevgililer gününde kutlu olsun yüregindeki sevgi hiç solmasın cok öptümm

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

En sevdiğim salatalardan biridir..Sunumu da harika olmuş. Ellerine sağlık canım:).
Sevgiler, öpücükler...
aslı

gülizar hat gesagt…

aaa çok güzel olur bu salata özelliklede kebapların yanında.Ellerine sağlık bahar abla.

burcunokta hat gesagt…

Canım sunum muhteşem olmuş, ellerine saglık.mutlu bir hafta diliyorum. sevgiler.

Gönül hat gesagt…

baharım yaa ozaman sana telefon değilde havalimanı kadar yakınım:))) atla uçağa gel...şaka bir yana Tr geldiğinde beklerim hayatım gel ben sana ne makarnalar yaparım:)) bunuda laf olsun die söylemiyorum ...öpüyorum sevgilerimle

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Benimde çok sevdiğim bir salatadır sunum harika olmuş ellerine sağlık canımcım...mutlu haftalar

Gönülünce Lezzetler hat gesagt…

Adı pek hoş değil ama tadı harikaaa....Nefis olmuş ellerine sağlık arkadaşım...

Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com/

estergonyesil hat gesagt…

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN
GÖNDEREN: http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/

54. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://gelibolu17.blogspot.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

15 ŞUBAT 2010-1 MART 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://hayattanazicik.blogspot.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 54.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

hazalca hat gesagt…

çok güzel görünüyor eline sağlık.bu salatanın çok iyi bir rakı mezesi olduğunu biliyormuydun?ocakbaşı kebapçılarında çok meşhur:))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin