Montag, 8. März 2010

PATATES CANAGINDA RUS SALATASI

Hepinizin kadinlar gününü kutlarim arkadaslar
Bugün Elazig'da deprem olmus hayatini kaybeden vadandaslarimiza Allahtan rahmet yakinlarina sabirlar diliyorum.

6,7 adet patates
1 kutu garnitür,havuc bezelye karisimi
5 adet konrison tursu
1 cay bardagi mayonez
1 cay bardagi süzme yogurt
1 kahve kasigi tereyag
yarim cay bardagi süt
karabiber,limon suyu
Patatesler haslanir,püre haline getirilir.Süt tereyag eklenir,karabiber tuz bir kac damla limon suyu ilave edilir.Püreden limon büyüklügünde parca alinir el ile ortasi acilarak canak sekli verilir.
Garnitürün suyu süzülür,karnison tursu küp küp dogranir,mayonez ve yogurt cirpilir garnitürle karistirilir.Patates canaklarinin icine kasikla mayonez karisimi garnitür konur .

Kommentare:

hayatcemresi hat gesagt…

Hayırlı geceler becerikli kardeşim,görüntü çok güzel,eline sağlık,sevgiler...

CAHİDE hat gesagt…

Yine harika bir sofra canımsın.Patates çanaklarına bayıldım.Ellerin dert görmesin...

kalpkurabiye hat gesagt…

ellerinize sağlık çok şık görüünyor lezzetleri de eminim şıklığı kadar hatta daha da fazladır..

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Enfes görünüyor, sunumu da çok şık.
Ellerine sağlık ablacım..

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Ellerine sağlık Öznur'cum, güzel bir alternatif..

Gönülünce hat gesagt…

Bayıldığım bir lezzet nefiss olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com

Esra hat gesagt…

Nasılda lezzetli gözüküyorlar,ellerine sağlık...

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık harika görünü
yor kocaman öpüyorum...

Huriye Kim? hat gesagt…

Canim ellerine saglik,çok güzel görünüyorlar,rus salatasini çok severim patates çanaginda da alternatif bir sunum olmus,harika,ellerine saglik,öpüyorum seni....senin de kadinlar gününü kutluyorum arkadasim.

meliha hat gesagt…

Bu çanaklardan birkaçını alıyorum.tam benlik bunlar.
ELLERİNE SAĞLIK

Onuncu Köyün Adamı hat gesagt…

Kadınlar gününüz kutlu olsun.
Patates çanağı ve rus salatası..çok güzel geldi bana, çok hoş.

defneylebirlikte hat gesagt…

harika olmuş canım..ellerine sağlık..

papatya68 hat gesagt…

Ellerine sağlık canım benim bende dün akşam misafirlerime aynısını yaptım çok beğendiler sabah senin blogda görünce tevafuk oldu çok güzel görünüyor lezzeti herkesce malum zaten nefistir sevgiyle kal canım

Betül hat gesagt…

Çok şık olmuş, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

yildiz hat gesagt…

Aile büyüklerimiz Elazig da...Biz de burda gözümüz TV.haber seyrederek bekliyoruz,insallah daha kötüsü olmaz,duyarliligin icin tesekkürler..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin