Samstag, 26. Juni 2010

COCOSTAR KURABIYE




200 gram margarin
1 kahve fincani kakao
1 su bardagi pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri
aldığı kadar un

İçi için
2 su bardağı hindistancevizi
1 su bardağı pudra şekeri
1 yumurtanın akı
üzerine beyaz sütlü cikolata
1 cay bardagi cekilmis badem


Malzemenin hepsi eklenir un azar azar ilave edilerek yumusak bir hamur elde edilir.Hindistan cevizi yumurta aki,pudra sekeri cekilmis badem karistirilir.
Hamurdan ceviz büyüklügünde parcalar alinir ,ortasina bir kahve kasigi ic harctan konur yuvarlanarak kapatilir.Yagli kagit serili firin tepsisine dizilir isitlimis firinda pisirilir.
Cikilota benmari üsülü eritilip ilimis kurabiyelerin üzerine gezdirilir.

Kommentare:

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum bende yapıştım bu kurabiyelerden resimlerini bile çekemeden bitirdiler çok nefis olmuşlardı yanlız ben içini 1,5 bardak hindistan cevizi koyup yapmıştım az gelmişti sevilin tarifiydi sanırım görüntüsü bile yetiyor çok şık çay sofralarına ayrı bir güzellik katıyor ellerine sağlık çok öpüyorum canım sevgilerimle

mutfaktakizaman hat gesagt…

hmm uzun zaman oldu yapmayali nefiss ellerine saglik canim...

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Ne zamandir yapmak istedigim bir kurabiye bu,ama bir türlü firsat olmadi,artik yakinda denerim herhalde,eline saglik,söyle ücer dörder aldim ben bunlardan!!!

sevgiler canim...

emelce yemek hat gesagt…

ayyy gercekten de nefis gorunuyorlar

Huriye hat gesagt…

Daha denemedigim ama denemek istedigim bir kurabiye tarifi enfes yapmissin ellerine saglik canim,opuyorum seni.

EZGİLİ TARİFLER hat gesagt…

HARİKA GÖRÜNÜYOR.ELELRİNE SAĞLIK SEVGİELER.İYİ AKŞAMLAR

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim ellerine saglik Cocostar kurabiyeler nefis görünüyor. Hindisatan cevizini cok seviyorum,muhakak benimde damak tadima iyi uyar, ellerine saglik, sevgilerimle...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

bende yapmıştım çokda beğendim seninkide şahane olmuş arkadaşım ellerine sağlık...öpüyorum canım

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

uzun zamandır denemek istediğim ama bir türlü kısmet olmayan bir kurabiye bu..

ellerine sağlık canım

Eylem hat gesagt…

bence çok güzel bir lezzet.ellerine saglık.

Gönülünce hat gesagt…

Kurabiyeler nefisss olmuş iştah kabartıyor ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

sevimin sayfasi hat gesagt…

harika olmuslar, bizde cok severiz bu kurabiyeleri...
ellerine saglik canim

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Ellerine sağlık, kurabiyeler nefis görünüyor.
İçindeki beyaz bölümü kakaolu hamurun arasında ne kadar güzel görünmüş.

Aylin hat gesagt…

çiçemmm ellerine sağlık harika görünüyorlar cocostarlar

TARİF BAHÇESİ hat gesagt…

Hmmm lecker...!!! Harika görünüyor kurabiyeler. Hindistan cevizli tariflere bayılırım.

zencefil hat gesagt…

Çok güzel görünüyorlar, elinize sağlık..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin