Donnerstag, 11. März 2010

TAVUK SUYUNDA KARNIBAHAR CORBASI

Bir gün öncesinde tavuk haslamistim, suyundan pilav yapmistim
artan tavuk suyunu degerlendirip karnibaharli corbasini yaptim böyleside nefis oldu
Corbanin üzerindeki corbalar icin özel kurutulmus pirasa,kereviz,havucla servis yaptim

1 adet karnibahar
5 bardak tavuk suyu
1 yemek kasigi un
1 cay bardagi süt
karabiber,tuz
3 yemek kasigi siviyag
Karnibahar kücük parcalar hailnde kesilir ve cok az suyla haslanir süzülür
Tencereye siviyag eklenir,un iki dakika kavrulur ve karnibahar eklenir biraz soteledikten sonra tavuk suyu ilave edilir.
Yaklasik kisik ateste 20 dakika pisirilir, blenderinden gecirilir süt eklenir,karabiber tuz ilave edildikten sonra karisririlir ve ocaktan alinir.

Kommentare:

hayatcemresi hat gesagt…

Hayırlı geceler arkadaşım,
tavuk çorbasının karnıbaharlı versiyonuna ilk defa rastlıyorum,tadını bilmiyorum ama sağlıklı oluşuna şüphem yok :)
eline sağlık,sevgilerimle...

derya hat gesagt…

Canım harika sunuma bayıldım ellerine
sağlık kocaman öpüyorum...

CAHİDE hat gesagt…

Ben bu karnabahar çorbasına nedense çok önyargılıyım.Kokar diye düşünüyorum.Ama sen güzel diyorsan bir kerede ben yapayım bakalım.Görüntü süper ellerine sağlık canımsın.Hayırlı cumalar dilerim...

Betül hat gesagt…

Ben de denemiştim çorbasını, çok lezzetli oluyor. Üzerindeki süslere bayıldım ben. Ellerine sağlık. Bu arada ekmeği makinada yaptım.

Sevgilerimle.

emelce yemek hat gesagt…

saglik ve lezzet deposu olmus eline saglik

emelce yemek hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
Jibek hat gesagt…

Brokoli çorbasını yaparım da, karnıbahar çorbası hiç aklıma gelmemişti tavuksuyanda pek lezzetli olmuştur, ellerinize sağlık sunu çok şirin:)
Cumanız mübarek olsun, hâneniz nur mutfağınız bereket dolsun inşaAllah.

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim karnıbaharlı her yemeği çok severim. Karnıbaharın lezzetine tavuk suyunun lezzeti de eklendiyse eminim harika olmuştur:).
Ellerine sağlık canımcım...
Sevgiler;).
aslı

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Çorbanın süslemesi pek güzel olmuş:)

Ellerine emeklerine sağlık ablacım.

Hayırlı cumalar..

kalpkurabiye hat gesagt…

ellerine sağlık canımmm:))) nefis olmuşş hemde değişik olmuşş harikasın..

Gönülünce hat gesagt…

Çorba bol vitaminli sunumda çok şık görünüyor bayıldımmm...ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canım ellerine sağlık sunum süper:D

hazalca hat gesagt…

çorba nefistir eminim ama asıl şu sunumuna bayılıyorum.sayende göz zevkim gelişti.sevgiler

meliha hat gesagt…

Karnıbahar çorbası hiç içmedim.kızartmasını çok severim.kesinlikle çorbasını deneyeceğim.
Ellerine sağlık
Hayırlı cumalar

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Eminim çok leziz olmuştur görüntü harika ellerine sağlık arkadaşım..mutlu pazarlar..

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim merhabalar, ben döndüm kisa bir kacamak harika oldu annemler, akrabalarla hos vakittler gecirdik.
Corban harika, patates canagin sahane, kahvalti sofran da süper olmus ellerine saglik, sevgilerimle....

Aylin hat gesagt…

ELERİNİE SAĞLIK HAYATIM.ŞU KARNIBAHAR ÇORBASINA DA TABAĞINADA BAYILDIM BAYILDIM....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin