Donnerstag, 20. Mai 2010

CILEKLI KIVILI PASTA ### KISA BIR TATIL ARASI


Türkiye'ye tatile gidiyoruz , kül bulutlari izin verirde ucus yasagi olmassa.Bazi ülkelerde hala ucus yasagi var,gidisi atlatsak bile birde bunun dönüsü var, bakalim küller ucusmassa bizim hava yolunda insallah gittigimiz gibide döneriz.
Hepinize saglikli huzurlu sicacik bir hafta sonu diliyorum .

Ye# 55 Bahar Senligi etkinlinin ev sahibesi sevgili Özleme gönderiyorum

Asagidaki cilekli pastanin pandispanyasi ve kremasi ayni, sadece üzerine cilegin yanina kivide ekledim
Pandispanya
4 yumurta
4 türk kahvesi fincani seker
5 fincan un
4 yemek kasigi sicak su
yarim cay bardagi siviyag
1 paket kabarma tozu
1 paket vanilya
kremasi icin

500 gr quark( labne peyniri veya süzme yogurt
400 g cremefraiche (mascarponede olabilir
1 bardak seker
2 paket vanilya sekeri
2 paket krem sertlestirici
400 g sivi krema
200 gr cilek,3 adet kivi

Yumurta sekerle cirpilir,sicak su,siviyag,vanilya eklnir cirpilmaya devam edilir
un ile kabartma tozu elenerek eklnir kasikla karistirilarak yaglanmis unlanmis yuvarlak pasta kalibina yayilir
isitlimis 170 derecede kizarana kadar pisirlir,icinin pistigini anlamak icin kürdan,la test edilir
Bir gün önceden pandispanyayi hazirlasaniz kesmesi daha kolay olur,pandispanya ortadan ikiye istenirse üce kesilir
Sivi krema mikserle koyulasincaya kadar cirpilir .Baska bir kapta Quark,cremefraiche,seker,vanilya sekeri,mikserle cirpilir ve diger kremaya eklenir az cirpildiktan sonra krem setlestiricide eklenir cirpilir
Krema üzeri icin ayrilir,diger kismina kücük dogranmis cilek,kivi parcalari eklenenerek karistirilir.
Pandispanyanin birinci katina cilek receli sürülür,daha sonra kücük dogranmis cilekli,kivili kremadan esit sekilde yayilir,ikinci katinada ayni islem yapilir.
Üzerine ayirlinan krema padispanyanin üzerine ve kenarina sürülür.Yarim sekilde kesilmis cilekler ve kiviler dizilir.



Kommentare:

Ekin Mutfagi by Elif hat gesagt…

Ellerine saglik cok nefis olmus...

Iyi tatiller diliyorum...

Sevgiler

derya hat gesagt…

Canım benim pasta harika ellerine sağ
lık.Şimdiden hayırlı tatiller dilerim
Sağlıcakla gidip gel inşallah öpüyorum...

Mutfak Havlusu hat gesagt…

İnşAllah kazasız belasız gider gelirsiniz..
Nefis pastan içinde ellerine sağlık olsun..

Gönül hat gesagt…

baharım valla ben de ilkkez tanıştım porçini mantarla ..bugün markettede baktım fakat yoktu...porçini mantar siyahtı doğranmış ve haşlanmıştı bize yemeğe katmamız için verdiklerinde...ne yapalım beyaz mantarla yaparım bakalım aynı tadı verecekmi:))) öpüyorum hayatım

haa bu arada tr geliyormussun mutlaka bekliyorum istanbula gelirsen görüşelim...sevgilerimle

MUTFAKISTAN hat gesagt…

IYI TATILLER CANIM INSALLAH HER SEY GONLUNCE GECER
PASTAN HARIKA GORUNUYOR ELINE SAGLIK...SEVGILER

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

külsüz dumansız hayırlısıyla gidip gelirsiniz inşallah ablacım.

pasta enfes görünüyor. kırmızı çilek ve yeşil kivinin uyumu harika. ellerine sağlık:)

umutluhayat hat gesagt…

güle güle gelin güle güle dönün.ellerinize ssağlık nefis olmuş

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Merhabalar,dün gece yazmak istedim ama nedense sayfan calismadi,herdefasinda tekrar girip ciktim bir türlü yorum birakamadim...

Senin icin Tatli bir Ödül göndermistim,eger kabul edersen,cok sevinirim,tabii bilmiyorum eger henüz hala yola cikmadiysaniz...

Saglicakla gidip dönün insallah,yeniden görüsmek ümidiyle sevgiler Türkiye'ye...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznur'cuğum hayırlı yolculuklar canım gönlünce geçireceğin güzel bir tatil diliyorum.Pastanın görüntüsü iştah kabartıyor ellerine sağlık sevgilerimle çok öpğyorum canım

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

su gibi elin türkiyey su gibi dönün inşallah..
ellerine sağlık canım benim..
mutlu günler dilerim:))

papatya68 hat gesagt…

hayırlı yolculuklar Öznurcuğum güzel bir tatil geçirirsin inşaallah hayırlısıyla gidip gel görüşürüz canım kısmetse
pastan da çok güzel bahar gibi olmuş eline sağlık sevgiler:)

Gönülünce hat gesagt…

Pasta harika olmuş üzerindeki meyveler iştah kabartıyor...Ellerine sağlık arkadaşım...Hsyırlı yolculuklar dilerim iyi tatiller...
Sevgiler...

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim sana hayirli yolculuklar ve güzel tatiller dilerim.
Güle güle gidip gelin insallah.
Insallah her sey gönlünce güzel gecer canim, sevgilerimle....

ozgur hat gesagt…

Merhabalar,
çok güzel bir blog takipteyim;)

Özlemhan hat gesagt…

Hoşgeldin canım inşllah güzel bir tatil geçirirsin.

sevimin sayfasi hat gesagt…

ellerine saglik canim, gine harika olmus
güzel tatil günleri diliyorum...
sevgilerimle

Leyla Poyraz hat gesagt…

canım pasta harika olmuş..ellerine sağlık..inşallah kazasız belasız,rabbim gidip gelmenizi nasip eder..şimdiden muhteşem tatiller..

serap uzun hat gesagt…

Hayirlisiyla git ve hayirlisiyla dön canim,ins bizde gider ve hayirli bir sekilde döneriz.Allah büyük.
Pasta nefis olmus eline saglik canim.

Sevgiler.

Özlem Avcı-mutfaktayimm hat gesagt…

Merhabalar,
Ayşe Yaman'ın sponsorluğun da yaman etkinlikler çerçevisin de KREM ŞANTİLİ TATLILAR aktivasyonunu bu ay ben üstlendim. Krem şantili tüm tatlıları sayfamda paylaşabilirsiniz. Katılım tarihi 15 Mayıs-15 Haziran arası olacaktır. Sizde davetlimsiniz. Ayrıntılar için http://mutfaktayimm.blogspot.com adresim'den bana ulaşabilirsiniz. Harika tarif ve fotoğrafınızıi bekliyorum...
Sevgiler...

Huriye hat gesagt…

Canim pastan nefis,harika gorunuyor...iyi tatiller dilerim bol bol tadini çikarin ve dinlenin,hayirlisiyla gidin ve donun insallah,opuyorum seni...görüsmek üzere.

hazalca hat gesagt…

güle güle git,güle güle dön canım.türkiyenin tam iyi zamanı şimdi.daha çöl sıcakları başlamadı

defneylebirlikte hat gesagt…

güle git güle gel.pastan ise muhteşemmmmmmmmm.ellerine sağlık canım.

mutfaktakizaman hat gesagt…

canim rabbim saglicakla gidip gelmeni nasip etsin!!

elelrine saglik pasta harikaa...

gorusmek uzere!!

JİVAGO hat gesagt…

Ellerinize sağlık,mevsim pastası gibi olmuş...İyi tatiller dilerim.

Aileye sevgiler selamlar..

Gelibolu17 hat gesagt…

ellerine sağlık canım sevgiler.hayırlı cumalar

nurşen hat gesagt…

Sevgili arkadaşlarım,blogcanlarım Blogkulübü'nde 15 gün sürecek olan Yemekteyiz etkinliği başlıyor, etkinlikte evsahipliğini ben ( http://nursen-yemek.blogspot.com/ ) yapacağım.Konuklara ikram edeceğimiz yemekler sizin elemeğiniz olacak.Yemek tariflerinizi 'Blog Kulübü Yemekteyiz etkinliğine' göndererek kendi sitenizde yayınlayıp,bana haber vererek etkinliğimize katılabilirsiniz.Bende yemek tariflerinizi resimleri + sitenizin linkiyle benim bloğumda, bir menü oluştuğunda yemeklerinizin resimleri + sitenizin linkiyle Blog Kulübünde yayınlayacağım.Yemek tarifleri 6 kategoriden oluşacak,isterseniz sadece bir kategoriye,isterseniz bütün kategorilere tarif gönderebilirsiniz. Yemek tarifleri için kategoriler şöyle ;
1) ÇORBA
2) APERATİF
3) SALATA
4) ANA YEMEK
5) ZEYTİNYAĞLI
6) TATLI
Bu devatiyeyi okuyan bütün blogcanlarımı etkinliğe davet ediyorum

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin