Dienstag, 16. Februar 2010

CITIR TAVUK SINITZEL

Hepinizin gecmis sevgililer gününü kutlar hayatiniz boyunca her gününüzün sevgi, saygi, güven ve mutluluklar icinde gecmesini dileyerek bu basit tarife geciyorum

4 adet tavuk gögsü fleto
2 bardak galeta unu
1 cay bardagi un
2 yumurta
kizarmak icin siviyag

Ince dövülmüs tavuk gögsü önce una bulanir,daha sonra cirpilimis yumurtaya batirilir, galeta ununa bulanarak kizdirilimis yagda arkali önlü kizartilir.yanina ister benim gibi haslama patates veya patates püresiylede servis edilebilir

Kommentare:

anneminkiziyim hat gesagt…

Hiiim ellerine saglik canim harika olmus tavuk gögsü. Ben hic kizartarak yapmiyorum. O yaglarin her terafa sicramasi beni delirtiyor. Aslinda oglum citir citir tavuguda seviyor ama hic bu usulde yapmadim. Fikir icin tesekkürler, sevgiler....

burcunokta hat gesagt…

Canım gerçekten çıtır çıtır görünüyor, ellerine saglık. sevgiler.

CAHİDE hat gesagt…

Tarifini görür görmez geldim canım.Kolay olsada gösterişli bir lezzet.Kolay yemeklerede çok ihtiyacımız var.Ellerine sağlık canım...

papatya68 hat gesagt…

eline koluna sağlık canımcığım çıtır çıtır nefis görünüyor♥

defneylebirlikte hat gesagt…

oy oyy bayılırımmm.elllerine sağlık öznurcuğum..

annemineli hat gesagt…

Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.Sevgi ve saygılar...

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

sevdiğim ikili yanyana:) ellerine sağlık ablacımmm

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Sunum ÇOK harika canım yemede yanında yat derler ya sanki yemek kitabındakiler gibi çok güzel görünüyor ellerine sağlık Öznurcuğum bloğu çok boşladım
torun olduğu için papucu dama atıldı demişsin bir dönem ben baktım ama gücüm yetmedi şimdi bakıcısı var çektiğim hastalıklar ve yakınlarımın hastalıkları en sonda torunun sağlık sorunları eklenince çok yıprandım içimden blokla uğraşmak hiç gelmedi sizler olmasanız çoktan bitirmiştim ama sizlere kıyamıyorum sık olmasada sizzlerle birlikte olmak çok güzel başını ağarttım canım çok öpüyorum sevgiler

yildiz hat gesagt…

Patatesler daha mi bir istah acici duruyor?Yanina da gavur dagi salatasi ohhhh....Degmeyin keyfime,ellerine saglik canim.

Gönülünce Lezzetler hat gesagt…

Seninde geçmiş sevgi günün kutlu olsun arkadaşım...
Tavuk çıtır çıtır harika olmuş patatesde çok yakışmış yanına...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com/

sevimlimutfak hat gesagt…

Bizim evdede çok sevilen bir lezzet. Başım sıkıştığı zaman kurtarıcımdır bu tarif,Ellerine sağlık. Sevgiler...

ARZU hat gesagt…

Çok severim ellerinize sağlık...

kalpkurabiye hat gesagt…

en en eeenn sevdiğim şeydir bu nefis şinitsell ellerinize sağlıkk:))

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık sunumda süper
kocaman öptüm...

misketlimonu hat gesagt…

Harika olmuş şinitzel Baharçiçeğim, ellerine sağlık canım.

Emel Kurt hat gesagt…

Selam bende cok severim sinitzel, evde de arada yaparim.Restoranta gittigimizde varsa tercihlerimin basinda gelir.Yemis kadar oldum ellerine saglik.Sevgiler.

Kevser hat gesagt…

Canim,
cok harika ve lezzetli bir tabak hazirlamissin, uyum süper, ayrica bir alttaki gavurdagi salatanin sunumunada bayildim, hersey icin ellerine saglik diyorum.

Sevgilerimle

disal hat gesagt…

canım seninde geçmiiş sevgililer günüb kutlu olsun...

tavuk bizim alenin vazgeçilmez bir eti...her haline bayılırım ben...bi misafir gelecek olsa ilk iş dondurucudan tavuk çıkarmaktır...

bu halide harika görünüyor..ellerine sağlık..

en sonunda bloğumun başına geçebildim...oturma oturma alışıyor insan...sonra zor oluyor yaa...helede bugünlerde sandalye çekilmez oldu iyice...:))yatarak internete girebilsem:))

meliha hat gesagt…

Sevilmezmi bu çıtır tavuk ama lezzetli olan herşey kızartılmış oluyor.bende kızarmış herşeyi malesef çok seviyorum.
ellerine sağlık
sevgiler.

birdutmasali hat gesagt…

ellerine emeğine sağlık canım.
sevenin sevgilerin çok olsun

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim cok tesekkürler yardimlariniz icin, sana ve ogluna cok tesekkürler, sevgilerimle....

Mutfak Havlusu hat gesagt…

Benim tavukla aram pek yoktur ama bu halini severim,ellerine sağlık olsun.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

nefis görünüyor ellerine sağlık arkadaşım...sevgiler

hayatcemresi hat gesagt…

Hayırlı cumalar arkadaşım,
tavuk çıtır çıtır görünüyor,iştah açıcı,salatayla gerçekten güzel gider,ellerine sağlık,sevgilerimle...

JİVAGO hat gesagt…

Çıtır tavuk yemeğiniz çok güzel gözüküyor.Ben genelede tavuksever
bir insanım.
Beyefendiye ve aileye sevgilerimle
iyi hafta sonları.,

Esra hat gesagt…

Sunum şahane ,ellerine sağlık..

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Ellerine sağlık, tavuk şinitzel ve patatesler nefis görünüyor.

hazalca hat gesagt…

ben de akşam yemeği için fikir arıyordum.gayet iyi bir fikir oldu benim için.teşekkürler,sevgiler

selince hat gesagt…

damak tadına hitap ettigi kadar goze de hitap ediyor gercekten.. ellerinize saglık

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin