Freitag, 6. August 2010

FASULYE PIYAZI VE ARKADASLARIMLA KAHVALTIMIZ

1 bardak fasulye
1 adet domates
1 demet taze sogan
1 demet taze nane
yarim su bardagi zeytinyagi
1 adet kirmizi dolmalik biber
4 adet yumurta
limon suyu,sirke
Fasulye aksamdan sicak suda bekletilir.Suyu süzülerek bol sudan gecirlir.Tencereye fasulye konur üzeri bir parmak gececek kadar sicak su konur ve haslanir. Yumurtalarda ayri tencerede haslanir.
Taze sogan ve nane ince kiyilir.Domatesin kabugu soyularak küp küp dogranir.Kirmizi biber ince dogranir.
Haslanmis fasulye derin bir kaba alinarak diger malzemeler eklenir,zeytinyagi limon suyu sirke üzerine gezdirilir.Yumurtaar dilimlenerek fasulyenin üzerine dizilir.

Bugün arkadaslarimla yaptigimiz kahvaltidan bir kac resim

Kommentare:

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım ziyaret edemedim seni ama rahatsızdım bel fıtıklarım yine azdı 1 haftadır yatıyordum dün ilk defa bilgisayarı açtım hala tam oturamıyorum çok ağrılarım var . Ellerine sağlık fasulye piyazı bu kadarmı güzel olur resimler sanki canlı arkadaşlarına ve sizlere afiyet bal olsun bu güzel sofraları kurmayı RABBİM hep nasip etsin sevgilerimle çok öpüyorum Öznurcum

Fuat Gencal hat gesagt…

Çok şık bir masa Çok güzel olmuş, leziz ve iştah açıcı,ellerinize sağlık.

Saygılar.

Eylem hat gesagt…

fasulye piyazına eşim bayılır.sık sık yapamasamda arada yaparım bende.sofranızda yok yok.afiyetler olsun.ellerine saglık.

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canım yaa masana bayıldımm özellikle üçlü reçe tabağına..:)) kıvrımlı kıvrımlı ay ne hoş:))
muhabbetiniz bol olsun:))
mutlu hafta sonları dilerim canımm..

YEMEK VAKTİ AYLİN hat gesagt…

piyaz harika ama kahvaltıya bayıldım..Şöyle nefiss lezzetli bol sohbetli misss

nesrin hat gesagt…

Muhtesem bir sofra . Ellerine saglik. Sevgiler...

annemineli hat gesagt…

Çok hoş bir masa,yiyenlere afiyet şeker olsun..Sevgiyle öpüyorum....

bahar hat gesagt…

afiyetler olsun ....

mintininmutfağı hat gesagt…

ben niye yokum bu kahvaltıda baharçiçeğim ben arkadaşın değil miyim:))ben kendime kızıyorum asıl.böyle bi masayı ve hoşsohbeti nasıl kaçırdım diye.tatlım piyaz süper görünüyor valla...masa şahane...

Gönülünce hat gesagt…

Kahvaltı sofrası çok şık ağzınızın tadı hiç bozulmasın arkadaşım...

Pİyazda iştah açıcı görünüyor enfesss ellerine sağlık...

Sevgiler...

anneminkızıyım hat gesagt…

Canim harika bir sofra, yapanlarin ellerine saglik, yiyenlere de afiyet sifa olsun, paylasimin icin cok tesekkürler canim, sevgiler....

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

mmm nefis!

ben su kivrimli seyleri merak ettim,kizartilmis gibi duruyor?

yoksa patatesmi:)

Oznur hat gesagt…

ellerinize saglik resimler harika
hele piyaz cok severim cok guzel gorunuyor

mintininmutfağı hat gesagt…

selamlar sevgiler arkadaşım.güzel bir hafta diliyorum bu yeni günün sabahında:)

Baharcicegi hat gesagt…

Evet canim kivrimli seyler patates
güzel yorumlariniz icin hepinize tesekkürler arkadaslar

hazalca hat gesagt…

bugün en sevdiğim yiyeceği hazırlamışsın.piyazaı çok severim ben.eline sağlık.bizde düğünü bitirip eve döndük nihayet.sıcaklarda perişan olduk.her yer yanıyor buralarda

TARİF BAHÇESİ hat gesagt…

Ramazanı şerifin hayırlı olsun. Allah oruçlarını ve dualarını kabul etsin.

Harika bir piyaz, iftarda iyi gider valla, ellerine sağlık arkadaşım.

çeşnici Handan hat gesagt…

Hepsi harika olmuş ellerine sağlık canım. Hayırlı Ramazanlar.

HamaratAbla hat gesagt…

Tüm islam aleminin mübarek Ramazan ayını canı gönülden kutlar, sağlıklı, huzurlu ve bereketli geçmesini dilerim..
http://www.hamaratabla.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin