Montag, 14. Juni 2010

FRAMBUAZ SOSLU MASCARPONE



Sevgili Özlemin hazirladigi krem santili tatlilar etkinligine gönderiyorum
200 g mascarpone
200 g sivi krema
1 adet krem sertlestirici
2 paket vanilya sekeri
5 kasik seker
200 g frambuaz,1 paket vanilya sekeri
Mascarpone derin bir kaba alinir,krema mikserle koyulasincaya kadar cirpilir ve mascorponeye ilave edilir.Vanilya sekeri,5 kasik seker krem sertlestiricide eklendikten sonra mikserle cirpilir.Frambuazlara bir paket vanilya sekeri ekenir blenderla püre haline getirilir.Mascorponeli krema kaselere paylastirilir,üzerine frambuzli sosdan konur,buzdolabinda bekletildikten sonra servis edilir.

Kommentare:

umutluhayat hat gesagt…

şahane bir görüntüsü var.ben böyle tatlılara bayılıyorum.ellerinize sağlık

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

sonra da soğuk soğuk afiyetle yenir:)))

ellerine sağlık ablacım,şahane görünüyor..

çeşnici Handan hat gesagt…

Çok çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

Miskokulu Lezzetler -Mine- hat gesagt…

Tam yazlık bir tatlı eline sağlık sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Muhteşem olmuş lezzetini tahmin edebiliyorum ellerine sağlık canım...Ayrıca o güzel yorumun içinde çok teşkr ederim kalbi güzel arkadaşım benim....çok öpüyorum

disal hat gesagt…

canımm..harika görünüyor...ellerine sağlık...bu etkinlik tam bana göreymiş....kremşantiyi çok severim.helede sütlü tatlılarla birleşince....etkinliğe yakışmış....

Fuat Gencal hat gesagt…

Ellerinize sağlık. Çok muhteşem bir görüntüsü var.

Saygılar.

oznurunelemekleri hat gesagt…

ellerine sağlık sıcak havalarda sütlü sğuk tatlılar vazgeçilmezimm sevgilerimle

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

agzima layik bir lezzet olmus elölerine saglik canim...

evet biz yaz tatilinde gidicegiz insallah ramazanin ilk 3 günü ordayiz rabbim nasip ederse cocuklarin okulundan dolayi mecbur esimin is yeride hep cocuklarin tatilinde kapaniyor nasip bakalim insallah bizim izinde iyi gecer ...

birdutmasali hat gesagt…

nefis olmalı nefis
ah hep diyorum hayat çilek olsa :)

sarı mutfak-hande hat gesagt…

ellerine sağlık harika görünüyor canım
sevgilerimle

derya hat gesagt…

Canım harika olmuş tatlın ellerine
sağlık.

Huriye hat gesagt…

Canim harika bir tatli olmus enfes görünüyor yazin bu sekil tatlilari çok severim,ayrica nefis bir tatil geçirmisin talim bayildim resimlere...Öpüyorum seniii.

SERAP hat gesagt…

Hmmm ne güzel olmustur simdi o tatli...
Muhakkak denemeliyim.

Gönülünce hat gesagt…

Bu gün öyle sıcakki bir kup olsa hiç hayır diyemiyeceğim...Nefisss olmuş ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin