Mittwoch, 12. Mai 2010

HINDISTAN CEVIZLLI BADEMLI KURABIYE


Agza alinca dagilan kiyir kiyir bir kurabiye oldu,3 hafta saklama kabinda durdugu halde uzun süre tazeligini koruyan pratik bir kurabiye.Hamurun yarisini sade yarisinida kakaoyla yaptim.
59 P:D:C:S:Etkinligine ev sahibesi mutfaktanseslere gönderiyorum

150 gr tereyag
1 cay bardagi siviyag
1 yumurta
1 bardak pudra sekeri
1 cay bardagi cekilmis toz badem
1 cay bardagi hindistan cevizi
2 cay kasigi kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri
Alabildigi kadar un
Oda isisindaki tereyag ,yumurta,pudra sekeri cirpilir, toz badem,hindistan cevizi,vanilya sekeri ilave edilir cirpilir.Un ile kabartma tozu elenerek eklenir yogrularak yumusak bir hamur elde edilir Hamurun yarisina kakao eklenir . Hamur yarim saat dinlendirilikten sonra 1 cm kalinliginda acilir gül seklindeki kurabiye kalibiyla kesilir,minik parcalar yuvarlanarak kurabiyenin ortasina konur. .Yagli kagit serili firin tepsisine dizilir isitilmis 170 derece firinda 10, 15 dakika üzeri kizarmadan firindan alinir.








Kommentare:

susamcorekotu hat gesagt…

maşallah hayran oldum ve öylece kalakaldım:))eline sağlık

Huriye hat gesagt…

Canimcim ellerine saglik,kurbisler harikalar ben bir çikolatali bir sade rica ediyorum lütfeeeeeeen:))sevgiler.

Fuat Gencal hat gesagt…

Çok harika görünüyorlar ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

Cahide hat gesagt…

Ellerine sağlık canım,gevrek oldukları her hallerinden belli.Sevgilerimi bıraktım...

HÜLYA hat gesagt…

ellerine sağlık canım öncelikle sunum çok sade ve çok şık belirtmeliyim. pratik ve lezzetli olması da cabası...

afiyet şeker olsun canım

LEZZET SARAYI hat gesagt…

ÇOK GÜZEL OLMUŞ EMEĞİNE SAĞLIK

derya hat gesagt…

Canım benim harika olmuş kurabiyele
rin ellerine sağlık olsada yesem keşke kocaman öpüyorum...

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canımm çok güzel olmuş kurabiyelerinn bende böyle kocaman kurabiye kalıpları arayıp bulacağımmm:))) zira elimdekiler klasik ufak:) ozaman yapacağımmmmmmmmmmm:) belki elimdekilerle de yaparım evett gayette güzel olur:))

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canım ellerine sağlık...
Harika olmuşlar bayıldım şekillerime:D

GÜLSÜM hat gesagt…

HANGİ TARİF BENİM İÇİN YAYINLANDI İSMİMİ GÖREMEDİMDE....

Seval hat gesagt…

Ellerine saglik nefis görünüyor kurabiyeler,kahvenin yanina yakismistir kesinlikle...
Sevgiler.

papatya68 hat gesagt…

yani bu bana yapılırmı şimdi:)
harika ve çok lezzetli görünüyor ellerin dert görmesin canım arkadaşım
bana uğrarsan senin için bir hediyem var bekliyorum sevgiler

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim kurabiyeler nefis duruyorlar, bir tane sade den aldim, ellerine saglik.
Canim benim kizimin yaptigi tatlinin adini ben koydum:). Bazen icine kattigimiz degisiklikden dolayi ad verme huyumuz var, kizimda bana cekmis, bu ismi begendi,
sevgilerimle....
Hayirli Cumalar dilerim...

Asiye hat gesagt…

Bahar Çiçeğim, çok teşekkür ederim önerin için.

Kurabiyeler muhteşem görünüyor, bayıldım

Tijen hat gesagt…

Yaparken çok eğlenmiş olmalısın komşucuğum. Blogunun yaşgün kutlu mutlu olsun. Nice yıllara!

tatlilar gülcandan hat gesagt…

Canim ellerine saglik blogununda yasi kutlu olsun daha nice yillara canim Hayirli aksamlar öptüm.

defneylebirlikte hat gesagt…

öznurcuğum harika olmuş.ellerine sağlk.sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Bloğunun yeni yaşı kutlu olsun canım iyi varsın:)
Kurabiyeler çok şirin olmuşlar ellerine sağlık öpüyorum..

oznurunelemekleri hat gesagt…

ellerine sağlık hayatım nefis görünüyor kurabiyeler ben damla çukulatalısını isterimmm :)) sevgilerimle

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin