Dienstag, 27. Juli 2010

MEYVELI PARFE

Gecen hafta havalar sicakken yapmistim,(simdi serin) öyle sicaktiki ben birkac parfe resmini cekene kadar erimeye basladi,resimlerdede görülüyor.Ev halki kremali tatlilari sevmez, meyveli parfeyi begendiler bir kac dilim birden yediler,tabi sicaginda etkisiyle .
Sevgili Atölyemis arkadasimizin düzenledigi etkinligine gönderiyorum gönderiyorum

2 poşet kremşanti
1 buçuk su bardağı soğuk süt
1 paket kedi dili bisküvi,istediginiz bisküvide olabilir
yarim su bardagi pudra sekeri
2 paket vanilya sekeri
1 kase bögürtlen,cilek,yaban mersini,kaysi

Kremşanti sütle koyulaşana kadar mikserle çırpilir. pudra sekeri vanilya sekeri eklenir cirpilir.Kedidili büsküvi el ile çok ufak olmayacak sekilde ufalanarak kremsantiye ilave edilir.

Kaysi ve cilek minik dogranir,bögürtlen yabnamesini ,kaysi,cilek kremsantiye eklenir meyveler ezilmeyecek sekilde karistirilir.
Baton kalib strecle kaplanir,meyveli karisim kaliba esit sekilde yayilir.

Buzlukta en az 4 saat bekletilir bekletirlir,cikerinca dilimlenerek servis edilir.




Kommentare:

Fuat Gencal hat gesagt…

Ellerinize,emeğinize sağlık.

Saygılar.

Eylem hat gesagt…

bizmkiler krem şanti tadını pek sevmiyorlar o yüzden bende yapamıyorum.ellerine saglık.

mintininmutfağı hat gesagt…

sevgili arhkadaşım günaydın çok şık bir süsleme olmuş...emeğine sağlık canım

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canım ellerine sağlık nefis görünüyor parfeye bayıldım ben:)) rengarenk:))

umutluhayat hat gesagt…

sunum çok güzel ellerinize sağlık

Hayat Cafe hat gesagt…

Soğuk soğuk ben çok severim.tam yazlık tatlı parfe ...
Ellerine sağlık
Öpüyorum.

derya hat gesagt…

Canım yaz için en ideal tatlı elle
rine sağlık çok öpüyorum...

YEMEK VAKTİ AYLİN hat gesagt…

Ellerine sağlık şekerim bu hem soğuk hem nefissss parfeyi deniyeceğim:)

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Ellerine saglik,bir ben denemedim herhalde parfeyi,gözüme hep zormus gibi geliyor...Ama görüntüye bayiliyorum,Sevgiler,afiyetler olsun size...

nesrin hat gesagt…

Parfe sevilmez mi, bizimkilerde bayilir. Sevgiler...

anneminkızıyım hat gesagt…

Merhabalar canim, meyvali parfen nefis olmaus, ellerine saglik.
Havalar burda da sogumaya basladi, bu gün nerdeyse hic durmadan ögleden sonra yagmur yagdi.
Ama güzel sicak yaz günleri gecirdik, böyle nefis soguk meyvali yiyecekler harika gitti.
Sevgilerimle....

Gönülünce hat gesagt…

Sıcaklarda bir dilim yeterli gelmez tabi bende iki dilim alabilirim...hımmm nefis ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

hunerlieller hat gesagt…

bu sıcak günlerde güzel bir tercih.nefis görünüyor parfe..ellerine saglık canım.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin