Samstag, 8. Mai 2010

BLOGUM 4 YASINDA** VISNE JÖLELI MUHALLEBI' ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

4 sene önce Anneler gününde esim ve cocuklarim bana blogumu hazirladilar,benki daha bilgisayar nerden acilir nerden kapanir bilmezdim.Simdi kendime yetecek kadar bilgisayari biliyorum,vede siz sevgili blogcu arkadaslarimdan nefis tarifler ögreniyorum nacizane bildiklerimi sizlerle paylasiyorum.Simdiye kadar ziyaretime gelen yorum birakan siz sevgili arkadaslarima cok tesekkür ediyorum beni yalniz birakmayip destek oldugunuz icin.

Hepinizin Anneler gününü kutlarim,evlatlarinizla eslerinizle huzur icinde daha nice Anneler günlerini kutlamaniz dilegiyle..

1 lt süt
2 yemek kaşığı nişasta
2 yemek kaşığı piriç unu
2 yemek kaşığı un
1.5 su bardak seker
1 paket vanilya sekeri
1 cay bardagi cekilmis badem un halinde
2 yemek kasigi margarin
2 bardak visne suyu
1 cay bardagi seker
2 corba kasigi nisasta,jölede olabilir
Visne suyu,seker nisasta tencereye alinir ve kisik ateste karistirlir koyulasinca ocaktan alinir ve biraz ilidiktan sonra muffin kalibina paylastirlir.
Süt tencereye alinir,nisasta,pirincunu,seker,vanilya sekeri,badem tozu koyulasincaya kadar kisik ateste karistirlir .Margarin ilave edilir mikserle cirpilir.Visne jölesinin üzerine muhallebi dökülür soguyunca buzdolabina alinir.En az iki,üc saat bekletilir sonra servis edilir.

Kommentare:

derya hat gesagt…

Canım ne kadar iyi yapmışlar senin gi
bi tatlı bir dost kazandım.Tatlın ha
rika yüreği güzel arkadaşım seninde
Anneler Günün kutlu olsun kocaman öpü
yorum...

Krema Tadında hat gesagt…

sunum harika anneler günün kutlu olsun sevgiler ...

papatya68 hat gesagt…

iyiki açmışlar bu bloğu sana Öznurcuğum bizlerde seni seviyoruz senin güzel tariflerinden faydalanıyoruz Allah razı olsun
Anneler günün kutlu olsun canım kardeşim daha nice uzuuuun seneler birlikte blogdaşlık etmek dileğiyle sevgiler

disal hat gesagt…

seni tanıdığıma çok memnunum...arkadaşlığın için teşekkürler....beni yalnız bırakmadın canım arkadaşım..bloğunun yaşı ve anneler günün kutlu olsun...

Gönülünce hat gesagt…

Blogunun yeni yaşı kutlu olsun daha nice uzunn yıllar güzel paylaşımlara canım...Tatlın çok şık olmuş ellerine sağlık canım...
Anneler günün kutlu olsun...
Sevgiler...

umutluhayat hat gesagt…

harika bir muhallebi olmuş.ellerinize sağlık

atesböcegi hat gesagt…

ANNEler günün kutlu olsun Canim. Nice evlatlarimizla gecirecegin mutlu yillar dilerim. iyikide acmislar bu blogu sana. Umarim daha cooook uzun yillar güzel paylasimlarda tariflerde bulusuruz. tatlin yikiliyor. ellerin dert görmesin canim. kocaman sevgiler.

Huriye hat gesagt…

Canim blogunun yeni yasini kutlarim,daha nice bizlerle güzel paylasimlarin olsun insallah...tatlin ise enfes eline saglik arkadasim...anneler gunun kutlu olsun.

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim ellerine saglik harika olmus servisin.
Anneler günün ve blogunun yil dönümü de hayirli olsun. Ne güzel kutlamalar bir araya gelmis.
Ayrica güzel paylasimin icin de cok tesekkürler,

sevgilerimle...

hunerlieller hat gesagt…

blogunun yaşını kutlar nice uzun seneler güzel tariflerin ile bizlerle olursun arkadaşım.seninde anneler günün kutlu olsun.tatlı ise sunum ile nefis...ellerine saglık.

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

cok sahane görülüyor canim sunum enfes ve sahane ellerine saglik
seninde anneler günün kutlu olsun sevgiler ...

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Tüm annelerin, anne olmak isteyenlerin, anne olacakların, aslında tüm kadınların anneler günü kutlu olsun.
Rabbim annelerimize zeval vermesin, başımızdan eksik etmesin.
Tüm annelerin evlatlarına, evlatların da annelerine kavuşmasını nasip etsin.

Blogunun yeni yaşı kutlu olsun, daha nice tariflere ve yıllara...
Kısmetse benim blogumda Haziran'da 4.yaşına girecek.

Bu arada;
Vişne jöleli muhallebi nefis görünüyor, ellerine sağlık.

Özlemhan hat gesagt…

Anneler günün kutlu olsun canım benim

sevimin sayfasi hat gesagt…

blogunun yeni yasini kutlarim canim...iyiki acmisin, iyiki seni tanumisim...
anneler gününü kutlarim canim

emelce yemek hat gesagt…

bol tarifli nice yillara :)

karakazandan hat gesagt…

Harika birsey olmus canim eline saglik.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Canım benim sizler sağ olsun 2 senedir sağlık sorunlarımız nedeniyle bloğumdan iyice uzaklaştım sizlere aksettirmek istemiyorum yeterince sizleride üzdüğümü düşünüyorum devamlı sorun yaşıyoruz bir sıkıntı bitmeden diğerii ile karşılaşıyoruz dizilerde olur sanıyordum bu kadar üstüste gelen sıkıntılar ama gerçek hayattada kaşılaşıyormuş insan RABBİM beterinden esirgesin siz sevdiklerime sıkıntı , hastalık vermesin. İyiki senin gibi bir kardeşimi bu blog sayesinde tanımışım BLOĞUNUN yeni yaşı kutlu olsun hep birlikte nice güzel seneler ÇOK ÖPÜYORUM CANIM

ebrulitatlar hat gesagt…

Bloğunun yeni yaşını ve anneler günün kutlarım Öznur'cum. Nice beraberliklere. Sevgiler..

Gönül hat gesagt…

baharçiçeğimmm bloğunun yeni yaşı kutlu olsun nice senelerde birlikte olmak dileğimle....Anneler gününde kutlu olsun...vişne jöleli muhallebin nefis görünüyor ellerine sağlık...öpüyorum hayatım..sevgilerimle

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canımm harika olmuşş bloğunun yaşgününü tebrik ediyorumm.. iyiki tanımışım senii:)) öpüyorumm çookk:))

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Sevgili Bahar Cicegi,gecte olsa blogunun yeni yasini ve Anneler Gününü kutlamak istedim...

Hersey gönlünüzce olsun bundan sonrada,sevgiler...

MAVİANNE hat gesagt…

anneler günün kutlu olsun
iyiki açmış çocuklar bloğunu
öpücükler sana

hazalca hat gesagt…

bloğunun yeni yaşını ve de anneler gününü kutlamaya geldim.geç kaldım biraz ama hafta sonu evde yoktum.sevgiler

Kevser hat gesagt…

Canim,
bende gecikmeli olarak senin Anneler Gününü kutluyorum. Blog yasin icin de daha nice nice güzel blog yaslarina hep beraber diyorum. Ne mutlu sana, cocuklarin sana hediye olarak böyle bir blog acmislar. Bence cok anlamli ve degerli hediye.

Visne jöleli muhallebilerin de nefis görünüyorlar, insanin gözleri gönlü senleniyor, ellerine saglik canim.

Sevgiler

Mutfak Havlusu hat gesagt…

Nice 4 ler devirsin sayfan inşAllah,nefis tatlar ile..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin