Montag, 21. Juni 2010

HASHASLI ARMUTLU KEK

Türkiye yaniyor, burasi yagiyor ve serin aksamlari kazak bile giyiniyoruz.
Hava serin ve yagmurlu olunca yapilacak en iyi sey mutfaga dalip kek yapmak dedim ve hashasli kek yaptim cayida demledim sicakken kek hemen yenmez ama ben bu haliyledede sevdigim icin cayla kek esliginde yarim duran kitabimi bitirdim.

3 adet yumurta
1 bardak süt
1 bardak seker
2 adet yumusak armut
1 bardak hashas
150 gr tereyag
bir kac damla vanilya esansi,sekeride olabilir
1 paket kabartma tozu,alabildigi kadar un

Seker ve yumurta cirpilir,oda isisinda yumusamis tereyag eklendikten sonra süt ilave edilir. Yumusak armutlar catalla ezilerek püre haline getirilir ve hashas vanilya esansi ilave edilerek cirpilir. Un kabartma tozuyla elenerek ayni anda eklenir kasikla karistirdiktan sonra yaglanmis unlanmis kek kalibina dökülür.isitilmis 180 derece firinda pisirlir.




Kommentare:

derya hat gesagt…

ÖZNURCUM ELLERİNE SAĞLIK CANIM KEK HA
RİKA.SORMA ÇOK SICAK NEM ORANIDA YÜKSEK:))ÖPÜYORUM...

umutluhayat hat gesagt…

enfes görünüyor kek.yanındaki yuvarlak şeyler çikolatamı çok hoş

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

buralara da biraz serinlik yollayınn:)

oh ne güzel bir kitap ve çay keyfi olmuş.

ellerine sağlık ablacım..

emelce yemek hat gesagt…

citir citir olmustur hashasla ellerine saglik

papatya68 hat gesagt…

kek nefis ellerine sağlık haşahşlı olunca ayrı bir güzel oluyor bayılıyorum o çıtırtısına:)
afiyet şifa olsun Öznurum Türkiye de de yağmur varmış ama burası o kadar sıcakki 24 saat klimalar kapanmadığı halde banamısın demiyor Allah dışarıda çalışanların yardımcısı olsun AMİN

Emel Kurt hat gesagt…

selam kek harika görünüyor,hele yaninda cay da var varsa, üstelik disarida yagmur yagiyorsa daha ne istenir:))ellerine saglik sevgiler.

birdutmasali hat gesagt…

harika görünüyor bu güzelim kek,
afiyetler olsun canım.

lütfen rüzgarlara söyle buralara gelsin, dört gözle bekliyor olacağız

Gönülünce hat gesagt…

Arkadaşım buralar ya yanıyo ya yağıyo şu an olduğu gibi...Mevsimler birbirine girdi sanki...Kek harika iyi keyifler dilerim sana...

Yorum gönderemediğini söylemişsin sitemi kontrol ettim sorun yok gibi nedenini anlayamadım canım...Daha sonra tekrar denersin arkadaşım...
Sizlere sıcakkk günler dilerim...

oznurunelemekleri hat gesagt…

sevgili adaşımm ellerine sağlık enfes görünüyorr kekinn senden iyisi yok valla serin serin keyif yap keyifli günlerin bol olsun canım....

NarincE hat gesagt…

Armutlu keki seviyorsunuz anlaşılan. Ellerinize sağlık.

sarımutfak-hande hat gesagt…

bende de haşhaşlı limonlu kek var:)))
harika olmuş kekin ellerine sağlık canım
sevgilerimle

Gönül hat gesagt…

baharımmm ellerine sağlık hayatım kendin gibi tatlı bir kek yapmışsın:)) hayatım sen hani bana hani bana diyeceğine buraya gelmeyi planlasana biz hemen etkinlik düzenlitiriz senin için:))))öpüyorum hayatım...sevgilerimle

papatya68 hat gesagt…

canım ben resimleri görünce anlamıştım zaten hangi otele gittiğinizi eskiden çok güzeldi orası şimdi bozuldu ama havası muhteşem diyecek yok
biz Antalyanın nemine dayanamıyoruz o nedenle Armutluyu düşündük bu yıl orayıda çok seviyoruz tavsiye ederim birde nasip olursa karadeniz gezelim diye planlıyoruz Allah ne gösterir bakalım cevabın için teşekkürler güzel arkadaşım sevgiler

hazalca hat gesagt…

ne güzel bir görüntü olmuş.tam hayalimdeki orta.kek ve kitap.ama ben bu aralar doğru dürüst okuyamıyorum.sıcaklar mahvetti beni

Baharcicegi hat gesagt…

Gönülcüm sayfana yorum birakamiyorum yorum gitmiyor hata var galiba

sevimin sayfasi hat gesagt…

aynen bende senin gibi aksamlari kazak giyiniyorum...bu gidisle buralara pek yaz gelmiyecek...gerci iki günden beri havalar iyi ama kac günlügüne
kekin harika görünüyor, ellerine saglik canim

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin